Ο μαγικός καθρέφτης

 

Μέσα από τη  δράση του τμήματος Γ2 ” ο μαγικός καθρέφτης” , ανακαλύψαμε χαρακτηριστικά που μας κάνουν μοναδικούς, ξεχωριστούς, διαφορετικούς και οδηγηθήκαμε από την αυτογνωσία και την αυτοεκτίμηση στην αποδοχή και εκτίμηση των άλλων!

Τελικά συμφωνήσαμε όλοι πως η πραγματική ομορφιά κρύβεται….στη διαφορετικότητα!!!


ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-22

 

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές των μαθητών της Α΄τάξης θα γίνουν από:

01/03/2021-20/03/2021.

Oι εγγραφές θα γίνονται ύστερα από τηλεφωνική προσυνεννόηση

(τηλ. 2641031614 /κα Ρακιντζή Αθανασία)

Στην Α΄ Τάξη εγγράφονται οι μαθητές που γεννήθηκαν το έτος2015.

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι που συνοδεύουν την αίτηση είναι:


  1. Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας (Εκδίδεται από το Σχολείο).

  2. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου (παραλαμβάνεται από το Νηπιαγωγείο)

  3. Το γαλάζιο βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας, όπου θα φαίνονται τα εμβόλια.

  4. Ατομικό Δελτίο Υγείας του Μαθητή/τριας (παραλαμβάνεται από το Νηπιαγωγείο ή το Σχολείο μας και συμπληρώνεται από γιατρό). https://grafis.sch.gr/index.php/s/302ae1eb236aa87c01e0d796d2614d7

  5. Ένα λογαριασμό Δ.Ε.Η. ή άλλο αποδεικτικό στοιχείο όπου θα φαίνεται η διεύθυνση και η μόνιμη διαμονή των γονέων.

Επισημαίνεται ότι, κατά την περίοδο των εγγραφών, είναι απαραίτητη η τήρηση των απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)

https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino

Ως εκ τούτου, παρακαλείστε ως προς την πιστή τήρηση των προτεινόμενων μέτρων.

Προϋποθέσεις εγγραφής στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα

Οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης, μπορούν να εγγράφονται στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους συμπληρώνοντας το παρακάτω έντυπο:

https://grafis.sch.gr/index.php/s/LfdNFNDzmCsszWk

Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών/τριών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Ολοήμερου Προγράμματος (15:00), εφόσον κατατεθεί σχετική ενυπόγραφη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών/τριών στο τμήμα Πρωινής Ζώνης (7:00-8:00):

Στο τμήμα αυτό δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές/τριες οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι/νες και φοιτούν στο ολοήμερο πρόγραμμα. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος Πρωινής Ζώνης μαθητών/τριών είναι οι 7 μαθητές/τριες για σχολεία με λειτουργικότητα έως 8/θέσια και 10 μαθητές/τριες για σχολεία με λειτουργικότητα από 9/θέσια και άνω.

Επισυνάπτονται :

Χάρτης με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του 16ουΔημοτικού Σχολείου Αγρινίου

Αίτηση γονέα εγγραφής μαθ. στην Α΄ Τάξη




Δείτε την εγκύκλιο ΕΔΩ



ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

 

ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 1 ΜΑΡΤΙΟΥ (ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ) ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΦΟΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΜ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΤΟΥΣ ΓΕΥΜΑ.

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΡΑΚΙΝΤΖΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ



Διαθεματική δράση για την αμυγδαλιά

Στο πλαίσιο της δράσης μας σήμερα για τη νυφούλα του χειμώνα, οι μαθητές του τμήματος Γ2 με τις εκπαιδευτικούς Άννα Μπουρλή και Δήμητρα Σπυροπούλου, επεξεργάστηκαν διαθεματικά την αμυγδαλιά σε συνδυασμό με τη γιορτή της αγάπης που πλησιάζει.

Μιλήσαμε, τραγουδήσαμε, παίξαμε, ζωγραφίσαμε, κάναμε κατασκευές και γίναμε , έστω και για λίγο, μικροί ζαχαροπλάστες. Φτιάξαμε τα δικά μας σοκολατάκια αμυγδάλου…και δεν σας το κρύβουμε…το χαρήκαμε πολύ!!!!


Οι αμυγδαλιές άνθισαν! Δε θα μπορούσαμε να μην ασχοληθούμε κι εμείς μ’ αυτό το πανέμορφο δέντρο! Σας παρουσιάζουμε, λοιπόν, τις όμορφες δραστηριότητες που κάναμε με τα παιδιά μας στα πλαίσια των προγραμμάτων (υγεία – συναισθήματα) που ανέλαβε φέτος η τάξη μας. Επεξεργαστήκαμε, έτσι, διαθεματικά την αμυγδαλιά σε συνδυασμό με τη γιορτή της αγάπης που πλησιάζει.

Στην αρχή, μιλήσαμε για το δέντρο, διαβάσαμε, επεξεργαστήκαμε αλλά και είδαμε το μύθο της Αμυγδαλιάς, δηλαδή το μύθο της Φυλλίδας και του Δημοφώντα, καθώς και άλλους μύθους και σχετικά ποιήματα. Διδαχθήκαμε τη δύναμη της άδολης αγάπης, του να δίνεις, να μοιράζεσαι, να ελπίζεις. Μάθαμε για τις καντάδες και τραγουδήσαμε μια απ’ αυτές, αυτήν της αμυγδαλιάς. Κατασκευάσαμε, ακόμη, τις δικές μας αμυγδαλιές και διασκεδάσαμε παίζοντας αρκετά διαδραστικά παιχνίδια. Τέλος, μετρήσαμε την κατάλληλη ποσότητα υλικών και γίναμε έστω και για λίγο ζαχαροπλάστες φτιάχνοντας τα δικά μας πεντανόστιμα σοκολατάκια αμυγδάλου.

Επομένως, συνδυάσαμε την υγεία, τα συναισθήματα και την επικείμενη γιορτή της αγάπης με οδηγό τη νυφούλα του Χειμώνα και δε σας το κρύβουμε, το χαρήκαμε πολύ!


Το βιβλιαράκι με τους 3 Ιεράρχες από το Γ1

Γιορτάζουν οι Προστάτες μας αύριο και τα παιδιά του τμήματος Γ1 έφτιαξαν το δικό τους βιβλιαράκι με τους 3 Αγίους μας , με έμπνευση και καθοδήγηση της κυρίας Ζωής και της κυρίας Σπυριδούλας ! Ευχή και προσευχή να μας προστατεύουν πάντοτε ! Χρόνια πολλά !


Κοπή Βασιλόπιτας από το Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου μας

Ημέρα αφιερωμένη στους δασκάλους κ τους μαθητές η σημερινή. Αυτή τη μέρα διαλέξαμε να κόψουμε τη βασιλόπιτά μας, ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου μας! Ο “τυχερός” ήταν και φέτος ο κύριος Ανδρέας Μπάδας!!!!

Χρόνια πολλά σε όλους! Καλή πρόοδο στα παιδιά μας! Και του χρόνου.. με υγεία. τύχη κι αγάπη!!!


Κοπή της Βασιλόπιτας στο σχολείο μας

Σήμερα κόψαμε τη βασιλόπιτά μας!!! 

Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας , που μας πρόσφερε τις βασιλόπιτες και τα δωράκια στους τυχερούς μαθητές και μαθήτριες της χρονιάς!!!

Και του χρόνου με υγεία!!!


ΕΠΑΝΕΝΑΡΞΗ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Αγαπητοί γονείς-κηδεμόνες, μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας.

Σας ευχόμαστε χρόνια πολλά, υγεία και ευτυχία στο νέο χρόνο! Είθε να είμαστε καλότυχοι να ξεπεράσουμε κάθε δυσκολία!
Από τη Δευτέρα 11/01/2021 αρχίζει ξανά η δια ζώσης διδασκαλία.Σας περιμένουμε με ανυπομονησία και μεγάλη χαρά.
Για την καλύτερη προστασία όλων μας ,συνεχίζουμε την εφαρμογή των μέτρων που συμφωνήσαμε από την αρχή της χρονιάς.Η προσέλευση και αποχώρηση των παιδιών θα γίνεται ως εξής:
Α-Β-Γ  τάξεις από τη δυτική(κάτω) πόρτα.
Δ-Ε-ΣΤ τάξεις από την ανατολική (πάνω ) πόρτα.
Από την παρατήρηση που κάναμε στο προηγούμενο διάστημα της διά ζώσης λειτουργίας  αυτή η πρακτική αποθάρρυνε το συνωστισμό και το συγχρωτισμό. Για να ενισχύσουμε αυτό το αποτέλεσμα κατά την αποχώρηση τα παιδιά θα αποχωρούν σε σειρά , το ένα πίσω από το άλλο και σε απόσταση μεταξύ τους.
Γι αυτό το λόγο κρίναμε ότι δε χρειάζεται τροποποίηση του ωραρίου προσέλευσης και αποχώρησης. Παρ΄όλα αυτά,είμαστε έτοιμοι , αν χρειαστεί για αναστοχασμό και βελτιώσεις.
Παρακαλείσθε για την ορθή χρήση μάσκας και για την τήρηση των αποστάσεων, ιδίως όταν εσείς αγαπητοί γονείς, περιμένετε τα παιδιά σας κατά την αποχώρησή τους.
Τα παιδιά θα προαυλίζονται σε ξεχωριστούς χώρους και ευδιάκριτα χωρισμένους μεταξύ τους.
Για τις βροχερές μέρες έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα.
Βέβαια είναι γεγονός ότι στις αίθουσες θα γίνεται μάθημα με το ανώτερο 24 παιδιά με ανοιχτά παράθυρα. Παρά τη θέρμανση , τα παιδιά καλό είναι να είναι πολύ καλά ντυμένα.
Καλό είναι , τα παιδιά να είναι εφοδιασμένα με δύο τουλάχιστον μασκούλες για το διδακτικό ωράριο, αντισηπτικό ατομικό,αν και υπάρχει στις αίθουσες, διπλά μολύβια ,  γόμες ,ξύστρες , μαρκαδόρους πίνακα έτσι ώστε να ικανοποιείται η οδηγία της μη ανταλλαγής αντικειμένων.
Τέλος σας ενημερώνουμε ότι την Δευτέρα 11/01/2021 θα επιδοθεί εντύπως σε φάκελο η βαθμολογία στους/στις  μαθητές/τριες των Γ-Δ-Ε-ΣΤ Τάξεων!
Επίσης σε όλους τους/τις  μαθητές/τριες θα δοθεί από μία μάσκα για τον καθένα/καθεμιά  που παραλάβαμε από την πολιτεία.
Αγαπητοί γονείς-κηδεμόνες, μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας.
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΑΡΧΗ!
 ΣΑΣ ΚΑΛΏ ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ , ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΧΟΛΕΙΟ!
Με τιμή
ΡΑΚΙΝΤΖΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ


11 Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού

Τα παιδιά δεν είναι δικά σας παιδιά.

Είναι οι γιοι και οι κόρες της λαχτάρας της ζωής για τον εαυτό της.

Έρχονται στον κόσμο μέσα από σας αλλά δεν προέρχονται από εσάς

και, παρότι είναι μαζί σας, δεν ανήκουν σε σας.

Mπορείτε να τους δώσετε την αγάπη σας όχι όμως τις σκέψεις σας.

Γιατί έχουν τις δικές τους σκέψεις.

Μπορείτε να στεγάσετε το σώμα τους όχι όμως την ψυχή τους.

Γιατί η ψυχή τους ζει στο σπίτι του αύριο που εσείς δεν μπορείτε να το επισκεφτείτε ούτε καν στα όνειρά σας.

Μπορείτε να πασχίσετε να τους μοιάσετε, μην προσπαθείτε όμως να τα κάνετε να σας μοιάσουν.

Γιατί η ζωή δεν πηγαίνει πίσω

ούτε μένει στο χτες.

Eίστε τα τόξα απ’ τα οποία τινάζονται σαν ζωντανές σαϊτες τα παιδιά σας.

Ο τοξότης βλέπει στόχο στη γραμμή του Απείρου και σας λυγίζει με τη δύναμή του ώστε οι σαϊτες του να φύγουν γοργά και να φτάσουν μακριά.

Δεχτείτε το λύγισμά σας στα χέρια του με χαρά.

Γιατί αυτός, όπως αγαπά τη σαϊτα που εκτοξεύεται, αγαπά και το τόξο που είναι σταθερό.

| Χαλίλ Γκιμπράν | Ο Προφήτης | εκδόσεις Printa |


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση