ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

 

ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 1 ΜΑΡΤΙΟΥ (ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ) ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΦΟΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΜ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΤΟΥΣ ΓΕΥΜΑ.

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΡΑΚΙΝΤΖΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση