” Πετάξαμε ” στην αερολέσχη Αγρινίου!!!
Την Τέταρτη 20 Μαΐου οι μαθητές της Γ και Δ τάξης του Σχολειού μας συνοδεία των εκπ/ κων τους επισκέφτηκαν την Αερολέσχη Αγρινίου.
Οι μικροί μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα αεροσκάφη κ να ενημερωθούν για την ιστορία της αερολέσχης από το 1975 που ιδρύθηκε ως σήμερα καθώς κ για την πλούσια δράση της. Εντύπωση προξένησε το γεγονός ότι παρόλο που τα παιδιά μας είναι μικρή σε ηλικία έδειξαν μεγάλη προσοχή στην ενημέρωση, έκαναν εύστοχες ερωτήσεις και φύγανε ενθουσιασμένα!
Και μια κατασκευή των μαθητών μας
Παραμύθια με τον Στέφανο Κολοβό
Αγαπάμε τα παραμύθια στο σχολείο μας και δεν χάνουμε καμία ευκαιρία να περνάμε αυτή μας την αγάπη και στα παιδιά διαβάζοντάς τους όσο πιο συχνά μπορούμε. Αυτή τη φορά δεν τους διαβάσαμε, αλλά φέραμε ένα αξιόλογο Παραμυθά να μας αφηγηθεί όμορφα, παλιά και νεότερα παραμύθια.
Αντιγόνη Τρύπα Υπεύθυνη Σχολικής Βιβλιοθήκης
Εκδρομή στο Μουσείο Ιστορίας της Εκπαίδευσης στο Αγγελόκαστρο
Την Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019 οι μαθητές/τριες των Α΄ και Β΄ τάξεων και οι δάσκαλοι/ες τους επισκεφθήκαμε το Μουσείο Ιστορίας της Εκπαίδευσης στο Αγγελόκαστρο.
Εκεί ξεναγηθήκαμε από τον οικοδεσπότη και ψυχή του Μουσείου κ.Τσιλίκα Θεόδωρο(Εκπαιδευτικό-Υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Αιτωλ/νίας).
Από τον Όμηρο στον Ελύτη
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας στις 9 Φεβρουαρίου αποφασίσαμε να οργανώσουμε μία δράση στο σχολείο μας.
Μέσα από κείμενα αρχαία, αλλά και σύγχρονα θελήσαμε να μοιραστούμε με τους μαθητές της Έκτης και της Πέμπτης την πεποίθησή μας ότι υπάρχει συνέχεια και εξέλιξη στην ελληνική γλώσσα ανά τους αιώνες. Έτσι, ξεκινώντας από τον Όμηρο διαβάσαμε το προοίμιο της Οδύσσειας, περάσαμε στον Ρωμανό Μελωδό και τους Ύμνους του, συνεχίσαμε με το Πάτερ Ημών, μιας και είναι απόλυτα οικείο στα παιδιά μέσω της καθημερινής τους προσευχής, για να καταλήξουμε στο ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική. Εμβόλιμα ακούσαμε μελοποιημένα ποιήματα, που επιλέχθηκαν από τον δάσκαλο μουσικής του σχολείου μας, τον κύριο Θωμά Δημητρακόπουλο, τον οποίο και ευχαριστούμε γιατί εξήγησε στους μαθητές τη σύνδεση που υπάρχει μεταξύ γλώσσας, ποίησης και μουσικής. Να ευχαριστήσουμε τους μαθητές της Έκτης που δέχτηκαν να μας διαβάσουν τα επιλεγμένα κείμενα στο πρωτότυπο και τη μετάφραση , αλλά και τους υπόλοιπους μαθητές για την ιδιαίτερη προσοχή που έδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης.
Αντιγόνη Τρύπα Υπεύθυνη Σχολικής Βιβλιοθήκης
Βιωματικό εργαστήριο για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο
Την Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2019 ήταν η παγκόσμια ημέρα ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο! Για αυτόν τον λόγο πραγματοποιήθηκε στα τμήματα της Στ τάξης του σχολείου μας, βιωματικό εργαστήριο με θέμα την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο! Το πρόγραμμα αυτό πραγματοποιήθηκε με επιτυχία από την ομάδα της ΕΔΕΑΥ του σχολείου μας, που αποτελείται από την ψυχολόγο κύρια Μπουλούκη Νίκη, και τον κοινωνικό λειτουργό κύριο Καραγεωργόπουλο Γιάννη! Τελος, το ίδιο βιωματικό εργαστήριο πραγματοποιήθηκε με επιτυχία και στα τμήματα της Ε τάξης του σχολείου στις 12 Φεβρουαρίου 2019!
To πρακτικό του Συλλόγου μας για την “Τσάντα στο Σχολείο”
Παγκόσμια ημέρα “Ασφαλούς Διαδικτύου”
Την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019 στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτίου έγινε ενημέρωση στους μαθητές των τάξεων Ε και Στ του σχολείου μας.
Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου αποσκοπεί όχι μόνο στο να δημιουργήσει ένα ασφαλέστερο διαδίκτυο, αλλά και ένα καλύτερο διαδίκτυο, όπου όλοι έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν την τεχνολογία υπεύθυνα, με σεβασμό, με κριτική σκέψη και δημιουργικά.
Γιορτάζοντας τη θετική δύναμη του διαδικτύου, το θέμα της φετινής Ημέρας «Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» ενθαρρύνει όλους να συμμετάσχουν στο παγκόσμιο κίνημα, να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες του διαδικτύου, να φέρει τους ανθρώπους κοντά.





























