Τα νήπια-προνήπια παίζουν ελεύθερα και αβίαστα στον αύλειο χώρο

Το ελεύθερο παιχνίδι είναι ότι καλύτερο για την ψυχοκινητική ανάπτυξη και την βελτίωση γνώσεων-δεξιοτήτων των μαθητών.Κατά την διάρκεια του ελεύθερου παιχνιδιού, τα ίδια τα παιδιά επιλέγουν τι και πως θα το παίξουν, μία διαδικασία η οποία ενισχύει το αυτοσυναίσθημα, την ομαδικότητα-συνεργασία και την ανάπτυξη των διαπροσωπικών-επικοινωνιακών δεξιοτήτων των παιδιών.

Έτσι λοιπόν όπως θα δείτε παρακάτω, κάποια από τα παιδιά μας επιλέγουν να παίξουν κουτσό μετρώντας ταυτόχρονα έως το 10, στα κουτάκια των αριθμών, που είναι σχηματισμένα στο δάπεδο της αυλής.Το παιχνίδι ξεκίνησε αυθόρμητα από δύο αγόρια νήπια παιδιά και στη συνέχεια επέλεξαν να συμμετέχουν και άλλα αγόρια προνήπια και νήπια.

           

Επίσης την ίδια ώρα μία ομάδα κοριτσιών επέλεξαν να παίξουν το γνωστό σε όλους μας παιχνίδι: ” Η μικρή Ελένη κάθεται και..”Τα κορίτσια μας κατάφεραν να κάνουν τον κύκλο τους, να περπατούν γύρω γύρω και να τραγουδούν με χαρά!

Κάποια άλλα παιδιά επέλεξαν, αυτοσχεδιάζοντας να παίξουν το γύρω γύρω όλοι στη μέση η κολώνα..

Η Νηπιαγωγός παρακολουθεί τα αυθόρμητα παιχνίδια των παιδιών και τους ενισχύει θετικά για τις αυθόρμητες δραστηριότητες..λέγοντας: Μπράβο στα παιδιά μου, είμαι πολύ περήφανη για εσάς που παίζετε έτσι όμορφα!!Η νηπιαγωγός αργότερα συμμετέχει και αυτή στα παιχνίδια των μαθητών και τα παιδιά χαίρονται ακόμα περισσότερο!!

Αξιοσημείωτο είναι ότι στη συνέχεια έπαιξαν κάποια αγόρια και το παιχνίδι των κοριτσιών!!

 Μπράβο στα παιδιά μας!!

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.