Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ
Η επέτειος του Πολυτεχνείου – 17 Νοέμβρη εορτάστηκε στο σχολείο μας με τους μαθητές να έχουν την ευκαιρία να μάθουν για τα γεγονότα που συνέβησαν στο Πολυτεχνείο, να συζητήσουν για τα θετικά της δημοκρατίας και τα αρνητικά της δικτατορίας και να βροντοφωνάξουν υπέρ της ειρήνης. Μέσα από ζωγραφική, κατασκευές, μουσική, τραγούδι και ηχητικά ντοκουμέντα της εποχής, οι μικροί μαθητές έγιναν μια δυνατή φωνή με σύνθημα “Ψωμί, Παιδεία, Ελευθέρια”. Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου ο εορτασμός για την επέτειο του Πολυτεχνείου κορυφώθηκε με την σχολική μας εορτή, όπου τα νήπια παρακολούθησαν την Ντενεκεδούπολη σε κουκλοθέατρο, τραγούδησαν για το Πολυτεχνείο και έφτιαξαν γαρύφαλλα για να τα ακουμπήσουν στην σιδερένια πόρτα του Πολυτεχνείου, αποδίδοντας φόρο τιμής σε όλους εκείνους τους ηρωικούς φοιτητές που θυσίασαν τη ζωή τους για να είμαστε σήμερα ελεύθεροι.







