Σύνδεση και με το σχέδιο δράσης του σχολείου, Συνεργασία με φορείς: Πάρκο κυκλοφοριακής Αγωγής ΝεαπόλεωςΚυκλοφορώ με ασφάλεια-Μέσα μεταφοράς

20250519 11450020250523 08040920250523 075457

Τα παιδιά σε κυκλοφοριακή  μακέτα παίζουν με τα αυτοκινητάκια. Στο παιχνίδι τους αυτό αρχικά εξοικειώνονται με το μεταφορικό μέσο: Αυτοκίνητο , έπειτα παρατηρούν τη μακέτα και εντοπίζουν διάφορα σήματα. Η Νηπιαγωγός στα ερωτήματα που θέτουν οι παίκτες δίνει διευκρινήσεις όπως φανάρι, διάβαση πεζών, το σήμα του στοπ κ.λ.π. Τα παιδιά αυθόρμητα παίζουν και αρχίζουν να θέτουν από μόνα τους κανόνες όπως : Εσύ σταματάς, έχει στοπ, εγώ θα περάσω πρώτος.

20250519 120521 20250519 12402120250519 124011 20250519 12420720250519 124229

Τα παιδιά καλούνται σε φύλλο εργασίας να επιλέξουν-ζωγραφίσουν μεταφορικά μέσα που έχουν χρησιμοποιήσει στη ζωή τους, να τα παρουσιάσουν και να ανακαλέσουν στη μνήμη τους πως ταξίδεψαν με αυτά.

20250519 115254 20250519 114839 20250519 114710

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Νεαπόλεως του Δήμου Βόλου.

20250521 091838 20250521 091914 20250521 110359

20250521 091953 20250521 092322

Στην επίσκεψή μας αυτή είχαμε και την συμμετοχή τριών συνεργατών γονέων όπου λειτούργησαν ως βοηθοί αλλά και συμμετείχαν σε κάποια δράση π.χ. διάβαση πεζών.

20250521 104242 20250521 104244 20250521 104245

20250521 104247 20250521 104251 20250521 104252

20250521 103154 20250521 103158 20250521 103200 20250521 103204 20250521 1032060

Τα παιδιά υλοποιούν την προγραμματισμένη  εκπαιδευτική επίσκεψη  στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Νεαπόλεως όπου τους δίνεται η ευκαιρία από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα να πληροφορηθούν για τις έννοιες: Πεζοί-οδηγοί-επιβάτες στο δρόμο, συμπεριφορά μέσα στο αυτοκίνητο(κάθισμα, φόρεμα ζώνης), μίλησαν για τον εξοπλισμό του ποδηλάτη στο δρόμο, να μάθουν για τους φωτεινούς σηματοδότες(Σταμάτης-Γρηγόρης-Μελέτης) και την αντίστοιχη συμπεριφορά των πεζών και των οδηγών, να γνωρίσουν τα σήματα ,να τα κατηγοριοποιήσουν κατά χρώμα-σχήμα και τον συμβολισμό τους( Απαγόρευση-Υποχρέωση-Κίνδυνος).

20250521 105106 20250521 105110 20250521 105116

Παιδί που ελέγχει, περνά τη διάβαση κρατώντας το ποδήλατό του, σταματά στη νησίδα, ξανα ελέγχει καιπερνά τη διάβαση.

20250521 103935

Επίσης οι δύο εμψυχώτριες  του προγράμματος χώρισαν τα παιδιά σε δύο ομάδες όπου εντόπισαν με τα παιδιά τα σήματα και υλοποίησαν με βιωματικό τρόπο τους κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής όπως διάβαση πεζών(τι πρέπει να κάνω),

20250521 104803 20250521 110118 20250521 10584520250521 104302

έπαιξαν το παιχνίδι με το τρέξιμο-σταμάτημα του τρένου και τι συμβαίνει κ.λ.π.

20250519 122942

Τα παιδιά μετά την επίσκεψή τους στο πάρκο Κκλοφοριακής Αγωγής συνέχισαν να υλοποιούν τη θεματική τους.

Δημιούργησαν το κολάζ των σημάτων

20250519 124405

Δημιουργία βίντεο

Μέσα από ομάδες και φωτογραφίες που τους δόθηκαν εντ;oπισαν και συζήτησαν για τις επιθυμητές  ή μη επιθυμητές συμπεριφορές των οδηγών και των επιβατών με στόχο να δημιουργήσουν σχετιό κολάζ.

20250519 125559

Βίντεο μαθητών

Επίσης εργάστηκαν σε διάφορα φύλλα εργασίας όπως δημιουργία του εξώφυλλου της θεματικής τους, σταυρόλεξο, διαδρομές μέσων μεταφοράς, ζωγράφισαν τους φωτεινούς σηματοδότες κ.λ.π.

20250519 11050620250520 115146 20250520 09343320250520 10010020250520 11325820250520 121613

20250522 115626 20250522 121543

Τα παιδιά δημιούργησαν και κάποια βίντεο

Φωτεινός σηματοδότης

Διάβαση πεζών.

Ακόμη έφεραν στο σχολείο ως εποπτικό υλικό ποδήλατο , πατίνι σχετικό εξοπλισμό και χρησιμότητα για την ασφάλεια.(κράνος,επιγονατίδες, καλάθι, φρένο, κουδούνι, φως, βοηθητικές ρόδες, ποδαράκι) και το παρουσίασαν στην ολομέλεια.

20250523 084317 20250523 085228

20250523 085404 20250523 085432 20250523 085733 20250523 085804 20250523 085749

20250523 085822 20250523 085832

20250523 085857 20250523 085908

Οργανωμένο παιχνίδι σωματικής έκφρασης στην αυλή

Υλοποίησαν  κατά την ώρα του διαλείμματος με το ποδήλατο -διαδρομές  στον αύλειο χώρο.

20250521 121330 20250521 1213330 20250521 121334 20250521 121336 20250521 12134020250521 121342

20250521 121501 20250521 121503 20250521 121505 20250521 121506

Αυθόρμητο παιχνίδι στην αυλή

Ακόμη τα παιδιά σε άλλη φάση επέλεξαν κατά την ώρα του διαλείμματος να κινηθούν ελεύθερα στο χώρο της αυλής με το ποδήλατό τους ή το πατίτνι τους.

20250523 114226 20250523 112038 20250523 114218 20250523 112035

Αυθόρμητη αναδυόμενη δράση κατά την ώρα του διαλείμματος.

Ενώ τα παιδιά κινούνται με τα ποδήλατα και τα πατίνια τους, παρουσιάζεται μία ομάδα  αγοριών από τα Δημοτικά στο χώρο της αυλής μας και όταν είδαν τα παιδιά τα πλησίασαν και εκείνα σταμάτησαν να κινούνται και άρχισαν με καμάρι να παρουσιάζουν τα ποδήλατά τους και τα πατίνια τους. Υπήρξε μία όμορφη διάδραση των παιδιών η οποία βέβαια ενισχύει τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες και το θετικό κλίμα στις σχέσεις των μαθητών του Ενιαίου σχολικού συγκροτήματος.

20250523 112407 20250523 112409

Τα παιδιά μέσα από συζήτηση καταλήγουν σε συμπεράσματα , κάνουν επιλογές που τις αιτιολογούν και δημιούργησαν την αφίσα τους δίνοντας και το οικολογικό τους μήνυμα.

20250522 080824 20250523 090248

Δημιουργία Βίντεο

Συμπερίληψη και δράση που ενισχύει τη συνεργασία -επικοινωνία των εκπαιδευτικών-μαθητών και την Αξιολόγηση(μαθητέςκαι εκπαιδευτικοί των Δημοτικών-Νηπιαγωγείου προς μαθητές νήπια-προνήπια).

20250523 110054 20250523 110438

Τα παιδιά αποφασίζουν να επισκεφτούν τις Α τάξεις των συστεγαζόμενων Δημοτικών σχολείων, τη Β Τάξη του 29ου, το 2ο Τμήμα του συστεγαζόμενου 32ου Ν/Γ Βόλου. Σκοπός της επίσκεψης είναι να μοιραστούν με άλλους μαθητές του Ενιαίου σχολικού συγκροτήματος τις επιλογές που έκαναν ως προς τα Μέσα Μεταφοράς και γιατί, να παρουσιάσουν την αφίσα τους και το οικολογικό τους μήνυμα και να ζητήσουν την αξιολόγησή τους. Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και ΠΕ11 του 29ου,τις κ. Γεωργία Κυρτσούδη και Μαρία Λιανού, την εκπαιδευτικό ΠΕ60 του 32ου Ν/Γ Βόλου, τις εκπαιδευτικούς ΠΕ06 των Α Τάξεων, τις κ. Φραγκογεώργη Φιλίτσα του 29ου και Ελένη Τουλιά για την όλη συνεργασία.

Τα παιδιά προς τη Β Τάξη του 29ου

20250523 110111 20250523 110116 20250523 110256

Τα παιδιά προς την Α Τάξη του 29ου

20250523 110518 20250523 110829

Τα παιδιά προς το 2ο τμήμα του συστεγαζόμενου 32ου Ν/Γ Βόλου

20250523 111004 20250523 111108

Τα παιδιά στην Α Τάξη του 18ου

20250523 11120620250523 111419

Δράση προέκτασης στον αύλειο χώρο των συστεγαζόμενων Δημοτικών σχολείων(18οκαι 29ο)

499914196 4135081243477836 7281496938714800408 n

Η Νηπιαγωγός ξεκινά καθοδηγώντας και εμψυχώνοντας την ομάδα της(μαθητές και γονείς

  20250523 124813        20250523 124824

Στο σχολείο της χαράς και της Αγάπης η ευεξία των παιδιών προέχει.

Σωματική έκφραση των μαθητών με ποδήλατο-πατίνι
Τα παιδιά μας επέλεξαν τα αγαπημένα τους οχήματα:Ποδήλατο, πατίνι. Τα έφεραν στο σχολείο και μαζί με συνεργάτες γονείς υλοποίησαν διαδρομές με ποδήλατο και πατίνι και διοργάνωσαν τους αγώνες τους με τα μεταφορικά μέσα που αγαπούν και χρησιμοποιούν.Επίσης δημιούργησαν την αφίσα τους δίνοντας το οικολογικό τους μήνυμα: Για λιγότερο καυσαέριο στην πόλη, Κυκλοφορείτε με ποδήλατο και πατίνι.
Ευχαριστούμε τους γονείς συνεργάτες που συμμετείχαν στην όμορφη αυτή δράση του σχολείου μας!!
Παιδιά και γονείς ευχαριστήθηκαν πολύ τη δράση!!
Ευχαριστούμε τους δύο Δ/ντές των συστεγαζόμενων Δημοτικών Σχολείων(18ουκαι 29ου) τον κ. Στέργιο Θανασάκη και τον κ. Γεράσιμο Τσιμπλούλη, καθώς και τις δύο εκπαιδευτικούς ΠΕ11 την κ. Δέσποινα Μανιατάκη και την κ. Μαρία Λιανού που μας παραχώρησαν το χώρο στην αυλή, για την υλοποίηση της δράσης μας.
Ολοι μαζί μπορούμε καλύτερα!!

Σωματική έκφραση των μαθητών και Βιωματική μάθηση

20250523 120531 20250523 121530 20250523 121600

Ομάδα ποδηλάτου-ομάδα πατίνι

20250523 122129 20250523 12214120250523 122107020250523 122057

20250523 123909 20250523 12393320250523 124045

 

20250523 123247 20250523 123250

20250523 124407 20250523 124427 20250523 1244300 20250523 124506

Στο τέλος οργανώσαμε στο χώρο της αυλής των συστεγαζόμενων Δημοτικών σχολείων (18ουκαι 29ου) ποδηλατοδρομία(διαδρομές) -ποδηλατικό αγώνα από την ομάδα ποδηλάτου και διαδρομή με πατίνι-αγώνα πατίνι με την ομάδα πατίνι. Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν πάρα πολύ !! Στη δράση αυτή συμμετείχαν και κάποιοι γονείς συνεργάτες.

 

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: Θεματική, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.