Το σχολείο μας έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Πίτα του την Πέμπτη 17 Ιανουαρίου.
Στην βασιλόπιτα του συλλόγου των εκπαιδευτικών ο τυχερός ήταν ο Δάσκαλος του Ε1 τμήματος Ανδρέας Μπάδας. Τις βασιλόπιτες τους έκοψαν και όλα τα τμήματα του σχολείου ξεχωριστά. Οι τυχεροί μαθητές κέρδισαν δώρα , που είχε αγοράσει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. Οι βασιλόπιτες ήταν επίσης προσφορά του Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.
Καλά Χριστούγεννα από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ τάξης
Οι μαθητές/τριες της Στ τάξης “μικροί δημοσιογράφοι και εκδότες”!
Παρουσίαση του βιβλίου “Νύχτες γεμάτες φως” στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας
Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της Σχολικής Βιβλιοθήκης του 16ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου, σήμερα 20.12.2018, είχα τη χαρά να συναντηθώ με τα παιδιά της Α΄τάξης και να συζητήσουμε για τις δυο χριστουγεννιάτικες ιστορίες του βιβλίου “Νύχτες γεμάτες φως” των εκδόσεων Άθως-παιδικά.
https://www.facebook.com/ekdoseis.athos/videos/635040006935899/?__tn__=kCH-R&eid=ARDgZRF5ydzc7UT50NjhGeWYXSFrjUXIDqwHlrX6xR1MjXa5jQ
Ευχαριστώ πολύ την υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης κ. Άντα Τρύπα και τη Διευθύντρια του Σχολείου κ. Αθανασία Ρακιντζή για την πρόσκληση, καθώς και τους μικρούς μου φίλους για τη ζωντανή συμμετοχή τους!
Επίσκεψη στο Γηροκομείο Αγρινίου
Ταξιδέψαμε στο διάστημα με τη βοήθεια της τεχνολογίας
Φτιάχνωντας τον “Τοίχο της Καλοσύνης”
Άλλη μια όμορφη δράση μας ολοκληρώθηκε καθώς φτιάξμε τον “Τοίχο της Καλοσύνης”.
Τι είναι ο «Τοίχος της Καλοσύνης»
Ένας τοίχος φιλόξενος. Ένας τοίχος που αποκτά νέα λειτουργία. Ένας τοίχος με μία κρεμάστρα. Κι ένα μήνυμα: «Αν δεν το χρειάζεσαι άφησέ το. Αν το χρειάζεσαι παρ’το». Πρόκειται για μία κίνηση αλληλεγγύης και αξιοπρεπούς προσέγγισης των ανθρώπων οι οποίοι έχουν ανάγκη, χωρίς συναισθηματική εμπλοκή και πρόκληση συναισθήματος ευγνωμοσύνης.Η κίνηση είναι απλή: Κρεμάμε, παίρνουμε. Αξιοπρέπεια, σεβασμός σε εκείνους που ενδεχομένως έχουν συστολή να γνωστοποιήσουν τη δυσκολία τους. Άρση της διαφορετικότητας. Ισότητα.














































