6 ΜΑΡΤΙΟΥ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ “Κανένα παιδί στο περιθώριο”

 

Υλοποίηση δράσης με τίτλο: «Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι»

Φορέας Υλοποίησης: Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Αιτωλ/νίας.

Ημερομηνία υλοποίησης: 6 Μαρτίου 2025, ώρα: 10.30

Τόπος: Αγρίνιο- Κεντρική πλατεία της πόλης

 

Οι παρακάτω σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Αιτωλ/νίας :

Νηπιαγωγεία:

1ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου-4ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου-9ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου

14ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου -16ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου-18ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου

23ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου-Νηπιαγωγείο Αγγελοκάστρου-Νηπιαγωγείο Στράτου

Ειδικό Νηπιαγωγείο Αγρινίου’’Μαρία Δημάδη’’-Νηπιαγωγείο Γραμματικούς

Νηπιαγωγείο Αγ. Ανδρέα-Νηπιαγωγείο Ματαράγκας

Δημοτικά Σχολεία:1ο Δ.Σ. Αγρινίου-4ο Δ.Σ. Αγρινίου-8ο Δ.Σ. Αγρινίου

17ο Δ.Σ. Αγρινίου-Δ.Σ Στράτου

Γυμνάσια: 5ο Γυμνάσιο Αγρινίου-6ο Γυμνάσιο Αγρινίου

Λύκεια:3ο ΓΕΛ Αγρινίου-5ο ΓΕΛ Αγρινίου-6ο ΓΕΛ Αγρινίου-1ο ΕΠΑΛ Αγρινίου-2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου- ΕΝΕΕΓΥΛ Αγρινίου,

σε συνεργασία με το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, διοργάνωσε μια πανελλήνια δράση αφιερωμένη στην Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Η εκδήλωση, με τίτλο “Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι”, περιλάμβανε τη συμμετοχή σχολείων από όλη την Ελλάδα, τα οποία δημιούργησαν το καθένα το δικό του πρωτότυπο τραγούδι με στίχους που προάγουν τη συμπερίληψη και την αλληλεγγύη. Οι μαθητές παρουσίασαν τα τραγούδια τους στην κεντρική πλατεία της πόλης του Αγρινίου μεταδίδοντας μέσα από τη μουσική ένα ισχυρό μήνυμα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν και θεατρικά δρώμενα, προσφέροντας στους μαθητές επιπλέον ευκαιρίες να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για το ζήτημα.

Στις 11:00 π.μ., όλα τα συμμετέχοντα σχολεία ένωσαν τις φωνές τους μέσα από έναν συμβολικό κοινό μουσικό “θόρυβο”, εκτελώντας ένα κοινό κομμάτι κρουστών. Ο ρυθμικός αυτός ήχος θα συμβολίζει τη δύναμη της συλλογικότητας, την αποφασιστικότητα να σπάσει η σιωπή και να ακουστεί το μήνυμα ότι κανένα παιδί δεν πρέπει να νιώθει μόνο του.

Με σύνθημα “Κανένα παιδί στο περιθώριο”, η δράση είχε ως στόχο την προώθηση αξιών όπως η αποδοχή, η φιλία, η ενσυναίσθηση και η συνεργασία, δημιουργώντας ένα ασφαλές και υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την ευαισθητοποίηση και την ενεργοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, ενισχύοντας το όραμα για ένα σχολείο χωρίς φόβο, αλλά γεμάτο αγάπη και αλληλεγγύη.

εικόνα Viber 2025 03 06 11 57 31 633 1 1741889780073 1741889444692 1741417688604 1

https://www.agriniopress.gr/mpravo-ta-scholeia-toy-agrinioy-esteilan-ichiro-minyma-kata-toy-scholikoy-ekfovismoy-foto-video/

https://www.agrinionews.gr/oi-mathites-agrinioy-deichnoyn-ton-dromo-enantia-ston-scholiko-ekfovismo-moysiki-dromena-foto-vinteo/#goog_rewarded

Αγρίνιο: Ένωσαν τις φωνές τους ενάντια στο εκφοβισμό – Ηχηρό μήνυμα «να σπάσει η σιωπή»

ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Τον μήνα Φεβρουάριο γιορτάστηκε μια από τις πιο αγαπημένες γιορτές των παιδιών, που δεν είναι άλλη από τις Απόκριες. Οι μαθητές του σχολείου μας γνώρισαν τα έθιμα της Αποκριάς, ορισμένα κιόλας τα αναβίωσαν, δημιούργησαν ευφάνταστες κατασκευές και φυσικά απόλαυσαν δύο μοναδικά πάρτι για να γιορτάσουν την τρελή Αποκριά με τον δικό τους μοναδικό τρόπο.

Την Τσικνοπέμπτη στήθηκε στο σχολείο μας ένας πολύ πλούσιος μπουφές με υπέροχα εδέσματα που ετοίμασαν και πρόσφεραν οι γονείς των μαθητών. Οι μικροί μας φίλοι απόλαυσαν τις λιχουδιές και στη συνέχεια έστησαν αποκριάτικο ξεφάντωμα σε ρυθμούς καρναβαλικής αλλά και παραδοσιακής μουσικής. Όλοι διασκέδασαν πολύ!!!

Οι εορτασμοί της Αποκριάς κορυφώθηκαν με το πάρτι μας στον παιδότοπο Lollypop, όπου τα παιδιά ήρθαν ντυμένα με τις αποκριάτικες στολές τους, παίζοντας αδιάκοπα έως το μεσημέρι, κάνοντας μικρά διαλείμματα για να απολαύσουν τον μπουφέ με γλυκίσματα, που και πάλι επιμελήθηκαν οι γονείς του σχολείου μας.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για την ανταπόκριση και συνεισφορά τους στα αποκριάτικα πάρτι μας!!!! Και του χρόνου!!!

1741887972105 1741887972109 1741887972116 1741887972121 1741887972127 1741887972131 174188797213617418879720991741887972093 1741887972141 17418879721501741887972088