Σήμερα κόψαμε τη βασιλόπιτά μας!!!
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας , που μας πρόσφερε τις βασιλόπιτες και τα δωράκια στους τυχερούς μαθητές και μαθήτριες της χρονιάς!!!
Και του χρόνου με υγεία!!!
Επίσημος δικτυακός τόπος του Σχολείου μας