ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΜΑΓΙΚΑ! ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ “ΑΝΑΣΣΑΣ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ”
Ο Δεκέμβριος στο σχολείο μας ήταν αφιερωμένος στην αγαπημένη γιορτή των παιδιών, τα Χριστούγεννα. Μέσα από πολλές δραστηριότητες οι μαθητές γνώρισαν την ιστορία της Γέννησης του Χριστού, ήρθαν σε επαφή με τα έθιμα του τόπου μας και είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν το θεατρικό τους ταλέντο μέσα από τη συμμετοχή τους στην θεατρική απόδοση του χριστουγεννιάτικου παραμυθιού της συγγραφέως Αριάδνης Δάντε, με τίτλο “Η Ανάσσα του Πάγου”.
Με λίγα λόγια, φέτος η συγγραφέας Αριάδνη Δάντε εμπιστεύτηκε στα χέρια των εκπαιδευτικών του σχολείου μας το διασκευασμένο έργο της “Η Ανάσσα των Χριστουγέννων”, ώστε οι μαθητές να το αποδώσουν θεατρικά και να το παρουσιάσουν στις εκδηλώσεις του Δήμου Αγρινίου για τα Χριστούγεννα “Παραμύθι από Ζάχαρη”. Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 23 Δεκεμβρίου 2024 στην αίθουσα εκδηλώσεων της Παλαιάς Λαχαναγοράς Αγρινίου επίσημη καλεσμένη και εμψυχώτρια των μαθητών ήταν η συγγραφέας Αριάδνη Δάντε. Η συγγραφέας μίλησε για το έργο της, το οποίο φέτος συμπληρώνει 10 χρόνια από την έκδοσή του καθώς και τη σημασία της φαντασίας στη ζωή των παιδιών.
Οι μαθητές του σχολείου μας ενσάρκωσαν τους ήρωες της ιστορίας σαν άλλοι μικροί ηθοποιοί, με ταλέντο, χαρά και άκρατο ενθουσιασμό. Οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και όλοι οι παρευρισκόμενοι καταχειροκρότησαν την υπέροχη προσπάθεια των μαθητών.
Παρακάτω επισυνάπτονται φωτογραφίες από την χριστουγεννιάτικη γιορτή καθώς και από τις κατασκευές που δόθηκαν στους μαθητές του σχολείου φέτος τα Χριστούγεννα.
Καλές Γιορτές !!!


















