Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα από 30-4-2018

Το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα θα ισχύσει από τη Δευτέρα 30-4-2018.

Το συνολικό πρόγραμμα θα βρείτε εδώ: ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

και ανά τμήμα εδώ: Ανά Τμήμα

“Τα κόκκινα λουστρίνια”… η συνέχεια από τη Χαρά

Η μαθήτρια της Α’ Γυμνασίου Θεοδώρου Χαρά έγραψε τη δική της συνέχεια στην ιστορία…                                                                                         Τι θα συνέβαινε άραγε αν ο νεαρός τσαγκάρης χάριζε τα κόκκινα λουστρίνια στην αγαπημένη του;                                                        Διαβάστε ένα εξίσου συγκινητικό και ανατρεπτικό τέλος της ιστορίας.                                             Τα κόκκινα λουστρίνια

“Παιδεία Τέχνας Κατεργάζεται”

«Θέλουμε να συνδέσουμε την Γνώση με τον πολιτισμό» Γ. Παντής

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Παιδεία Τέχνας Κατεργάζεται”, μια συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων και της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, φιλοδοξεί να φέρει σε επαφή μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων με την σύγχρονη ελληνική τέχνη. Περισσότερα από 700 εικαστικά έργα από την Συλλογή της Πινακοθήκης της Α.Σ.Κ.Τ. εκτίθενται στο κτίριο του Υπουργείο Παιδείας στο Μαρούσι, μεταμορφώνοντας έναν δημόσιο χώρο σε χώρο πολιτισμού και εκπαίδευσης, φιλικό και ανοιχτό στο κοινό. Τα εγκαίνια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν από τον Υπουργό κ. Κώστα Γαβρόγλου τον Νοέμβριο του 2017.

Με δύο τμήματα της  Α΄ τάξης του 10ου Γυμνασίου Αχαρνών, στα πλαίσια του μαθήματος των Καλλιτεχνικών, συμμετείχαμε   21 Μαρτίου του 2018. Η ξενάγηση πραγματοποιήθηκε από τον υπεύθυνο του προγράμματος  Νίκο Έξαρχο, εικαστικό- εκπαιδευτικό. Ακολούθησε βιωματικό εργαστήριο. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν την μεγαλύτερη Γκαλερί Σύγχρονης Τέχνης που είναι το Υπουργείο Παιδείας, να μάθουν, να θαυμάσουν, να βιώσουν εικόνες, φόρμες, χρώματα, να παίξουν και να δημιουργήσουν.  Παραθέτουμε φωτογραφίες από την συμμετοχή μας.

 

 

Λαμπάδες και δημιουργικότητα

Το σχολείο μας, το οποίο και έχει βραβευθεί        στο παρελθόν για τις ευφάνταστες , μοναδικές και περίτεχνες λαμπάδες και φαναράκια-τις περισσότερες φορές από απλά ανακυκλώσιμα υλικά-που δημιούργησαν με πολύ κέφι και μεράκι μαθητές του,

             παρουσιάζει και φέτος μια ανάλογη προσπάθεια.

Σας καλεί λοιπόν να τις θαυμάσετε και να αγοράσετε από αυτές για την φετινή γιορτή της Ανάστασης, επιβραβεύοντας έτσι κι ενισχύοντας την δημιουργικότητά των παιδιών καθώς και τους φιλανθρωπικούς σκοπούς που κρύβουν αυτοί οι κόποι τους. 

                        Διατίθενται σε κάθε διάλειμμα έως την Παρασκευή 30 Μαρτίου, οπότε το σχολείο κλείνει για διακοπές του Πάσχα.

Ευχαριστούμε

Η Διευθύντρια                               Η υπεύθυνη Καθηγήτρια  

Σούλη Άννα                                    Χρυσάνθη Μουζακίτου

 

Ενημέρωση για το πρόβλημα των ναρκωτικών

Στο  Δημαρχείο Αχαρνών, την Τετάρτη 28-3-2018, με πρωτοβουλία της Δ’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής, θα πραγματοποιηθεί συζήτηση-ενημέρωση για θέματα πρόληψης καταχρήσεων.                                                                Για περισσότερες πληροφορίες :ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙ Α ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ

Εισαγωγή μαθητών σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία

Για την εισαγωγή μαθητών σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία μπορείτε να ενημερωθείτε πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο: ΕΞΕ – ΚΠ – 42558 – 2018 – ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2018-2019

Χωροταξική κατανομή των σχολείων του Δήμου Αχαρνών

Πληροφορίες για τη χωροταξική κατανομή των σχολείων της Β/θμιας Εκπ/σης του Δήμου Αχαρνών θα βρείτε στην τελευταία απόφαση της Δ/νσης Β/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Αττικής:                                                              Χωροταξική Κατανομή μαθητών Δήμου Αχαρνών, 7-6-2019

Διάκριση σε αγώνες σκακιού

Συγχαρητήρια στο μαθητή μας, Κυρτάτο Αλέξη της Γ’ Γυμνασίου, ο οποίος κατέκτησε την 1η θέση στους Προκριματικούς Μαθητικούς Αγώνες  Σκακιού Ανατολικής Αττικής, σημαντική διάκριση στο Αττικό Πρωτάθλημα!!!                                                                                      Πολλές, πολλές ευχές για επιτυχία στους Πανελλήνιους Αγώνες !!!

 

Ανακυκλώνουμε!!!

Η ανακύκλωση γίνεται παιχνίδι!!!

Από την αρχή της σχολικής χρονιάς όλοι οι μαθητές μπήκαν στο παιχνίδι: ποιος θα συγκεντρώσει τα περισσότερα; Χαρτί, πλαστικό σε κούτες μέσα σε κάθε τμήμα και … πρωταθλητές αναδείχθηκαν το Α1 !!! και το Β3!!

Έπαθλο, η διδακτική επίσκεψη στο Κέντρο Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης. Έμαθαν, δημιούργησαν, ανακύκλωσαν, κέρδισαν!!!                                 ¨Κέρδος¨ μια μοναδική εμπειρία, τόσο εποικοδομητική – μια ιδέα για τις εντυπώσεις που αποκόμισαν θα βρείτε εδώ εντυπώσεις –                           και … μια σημαντική επιταγή, προσφορά στη βιβλιοθήκη του σχολείου!

Μπράβο σας παιδιά !

Μια μοναδική εκδρομή στον … ομφαλό της γης!

Την Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου, οι ομάδες των πολιτιστικών προγραμμάτων ¨ Ίχνη του Παρελθόντος ¨ και ¨ Ταξιδεύοντας με τις λέξεις ¨, πραγματοποίησαν μονοήμερη εκδρομή στους Δελφούς και στην Αράχωβα Βοιωτίας, με τη συνοδεία των καθηγητριών τους, κ.Παπασωτηρίου, κ.Ποντίκη και κ.Νικολοπούλου. Οι μαθητές μάς ξενάγησαν στον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών, καθώς και στο παρακείμενο Αρχαιολογικό Μουσείο, είδαν από κοντά όσα μελετούν για την ιστορία του τόπου και θαύμασαν τα επιτεύγματα και τα καλλιτεχνήματα του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Στη συνέχεια, βρέθηκαν στην πανέμορφη, παραδοσιακή Αράχωβα και πέρασαν λίγες ώρες ξενοιασιάς περπατώντας στα σοκάκια της!

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από την εκδρομή!