Χριστουγεννιάτικη δράση

Το νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο  Καστρακίου & το 18ο νηπιαγωγείο Αγρινίου συμμετείχε με χαρά και δημιουργικότητα στις εκδηλώσεις του Δήμου Αγρινίου “Παραμύθι από ζάχαρη”. Ζωγραφίσαμε σε ξύλο “χιονανθρώπους” και την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2023   τους  τοποθετήσαμε  στην είσοδο της παιδικής χαράς  του  Παπαστρατείου Πάρκου. Μέσα από κοινές εθελοντικές δράσεις τα συνεργαζόμενα Νηπιαγωγεία  αποβλέπουμε στην προαγωγή συναισθημάτων προσφοράς και αλληλεγγύης για το συλλογικό καλό. Ευχόμαστε σε όλους καλές γιορτές!!

εικόνα Viber 2023 12 07 17 53 01 512  IMG 20231207 122646IMG 20231211 132854IMG 20231211 133015εικόνα Viber 2023 12 12 15 00 47 304

IMG 20231212 104022

Η δράση μας φιλοξενήθηκε σε τοπικά μέσα ενημέρωσης:

«Ενεργώ κι εγώ στην πόλη που ζω»

Τα παιδιά τριών νηπιαγωγείων στόλισαν την παιδική χαρά του Πάρκου Αγρινίου

Αγρίνιο: Ξύλινες κατασκευές από παιδιά και εκπαιδευτικούς νηπιαγωγείων στο πάρκο

Νηπιαγωγεία στόλισαν σημεία του Αγρινίου