Την Κυριακή 3 Μαρτίου και ώρα 11:00 θα πραγματοποιηθεί ο Αποκριάτικος χορός του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας στο Εστιατόριο AMARO (Αγ.Ιωάννης Ρηγανάς, Αγρίνιο). Σας περιμένουμε όλους να διασκεδάσουμε , να χορέψουμε σε αποκριάτικους ρυθμούς, με πολλές εκπλήξεις και πλούσια λαχειοφόρο αγορά.