3-10-2024. Συνεργατικό μάθημα στην Αγγλική Γλώσσα: Ποια είναι τα αγαπημένα μου ζωάκια?

Οι δύο εκπαιδευτικοί αποφασίζουν ενόψει της  Παγκόσμιας Ημέρας των Ζώων, να εργαστούν με δημιουργικό τρόπο για τα αγαπημένα ζωάκια των παιδιών της τάξης.(ως εισαγωγικό υποστηρικτικό μάθημα).

20241003 113520 20241003 113810

Η Νηπιαγωγός ρωτάει τα παιδιά: Ποιa είναι τα αγαπημένα σας ζωάκια? Η Εκπαιδευτικός επαναλαμβάνει την ερώτηση στα Αγγλικά. Από τις προτιμήσεις των παιδιών προέκυψαν ο σκύλος και η γάτα. Η Εκπαιδευτικός ΠΕ06 λέει στα Αγγλικά τα ζώα που προέκυψαν. Τα παιδιά επαναλαμβάνουν στα Αγγλικά: Dog, Cat.

Τα παιδιά εργάστηκαν και εκφράστηκαν  δημιουργικά σε δύο ομάδες , αντίστοιχα με το όνομα του ζώου προτίμησης, όπου κλήθηκαν σε χαρτί Α4 να ζωγραφίσουν ελεύθερα όπως θα ήθελαν  να είναι το αγαπημένο τους ζωάκι!!

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06

Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60

Κατηγορίες: AΓΓΛΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3-10-2024. Συνεργατικό μάθημα στην Αγγλική Γλώσσα: Ποια είναι τα αγαπημένα μου ζωάκια?

Υλοποίηση του 1ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων στη ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην

Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην

Υποθεματική:Ψυχική ΚΑΙ Συνασθηματική Υγεία-Πρόληψη

Τίτλος: Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή!

Μικρές ηλιαχτίδες ενδυνάμωσης και φροντίδας μέσα από το … παράθυρο! «Ψυχική και συναισθηματική Υγεία: Κοινωνικο-συναισθηματική υποστήριξη μαθητών/τριών για την ομαλή μετάβαση στο Νηπιαγωγείο και την Α΄ Δημοτικού

Βασικοί στόχοι :

Α1. Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs)

Α3. Παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας

Β1. Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής

Β3.Δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης

Δ1. Στρατηγική Σκέψη

Δ2. Πλάγια σκέψη

Δ3. Ρουτίνες σκέψης και αναστοχασμός

Δ4. Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές

Διάρκεια Εργαστηρίων περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή  3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: (Οκτώβριος-Νοέμβριος)

Το εργαστήριο που επιλέχθηκε από το ΙΕΠ υλοποιήθηκε από τη νηπιαγωγό του τμήματος και όπου χρειάστηκε έγιναν παρεμβάσεις προσαρμοσμένες με το μαθητικό δυναμικό της τάξης μας.

1ο Εργαστήριο

Τίτλος: Ένα γράμμα & μια επίσκεψη /Εισαγωγή-Σύνδεση-Συμβόλαιο

1.1. Ένα γράμμα & μια απρόσμενη επισκέπτης

Εμφάνιση της “Μικρής Ηλιαχτίδας” από το παράθυρο”

 

-Το γράμμα του Ήλιου

Ανάγνωση και Συζήτηση

 

«Το κουβάρι της μικρής ηλιαχτίδας»: Παιχνίδι γνωριμίας και σύνδεσης, στον κύκλο.

 

– «Μια ακτινοκορδέλα από το σπίτι στο σχολείο» – Φύλλο εργασίας ( portfolio) με–αξιοποίηση της ρουτίνας σκέψης: Color, Symbol, Image

 

1.2. Παιχνίδια με τη μικρή ηλιαχτίδα στο χώρο της τάξης

– “Η Ηλιαχτίδα οδηγός”:

– Ο Χορός της Ηλιαχτίδας

1.3. Κατασκευή

-Ο Ήλιος της τάξης μας: Συνεργατική δράση

– Ενημέρωση για το επόμενο εργαστήριο: Παρουσίαση αγαπημένου αντικειμένου από το σπίτι.

– Χωρισμός σε τρεις ομάδες- Ένα χρώμα για κάθε μέρα παρουσίασης

-Αποχαιρετισμός της Μικρής Ηλιαχτίδας.

προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

Οι μαθητές/-ήτριες :

– να εξοικειωθούν και να αισθανθούν ασφάλεια στο καινούργιο περιβάλλον

-να διεγερθεί η περιέργεια, το ενδιαφέρον, η φαντασία τους

– να γνωρίσουν και να συνδεθούν με το χώρο και τα πρόσωπα

– να παρατηρούν, να συγκεντρώνονται

– να ακούν τον/την συνομιλητή/-ήτριά τους

– να εκφράζονται με λεκτικό και μη λεκτικό τρόπο

-να σκέφτονται δημιουργικά και μεταφορικά

-να εντοπίζουν και να αναπαριστούν με εναλλακτικούς τρόπους την ουσία των ιδεών μέσα από εικόνες και κείμενα

-να ερμηνεύουν

– να εκφράζουν και να μοιράζονται με δημιουργικό τρόπο συναισθήματα και ιδέες

 

Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα  

 

 

 

 

Ειδικότερα οφέλη  

 

Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας
Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα
Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών Αναφέρονται οι πιο ενδεικτικές αν δεν έχουν αναφερθεί νωρίτερα
Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης
Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν
Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία  που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ.

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: Εργαστήριο δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλοποίηση του 1ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων στη ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην

Συνεργατικό μάθημα στην Αγγλική Γλώσσα, Παγκόσμια Ημέρα Ευρωπαϊκών γλωσσών

Παγκόσμια Ημέρα Ευρωπαϊκών γλωσσών

20241002 110030  20241003 105539

Η Νηπιαγωγός αρχικά δημιουργεί κατάσταση προβληματισμού στην τάξη θέτοντας στα παιδιά το ερώτημα: Τι λέτε υπάρχουν και άλλες γλώσσες εκτός από τα Ελληνικά και τα Αγγλικά. Γίνεται καταιγισμός ιδεών όπου τα περισσότερα παιδιά λένε : Ναι υπάρχουν.

 

Επαλήθευση  της παραπάνω άποψης των μαθητών σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό ΠΕ06

20241002 111953

Κατόπιν συνεννόησης οι δύο εκπαιδευτικοί, θέλοντας να ενδυναμώσουν την αξία του επικοινωνιακού λόγου στα παιδιά,  παρουσιάζουν το Hello, μέσα από σχετικό βίντεο στο You Tube σε διάφορες Ευρωπαϊκές γλώσσες.. Τα παιδιά μαγεύονται από την πολυγλωσσία!! Κατανοούν ότι υπάρχουν και άλλες γλώσσες που επικοινωνούν οι άνθρωποι μεταξύ τους.

Το συννεφόλεξο των Ευρωπαϊκών γλωσσών.

20241002 113233 20241002 113251 20241002 113330

Μετά αποφασίζουν να γνωρίσουν και να εργαστούν στο ψηφιακό εργαλείο και να σχηματίσουν το συννεφόλεξό τους σε σχήμα Υδρόγειας σφαίρας.

20241002 11343420241002 11344220241002 113453

Τελικό προιόν

20241003 114245

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06

Ζούζουλα Αικατερίνη πε60

Κατηγορίες: AΓΓΛΙΚΑ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεργατικό μάθημα στην Αγγλική Γλώσσα, Παγκόσμια Ημέρα Ευρωπαϊκών γλωσσών

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, 4-10-2024

20241003 135151 20241004 101730 20241004 123011

Βασικός μας σκοπός με τις παρακάτω δραστηριότητες είναι οι μαθητές μας  να γνωρίσουν από κοντά κάποια κατοικίδια ζώα,  να εξοικειωθούν με τα ζώα, να αναπτύσσουν φιλοζωικά αισθήματα.

20241004 084721 20241004 101141

Κατόπιν συνεννόησης με τους γονείς και στο πλαίσιο της συνεργασίας μας, είχαμε την ευκαιρία κάποιοι γονείς να φέρουν τα ζωάκια τους από το σπίτι  και σε συνεργασία με το παιδί τους να τα παρουσιάσουν στην ολομέλεια της τάξης.

Τα ζώα που ήρθαν στην τάξη μας ήταν δύο σκύλοι διαφορετικής ράτσας, ο Οscar και η Κιάρα και ένα καναρίνι ο Τρίκο.

Κατά τις παρουσιάσεις που έγιναν οι μαθητές μας  αποκόμισαν αρκετές πληροφορίες για τα ζώα όπως τα χαρακτηριστικά και ιδιότητες, τη φροντίδα και προστασία των ζώων και γενικότερα τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ των δύο οργανισμών, να κατανοήσουν ότι και τα ζώα έχουν δικαιώματα όπως τροφή, υγεία και την ανάγκη του παιχνιδιού και της επικοινωνίας-φιλίας με τον άνθρωπο. Υπήρξε μία όμορφη διάδραση μεταξύ των μαθητών!!

20241004 084053 20241004 100905 20241004 101035

Το σκυλί Oscar και το καναρίνι το παρουσίασε ένα νήπιο της τάξης μας σε συνεργασία με τους γονείς του. Ο μικρός μας φίλος, με καμάρι  μας μίλησε για την ράτσα του σκύλου του, η οποία είναι Border Collie. Ότι ο σκύλος του είναι από τα πιο έξυπνα σκυλιά στον κόσμο, λόγω της ράτσας του.

20241004 121717 20241004 121624 20241004 121906        20241004 121920        20241004 121922

Ενώ το σκυλί η Κιάρα ,παρουσιάστηκε από παλαιότερη μαθήτρια της τάξης μας, η οποία τώρα φοιτά στη Β Τάξη του συστεγαζόμενου 29ου Δημοτικού σχολείο, σε συνεργασία με την μητέρα της και κατόπιν συνεννόησης με την εκπαιδευτικό της Β Τάξης.

20241004 113219

Αξίζει να αναφερθεί: Η μαθήτρια αυτή, αρκετά φιλόζωη, ήρθε ορμητικά στην τάξη μας και είπε: Κυρία Κατερίνα θα ήθελα να παρουσιάσω το σκυλάκι μου στα παιδιά!! Πως να αρνηθείς μία τέτοια σπουδαία πρόταση ..!!Μάλιστα της είπα, το έχεις αναφέρει στην δασκάλα σου? Ναι και μου είπε: Ναι. Εντάξει θα γίνει εφόσον συνεννοηθώ με την δασκάλα σου για το ποια ώρα θα μας επισκεφθείς με τον σκύλο σου!! Θα ήθελα όμως καλή μου να έρθει και η μητέρα σου να συνεργαστείτε στην παρουσίαση. Εντάξει.. σας ευχαριστώ! Και όλα οργανώθηκαν όπως έπρεπε για την αποτελεσματικότητα της παρουσίασης.

 

 

 

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, 4-10-2024

Ετήσιο Σχέδιο Δράσης για την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων,2024-2025

ΕΤΗΣΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, 2024-2025

Τα εργαστήρια δεξιοτήτων θα υλοποιηθούν από τη Νηπιαγωγό του τμήματος κ. Αικατερίνη Ζούζουλα.

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: Εργαστήριο δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ετήσιο Σχέδιο Δράσης για την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων,2024-2025

Παγκόσμια ημέρα Τρίτης Ηλικίας, 1-10-2024

Η Νηπιαγωγός ανακοινώνει στην τάξη , ότι σήμερα θα έρθει στην τάξη μας η γιαγιά ενός προνηπίου. Το προνήπιο με ενθουσιασμό λέει : Ναι θα έρθει η γιαγιά μου!!

20241001 081823

Έπειτα η νηπιαγωγός δείχνει στα παιδιά μία εικόνα  στον υπολογιστή , για την παγκόσμια  ημέρα Τρίτης ηλικίας και ζητάει από τα παιδιά να παρατηρήσουν καλά την εικόνα και έπειτα να πουν τι βλέπουν.. και να μαντέψουν ποια πρόσωπα κρύβονται ! Τα παιδιά περιγράφουν την εικόνα(χέρια, γράμματα, αριθμός) με τη βοήθεια της νηπιαγωγού από τη γωνιά (ρουτίνες: ημερομηνία )τα παιδιά καταλαβαίνουν  ότι πρόκειται για τη σημερινή ημερομηνία. Σε αυτό το σημείο η νηπιαγωγός λέει στα παιδιά ότι η ημέρα είναι παγκοσμίως αφιερωμένη σε κάποιους. Σε ποιούς άραγε?  Για να μου πείτε μπορούμε να το ανακαλύψουμε από την εικόνα? Τα παιδιά από τα χέρια της εικόνας  είπαν ότι  γιορτάζουν η γιαγιά και τα μωρά. θα μπορούσε είπε η νηπιαγωγός αλλά δεν γιορτάζουν αυτά τα πρόσωπα. Αν κρύβαμε τα χεράκια του μωρού, ποια χέρια μας μένουν? Εκεί κάποια παιδιά είπαν: του παππού και άλλα είπαν της γιαγιάς. Σωστά!! Άρα ποιοι γιορτάζουν σήμερα ? Τα παιδιά με ενθουσιασμό είπαν: Ο παππούς και η γιαγιά!! Ναι παιδιά μου σήμερα είναι η Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, δηλαδή η ημέρα του παππού και της γιαγιάς!

20241001 094229

Τα παιδιά εργάζονται δημιουργικά (ζωγραφική) σε χαρτί Α4.

Η Νηπιαγωγός διαβάζει στα παιδιά ένα ποίημα για την Τρίτη ηλικία και θέτει προς την ολομέλεια τον εξής προβληματισμό: Σε ποιους θα αφιερώνατε αυτό το ποίημα? Ξεκινά λοιπόν η ανάλυση του ποιήματος και τα παιδιά καταλήγουν στο συμπέρασμα , ότι το ποίημα θα το αφιερώναμε στον παππού και στη γιαγιά.

20241001 121521

Στη συνέχεια τα παιδιά μαθαίνουν το ποίημα και εκφράζονται δημιουργικά για τον παππού και τη γιαγιά, ακριβώς κάτω από το ποίημα, το δώρο τους προς  αυτούς.

20241001 102522

Η Νηπιαγωγός μοιράζει στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας, τους λέει να  παρατηρήσουν τις εικόνες και από αυτές να οδηγηθούν στο τι κάνουν ο παππούς και η γιαγιά για τα εγγόνια τους.

Ανεστραμμένη μάθηση: Η Νηπιαγωγός λέει στα παιδιά ότι αυτό το φύλλο εργασίας μπορούν να το ζωγραφίσουν στο σπίτι τους και να το συζητήσουν ξανά με κάποιο μέλος της οικογένειας(μεγάλο αδελφάκι, γονείς, Τρίτη ηλικία).

Η γιαγιά του προνηπίου ήρθε στην τάξη μας!!

20241001 103344 20241001 103938

Δραστηριότητες εντός της τάξης

Το προνήπιο σε συνεργασία με τη γιαγιά του, την παρουσιάζει  στην Ολομέλεια (όνομα, χρώμα μαλλιών, γιαγιά από τη μητέρα, όνομα παππού).Υπήρξε διάδραση στην τάξη, όπου αρκετά παιδιά μίλησαν για τον παππού και τη γιαγιά τους.

20241001 104838 20241001 105558 20241001 105516

Η γιαγιά παρουσιάζει στα παιδιά, δύο βιβλία με ιστορίες και τα παιδιά επιλέγουν το βιβλίο και την ιστορία που θέλουν να ακούσουν.

Δραστηριότητες εκτός της τάξης.

20241001 110313 20241001 110750 20241001 111053 20241001 112030 20241001 112642 20241001 112750

Επίσης η γιαγιά κατόπιν συνεννόησης με τη νηπιαγωγό, έπαιξε με τα παιδιά στο χώρο της μικρής αυλής(παιχνίδι γνωριμίας, χορός,  καλαθοσφαίριση, παιχνίδι με  τα μπαλάκια: πετώ μπαλάκια στο κουτί, μικρό-μεγάλο μπαλάκι, βάζω μπαλάκια μέσα στο κουτί).

Στη συνέχεια το προνήπιο εγγόνι της γιαγιάς σε συνεργασία με ένα νήπιο της τάξης ως δώρο της λένε με δραματοποίηση το ποίημα που έμαθαν παραπάνω για τον παππού και τη γιαγιά. Η γιαγιά το ευχαριστήθηκε πολύ!!

Βίντεο

 

Τα παιδιά ήταν συμμετοχικά και ευχαριστήθηκαν την όλη συνεργασία!!

Μπράβο στη γιαγιά και ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά μας!!

Η Νηπιαγωγός

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

Κατηγορίες: ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια ημέρα Τρίτης Ηλικίας, 1-10-2024

Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πρόσκληση σεμιναρίου του ΠΑΣΑΠΑΝ, στις 1-10-2024

Παρακολούθησα το παρακάτω ενδιαφέρον σεμινάριο για την βιωματική μάθηση.

20241001 181434 20241001 185641 20241001 185801

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ 1-10-2024.cleaned

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024 (6-8 μ.μ.) διαδικτυακά στη zoom

Θα γίνει η έναρξη του δωρεάν για τα μέλη εκπαιδευτικούς σεμιναρίου για τα Νευρωνικά Δίκτυα του Εγκεφάλου και την αξιοποίηση τους στην Βελτίωση της Βιωματικής Επικοινωνιακής Μάθησης (ΒΕΜ)  ως μεθόδου Παιδαγωγικής.

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πρόσκληση σεμιναρίου του ΠΑΣΑΠΑΝ, στις 1-10-2024

Ενδοσχολική επιμόρφωση 2024-2025, ΕΕΠΕΚ: Η Αξιολόγηση Μαθητή(15ώρες)

Κατά το έτος 2024-2025, το σχολείο μας θα συμμετάσχει στην Ενδοσχολική επιμόρφωση που οργανώνει η ΕΕΠΕΚ.

Φόρμα Συνδιοργάνωσης Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης (εγκεκριμένης από το ΙΕΠ) 15 ωρών, Σχολικής Μονάδας – ΕΕΠΕΚ / Νέα Πλατφόρμα MOOC

Σας ευχαριστούμε για την υποβολή αίτησης του σχολείου σας.
Η απάντησή σας καταγράφηκε επιτυχώς!
ΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΕΠΕΚ ( www.eepek.gr )

Με εκτίμηση,
Δημήτρης Λιόβας
Αντιπρόεδρος ΕΕΠΕΚ
6932078466

Η Εκπαιδευτικός ΠΕ60 που είναι συγχρόνως και η Προϊσταμένη του σχολείου, δήλωσε συμμετοχή στην ενδοσχολική επιμόρφωση στην  θεματική ενότητα: Αξιολόγηση  Μαθητή.(15ώρες)

leaflet_50_lx8eBJjvrO – Αντιγραφή

 

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

 

 

Κατηγορίες: ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενδοσχολική επιμόρφωση 2024-2025, ΕΕΠΕΚ: Η Αξιολόγηση Μαθητή(15ώρες)

Επίσκεψη των δύο ιερέων της Ενορίας μας στην τάξη μας.

Οι δύο ιερείς της Ενορίας μας ήρθαν στην τάξη μας, στο πλαίσιο της αγαστής συνεργασίας μας να γνωρίσουν τους μαθητές μας και να τους ευχηθούν μία όμορφη σχολική χρονιά με πολλές δημιουργίες, να έχουν αγάπη μεταξύ τους αλλά και προς τη δασκάλα τους.

Ακόμη ο Πατέρας Νικόλαος στο πλαίσιο της συνεργασίας μας, μίλησε στη νηπιαγωγό ιδιαιτέρως για την όποια βοήθεια που θα μπορούσε να προσφέρει σε ότι χρειαζόμαστε..

20240930 115711

Τα παιδιά χάρηκαν πολύ και μάλιστα πολλοί περσινοί μαθητές που γνώριζαν τους ιερείς, τους χαιρέτησαν με το όνομά τους.

Η Νηπιαγωγός εξήγησε στα παιδιά ότι συνεργαζόμαστε με την Ενορία των Αγίων Αναργύρων με τους εκκλησιασμούς, με τη συλλογή τροφίμων για την τράπεζα της Γαλήνης.

20240930 120015

Στο τέλος οι ιερείς έδωσαν από μία εικονίτσα στα παιδιά.

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

Κατηγορίες: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη των δύο ιερέων της Ενορίας μας στην τάξη μας.

Επίσκεψη στην τάξη μας από τον Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων, των συστεγαζόμενων Δημοτικών σχολείων

Μια ευχάριστη έκπληξη!!

20240912 084643

Μας επισκέφτηκαν από το Σύλλογο των Γονέων και Κηδεμόνων για να μας ευχηθούν να έχουμε μία όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά!!

Η Νηπιαγωγός εξήγησε στα παιδιά την ύπαρξη του Συλλόγου και την συνεργασία που έχουμε μαζί τους σε διάφορα θέματα π.χ. φωτογράφηση μαθητών κ.λ.π.

Ευχαριστήσαμε πολύ τους γονείς και η νηπιαγωγός ευχήθηκε και για τους γονείς και για τα παιδιά τους να έχουν μία χρονιά γεμάτη υγεία, πρόοδο και δημιουργία!!

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στην τάξη μας από τον Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων, των συστεγαζόμενων Δημοτικών σχολείων