Την Κυριακή 3 Μαρτίου ο Αποκριάτικος χορός του Σχολείου μας

Την Κυριακή 3 Μαρτίου και ώρα 11:00 θα πραγματοποιηθεί ο Αποκριάτικος  χορός του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας στο Εστιατόριο AMARO (Αγ.Ιωάννης Ρηγανάς, Αγρίνιο). Σας περιμένουμε όλους να διασκεδάσουμε , να χορέψουμε σε αποκριάτικους ρυθμούς, με πολλές εκπλήξεις και πλούσια λαχειοφόρο αγορά.

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ!!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση