Επίσκεψη στο Νηπιαγωγείο Αγγελοκάστρου
Ύστερα από την προγραμματισμένη μας επίσκεψη στο Μουσείο Ιστορίας & Εκπαίδευσης επισκεφτήκαμε το Νηπιαγωγείο Αγγελοκάστρου, όπου οι μαθητές των δύο σχολείων είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν και να συνεργαστούν. Στην αυλή έπαιξαν παιχνίδι γνωριμίας και κεράστηκαν καραμέλες, δημιουργώντας μια ζεστή και χαρούμενη ατμόσφαιρα.
Στη συνέχεια, μπήκαν όλοι μαζί στην αίθουσα, όπου με τις νηπιαγωγούς συζήτησαν και τραγούδησαν για το Πολυτεχνείο, γνωρίζοντας καλύτερα το νόημα της επετείου.
Για να ολοκληρωθεί η όμορφη αυτή συνάντηση, οι νηπιαγωγοί διάβασαν στα παιδιά την αγαπημένη ιστορία της «Ντενεκεδούπολης», κλείνοντας τη μέρα με δημιουργικό και ευχάριστο τρόπο.
Ευχαριστούμε τη Νηπιαγωγό και τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Αγγελοκάστρου για τη φιλοξενία και τη υπέροχη συνεργασία!!












