Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟ
Τον μήνα Οκτώβριο το σχολείο μας πραγματοποίησε την πρώτη του εκδρομή με λεωφορείο στο Αγγελόκαστρο. Η πρώτη μας στάση ήταν στην Ιερά Μονή Παντοκράτορος, όπου μας υποδέχτηκαν οι μοναχές της Μονής, μας ξενάγησαν και με πολλή αγάπη μίλησαν στους μικρούς μας μαθητές για την καλοσύνη και τις αρετές που θα πρέπει να καλλιεργήσουν. Στη συνέχεια οι μοναχές πρόσφεραν όμορφα κεράσματα στα παιδιά του σχολείου μας και μας ξεπροβόδισαν με ευχές για να συνεχίσουμε την εκδρομή μας. Στη δεύτερη στάση μας, στο Μουσείο Ιστορίας της Εκπαίδευσης μας περίμενε ο κύριος Θεόδωρος Τσιλίκας, ο οποίος μας ξενάγησε στο χώρο του Μουσείου και μας μετέφερε στο σχολείο του παρελθόντος με όλες του τις ομορφιές. Τέλος, επισκεφθήκαμε το Νηπιαγωγείο του Αγγελοκάστρου, όπου μας περίμενε η νηπιαγωγός κυρία Γεωργία Καπελλάκη μαζί με τα νηπιάκια της. Τα παιδιά έγιναν μια ομάδα, έφαγαν, έπαιξαν και πέρασαν ένα όμορφο πρωινό μαζί!!!
Θερμές ευχαριστίες στις μοναχές της Ιεράς Μονής Παντοκράτορος, στον κύριο Θεόδωρο Τσιλίκα και στην κυρία Γεωργία Καπελλάκη για την υποδοχή και την ξενάγηση!!!!








