Θεματική: Ανακύκλωση (1)

Η έννοια-διαδικασία της Ανακύκλωσης, η ορθή διαχείριση καθώς και η μείωση των απορριμμάτων αποτελούν την φετινή χρονιά μία από τις κύριες θεματικές, η οποία αναμένεται να διατρέξει το πρόγραμμα όλου του σχολικού έτους. Επίσης η Ανακύκλωση αποτελεί και την έννοια που θα προσεγγίσουμε στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στον Θεματικό Κύκλο Φροντίζω το Περιβάλλον.

Η έναρξη της θεματικής έγινε με ζητήματα που τα παιδιά έχουν εμπειρίες από την καθημερινή τους ζωή. Παρακολουθήσαμε στο Youtube το ακόλουθο βίντεο

Συζητήσαμε για το ζήτημα των άχρηστων υλικών. Αναρωτηθήκαμε πόσο άχρηστα είναι τελικά…  Φτιάξαμε μία αφίσα για την πορεία των σκουπιδιών από το σπίτι μέχρι την χωματερή και προβληματιστήκαμε για το ποιος αναπνέει ή που πηγαίνει ο μολυσμένος καπνός που βγαίνει από την καύση των σκουπιδιών

370100004 1007826007053287 6624565555493130799 n 400069424 887245359666469 6583360293105813552 n

Έτσι ήρθε στην τάξη μας η κούκλα με το όνομα Παναγιώτης Δωράκιας και μας έφερε αληθινά δώρα…μια γεμάτη με υλικά ανακύκλωσης μπλε σακούλα….

370116006 724391949749307 5497330187268650106 n

αποτυπώσαμε τα υλικά που καλούμαστε να βάζουμε στην μπλε σακούλα, που θα πρέπει να την αδειάζουμε και τι τελικά θα πρέπει να πετάμε στον πράσινο κάδο σκουπιδιών

399687240 875206940621948 7408366128451604518 n 400125945 1549056395905398 8253205501253060224 n 399768180 1097458268365520 488409499314317087 n 376508265 353637267158895 1481309103713937456 n

Δημιουργήσαμε τους μπλε κάδους της τάξης μας και πλέον φέρνουμε συσκευασίες και ανακυκλώσιμα υλικά, τα οποία βάζουμε σε αυτούς

369614277 2902093496594739 1671980272703796957 n 386894883 715390436848437 3198042733023951254 n 400689871 373946068530063 5045690530094672828 n

Ζωγραφίσαμε και παίξαμε παιχνίδια στον διαδραστικό πίνακα

395374478 787709482749946 1823344643468395355 n 396664853 1387003585232210 3969053146039335081 n 400441332 1613418615852011 3039247923379370584 n 400648864 332367622747272 1729574153960716525 n

κάναμε μελέτη πεδίου: συγκεκριμένα καταγράψαμε τα σκουπίδια που υπάρχουν στην αυλή του σχολείου, γύρω και έξω απο το σχολείο καθώς και στο πάρκο που βρίσκεται πλησίον αυτού

369010583 1066655041179743 2631046078374996613 n 376395846 819870286540549 7680581223909044865 n 370229521 348093567769527 2115292986371647195 n 370248602 989265215474325 916910609892830852 n 400559116 869189718251304 7925617086767222108 n 400794435 318846020945209 6524352093906541080 n 400851878 6389363007834686 7819873556588047034 n  400609433 233226762983797 289108254074031167 n

μελετήσαμε τις καταγραφές, εξήγαμε συμπεράσματα και κάναμε προτάσεις για το πως πρέπει να δράσουμε εμείς ώστε το περιβάλλον γύρω από το σχολείο να είναι καθαρό. Οι προτάσεις των παιδιών υπήρξαν πολλές. Η ενημέρωση των συμμαθητών/τριων μας από  τα άλλα σχολεία υπήρξε η πρώτη μας πρόταση. Η κατασκευή και ανάρτηση ταμπέλας και η ενημέρωση αυτών είναι οι πρώτες δράσεις που υλοποιήσαμε

367384648 996015638144510 1540969896460176963 n 386894883 646680937629335 2887051877028820245 n396222174 337230205670453 3453972398176912813 n400559120 1420099138592043 7220398728939221536 n375700747 1528290317958122 1046509540109873941 n399898177 1046010763185638 6400989558783491393 n