Χριστουγεννιάτικη δράση
Το νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Καστρακίου & το 18ο νηπιαγωγείο Αγρινίου συμμετείχε με χαρά και δημιουργικότητα στις εκδηλώσεις του Δήμου Αγρινίου “Παραμύθι από ζάχαρη”. Ζωγραφίσαμε σε ξύλο “χιονανθρώπους” και την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2023 τους τοποθετήσαμε στην είσοδο της παιδικής χαράς του Παπαστρατείου Πάρκου. Μέσα από κοινές εθελοντικές δράσεις τα συνεργαζόμενα Νηπιαγωγεία αποβλέπουμε στην προαγωγή συναισθημάτων προσφοράς και αλληλεγγύης για το συλλογικό καλό. Ευχόμαστε σε όλους καλές γιορτές!!
Η δράση μας φιλοξενήθηκε σε τοπικά μέσα ενημέρωσης:
«Ενεργώ κι εγώ στην πόλη που ζω»
Τα παιδιά τριών νηπιαγωγείων στόλισαν την παιδική χαρά του Πάρκου Αγρινίου
Αγρίνιο: Ξύλινες κατασκευές από παιδιά και εκπαιδευτικούς νηπιαγωγείων στο πάρκο





