ΕΝΑΡΞΗ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Αγαπητοί μαθητές και γονείς μια νέα σχολική χρονιά αρχίζει. Όπως κάθε χρόνο έτσι και εφέτος, αρχίζει με νέες προσμονές, με νέες αγωνίες για όλους όσοι είμαστε επιφορτισμένοι με το ιερό λειτούργημα του εκπαιδευτικού αλλά και για εσάς τους γονείς και τα παιδιά σας που θα υποδεχτούμε σε λίγες μέρες. Αρχίζει όμως και με προβλήματα τα οποία όπως κάθε χρόνο, κάνουμε ότι μπορούμε για να τα αντιμετωπίσουμε για μια εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου μας.

Η πρώτη μας συνάντηση θα είναι την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 8.30 που θα πραγματοποιηθεί ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς.  Μετά τον αγιασμό οι μαθητές θα μπουν στις τάξεις τους για μια πρώτη γνωριμία με τους δασκάλους και σταδιακά θα αποχωρήσουν μέχρι τις 9.30 π.μ. Τα βιβλία θα δοθούν την επόμενη μέρα.

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ

Αγαπητοί γονείς, εφέτος η εορτή για τη λήξη του σχολικού έτους θα πραγματοποιηθεί  ξεχωριστά.  Την Τετάρτη 11-6-14 στις 8.30 π.μ.θα γίνει η εκδήλωση των τάξεων Α και Β΄ και το μεσημέρι στις 12.30 μ.μ. της Γ΄και Δ΄.  Η εκδήλωση της  Ε΄και ΄Στ΄θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Πέμπτης 12-6-14 στις 7.30 μ.μ. Την Πέμπτη δεν θα λειτουργήσει το Ολοήμερο Σχολείο. Όλες οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στο θέατρο του σχολείου. Τα παιδιά μας με θεατρικά, δρώμενα, ποιήματα και χορούς θα γράψουν τον καλύτερο επίλογο στο τέλος μιας ακόμη  σχολικής  χρονιάς. Σας περιμένουμε.

Την Παρασκευή 13-6-14 στις 8.30-9.30 π.μ. θα αποδοθούν οι έλεγχοι του Γ΄τριμήνου και οι τίτλοι προαγωγής και αποφοίτησης των μαθητών.

Καλό καλοκαίρι σε όλους

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παρουσίαση εργασιών προγράμματος

Την Παρασκευή 6-6-2014 οι μαθητές/τριες του ΣΤ1 τμήματος του Σχολείου μας θα παρουσιάσουν στους μαθητές μας το πρόγραμμα που πραγματοποίησαν στο πλαίσιο του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης με την ευθύνη του εκπαιδευτικού ΠΕ11 Χαραλαμπόπουλου Γ. Οι θεματικές ενότητες του προγράμματος είναι τέσσερις:

  1. Διατροφή στην αρχαία Ελλάδα
  2. Άσκηση στην αρχαία Ελλάδα
  3. Διατροφή και υγεία στη σημερινή εποχή
  4. Άσκηση και υγεία στη σημερινή εποχή.

Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στο θέατρο του Σχολείου μας. Θα προβληθεί σχετικό λογισμικό.

Εορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος

Στα πλαίσια του εορτασμού της παγκόσμιας μέρας για το περιβάλλον στις 5 Ιουνίου 2014 οι μαθητές του Ε2 του 14ου Δημοτικού Σχολείου Αθήνας «Δημήτρης Πικιώνης» θα παρουσιάσουν το θεατρικό δρώμενο Μπάλες – Ψάρια, Ψάρια – Μπάλες, στον προαύλιο χώρο του Γαλλικού Ινστιτούτου. Η φιλοξενία γίνεται στα πλαίσια του ανοιχτού σχολείου στην κοινωνία και στόχο έχει την ευαισθητοποίηση του κοινού απέναντι σε ζητήματα κατανάλωσης του γόνου των ψαριών.

Λίγα λόγια για το δρώμενο.

Η μπάλα είναι το πιο κοινό και αγαπημένο παιχνίδι όλων των παιδιών. Στο σχολείο τις αποθηκεύουμε σε μεγάλα δίχτυα, ανάλογα με τις διαστάσεις τους. Απ’ αυτήν την εικόνα προέκυψε ο παραλληλισμός της μπάλας με τα ψάρια.

Οι κάτοικοι ενός τόπου αγοράζουν ψάρια σαν να ήταν μπάλες, ζητάνε όλο και περισσότερα, οι ψαράδες-μπαλαδόροι φέρνουν όλο και περισσότερες, ζητάνε μικρά μπαλάκια, εύχρηστα και χαριτωμένα ώσπου στο τέλος τελειώνουν και αυτά. Οι ίδιοι «οι ψαράδες-ηθοποιοί» δίνουν το μήνυμα: τα ψάρια δεν είναι μπάλες να κατασκευάζονται, γεννιούνται και γεννάνε, άφησε το γόνο να γίνει γονιός, μάθε τη θάλασσα να αγαπάς και τη ζωή να μη χαλάς!

Εγγραφές στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το Σχ. Έτος 2014-15

Οι γονείς που θα επιθυμούσαν το παιδί τους να φοιτήσει στο Ολοήμερο Σχολείο για την ερχόμενη σχολική χρονιά, παρακαλούμε να καταθέσουν αίτηση στο γραφείο μας μέχρι την Τετάρτη 11-6-2014.

Την αίτηση θα τη στείλουμε με τον μαθητή/τρια στο σπίτι για τους/τις μαθητές/τριες που ήδη φοιτούν στο ολοήμερο και για τα άλλα παιδιά σε περίπτωση που μας ζητηθεί. Η αίτηση είναι αναρτημένη και στην ιστοσελίδα του Σχολείου μας στην κατηγορία έγγραφα.

Για τους μαθητές της Α΄τάξης η αίτηση θα συμπληρώνεται με την κατάθεση των δικαιολογητικών εγγραφής.

Από την αρμόδια υπηρεσία μας ανακοίνωσαν ότι εγγραφές στο Ολοήμερο Σχολείο από τη νέα σχολική χρονιά δεν θα γίνουν δεκτές, παρά μόνο για τους μαθητές που θα έρθουν με μετεγγραφή. Σας παρακαλούμε λοιπόν, να φροντίσετε εγκαίρως για το θέμα.