Οι φοιτητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου έφτιαξαν τη μακέτα του Σχολείου μας και μας την χάρισαν.

Μακέτα του Σχολείου μας              Οι φοιτητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου έφτιαξαν τη μακέτα του Σχολείου μας  και μας την χάρισαν. Πρόκειται για τους φοιτητές της Αρχιτεκτονικής Σχολής Ε. Βαβανού, Α. Δημόκας, Θ. Δρίβας, Δ. Θεοφιλοπούλου, Κ. Λάμπρου, Σ. Μιχοπούλου και Α. Ραδιώτη οι οποίοι στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας της Αρχιτεκτονικής και με την καθοδήγηση του καθηγητή τους Κ. Τσιαμπάου, εργάστηκαν πέρυσι στο χώρο του σχολείου μας. Αποτέλεσμα των προσπαθειών τους υπήρξε και η κατασκευή της μακέτας του Σχολείου του Πικιώνη. Η μακέτα χαρίστηκε στο σχολείο μας και η σύντομα θα επικαλυφθεί με  πλέξι γλας για λόγους προστασίας και θα εκτίθεται στο χώρο υποδοχής του θεάτρου, ώστε όλοι οι προσερχόμενοι να μπορούν να τη θαυμάζουν.

Ευχαριστούμε τον καθηγητή και τους φοιτητές του για την προσφορά τους αυτή!

Συμμετοχή στην αντιρατσιστική εκδήλωση του Υπουργείου Δικαιοσύνης

                                                                                      21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014

             Το σχολείο μας έλαβε μέρος στην περικύκλωση της Ακρόπολης, μία εκδήλωση για τον εορτασμό της παγκόσμιας ημέρας κατά του ρατσισμού. Η εκδήλωση διοργανώθηκε με τη στήριξη του Υπουργείου Δικαιοσύνης και εκτός από το το αντιρατσιστικό περιεχόμενο έθετε και το αίτημα της επιστροφής των Μαρμάρων του Παρθενώνα.  2500 παιδιά από σχολεία της Αθήνας σχημάτισαν μια αλυσίδα και ύψωσαν 2500 μπαλόνια στην πανηγυρική αυτή τελετή. Τα παιδιά της Ε΄τάξης που συμμετείχαν, κουράστηκαν λιγάκι, αλλά η εμπειρία της συμμετοχής και το μήνυμα που αποκόμισαν άξιζε τον κόπο.

Η Αγγελική Βαρελά στο Σχολείο μας και πάλι…

Ευχαριστούμε τη συγγραφέα Αγγελική Βαρελά για την επίσκεψή της στο σχολείο μας με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. Η συγγραφέας αφηγήθηκε στα παιδιά της Ε΄και Στ΄τάξης τη δική της εμπειρία από τις μέρες του ΟΧΙ αλλά και της κατοχής και Αντίστασης που επακολούθησε. Κατέθεσε στους μαθητές και στους δασκάλους τη δική της μαρτυρία, όπως η ίδια βίωσε τα γεγονότα με τα παιδικά μάτια των 9-13 χρόνων τότε, και συνόδευσε τις μνήμες της με το ανάλογο φωτογραφικό υλικό. Η αφήγησή της, σε κάποια στιγμιότυπα δραματική και σε κάποια με το χιούμορ που πάντα τη διακρίνει και το οποίο όλοι γνωρίζουμε από το λογοτεχνικό της έργο, καθήλωσε τους μαθητές και τους εξέπληξε ευχάριστα.

Αγγελική, σ’ ευχαριστούμε και σε περιμένουμε για το φύτεμα της Φουντουκιάς σου… που μας υποσχέθηκες…

Εκδήλωση “Δημήτρης Πικιώνης” – Οι ομιλίες

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν με τη συμμετοχή τους στην επιτυχία της εκδήλωσης, αφιερωμένης στο δημιουργό του σχολείου μας Δημήτρη Πικιώνη.

Οι ομιλίες από την εκδήλωση έχουν αναρτηθεί στο σύνδεμο “Εκδηλώσεις” του ιστοτόπου μας. Σύντομα θα αναρτήθει και το σχετικό βίντεο από την εκδήλωση.

Προσωνυμία σχολείου “Δημήτρης Πικιώνης”

Έχουμε τη χαρά να ανακοινώνουμε ότι, η ομόφωνη πρόταση του Συλλόγου Διδασκόντων για την πρόσκτηση της προσωνυμίας «ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΙΚΙΩΝΗΣ» στο 14ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, εγκρίθηκε από το Υπουργείο Παιδείας. Αναμένουμε άμεσα τη δημοσίευση του σχετικού ΦΕΚ. Το 14ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών – Δημήτρης Πικιώνης, δείγμα αρχιτεκτονικής του ρεύματος του μοντερνισμού της δεκαετίας του 30, αποκτά το όνομα του δημιουργού του, του στοχαστή, ζωγράφου και αρχιτέκτονα Δημήτρη Πικιώνη.
Σας ανακοινώνουμε τη σχετική υπουργική απόφαση.