Αγιασμός με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς Ο αγιασμός μας πραγματοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου παρουσία γονέων. Το διδακτικό προσωπικό του νηπιαγωγείου ευχόμαστε καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!