Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο του Νηπιαγωγείου Νεροκούρου.

Στο ιστολόγιο μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου μας , τις εκπαιδευτικές δράσεις, να δείτε ανακοινώσεις, αλλά και προτάσεις που μπορεί να ενδιαφέρουν τόσο τα παιδιά όσο και τους γονείς.

Στο ιστολόγιο μας :

       *δεν αναρτώνται φωτογραφίες στις οποίες είναι ευδιάκριτα τα πρόσωπα των παιδιών,
*δεν εμφανίζονται τα προσωπικά δεδομένα των παιδιών ,
*δεν εμφανίζονται ολόκληρα τα ονόματα των παιδιών. ,

Σας ευχόμαστε καλή περιήγηση και περιμένουμε τα χρήσιμα σχόλια σας.

Η ώρα της γης!

Εικόνα1

Αυτό το Σάββατο 23 Μαρτίου 2024, στις 20.30, γιορτάζουμε την «Ώρα της Γης» και σβήνουμε τα φώτα στο σπίτι μας για 1 ώρα (60 λεπτά)!

Εκατομμύρια πολίτες, αλλά και εκατοντάδες αξιοθέατα, φορείς και επιχειρήσεις σε  όλο τον κόσμο, για 18η χρονιά, ενώνουν τις φωνές τους για να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα για την προστασία του πλανήτη μας, σβήνοντας συμβολικά τα φώτα για μία ώρα.

Η φετινή «Ώρα της Γης» στη χώρα μας  εστιάζει στα δάση, στις πολύτιμες υπηρεσίες που μας προσφέρουν και στην επιτακτική ανάγκη προστασίας τους.

https://www.wwf.gr/ti_mporeis_na_kaneis/ekstrateies/earth_hour/

Καλούμαστε όλοι να συμμετάσχουμε στη δράση αυτή, δίνοντας το παράδειγμα στα παιδιά μας.

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-’25

Για το σχολικό έτος 2024-’25 εγγράφονται στα νηπιαγωγεία τα παιδιά που έχουν γεννηθεί το 2020, ως προ νήπια.

Ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής :

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου-
προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα λειτουργεί με το
Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο
των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο
Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι
συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να
υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο
που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-
προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με
ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο
σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από
το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον
υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό
Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής
του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται
από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η
υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο
Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά
που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές
ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε
πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε
δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα
καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

Για την προσκόμιση των δικαιολογητικών σας, μπορείτε να προσέλθετε στο Νηπιαγωγείο καθημερινά 12:00-13:00 ή 15:00-16:00. Σε διαφορετική περίπτωσή επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά τις αντίστοιχες ώρες στα τηλέφωνα 2821180689 ή 2821099519. 

email: mail@nip-nerok.chan.sch.gr

Αναλυτικά η εγκύκλιος:

https://blogs.sch.gr/nipnerocha/files/2024/02/ΕΞΕ-21380_2024-Εγγραφές-μαθητών-στα-Νηπιαγωγεία-για-το-σχολικό-έτος-2024-25.pdf

Διαδραστική παράσταση “παράλληλες κιτρινες γραμμες “

“Παράλληλες κιτρινες γραμμες”, της Ελενης Παπαϊωάννου, μια παράσταση που παρακολουθησαν τα παιδιά του νηπιαγωγειου μας ,μαζί με την Α δημοτικού.

Μία διαδραστική χοροθεατρική παράσταση για παιδιά με θέμα τη διαφορετικότητα.

Με έμπνευση το βιβλίο του Mark Haddon “Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα” και έχοντας ως αφετηρία την ιστορία του Κρίστοφερ, ενός παιδιού στο φάσμα του αυτισμού, το έργο μας καλεί μικρούς και μεγάλους να προβληματιστούν σχετικά με τη μοναδικότητα του κάθε ανθρώπου, θέτοντας ερωτήματα όπως :

Πως αντιλαμβανόμαστε το διαφορετικό και το ξένο;

Από που ξεκινάει ο ρατσισμός και τι τον θρέφει;

Πως μπορούμε να συνυπάρξουμε;

Ποια είναι η δυναμική μιας ομάδας που αποτελείται από άτομα με διαφορετικά χαρακτηριστικά, ταλέντα και δεξιότητες;

Πως μπορούμε να μετατρέψουμε αυτό που θεωρείται μειονέκτημα σε υπερδύναμη;

Δύο παράλληλες ιστορίες για όσα δεν είναι όπως φαίνονται και όσα δεν φαίνονται όπως είναι. Ιστορίες διαφορετικές όπως οι χαρακτήρες που τις διηγούνται αλλά και όμοιες όπως ο φόβος που μοιράζονται. Ιστορίες που μπλέκονται με τα σχήματα και γίνονται γραμμές. Γραμμές που οδηγούν στην αποδοχή του εαυτού μας και του άλλου. Γραμμές που οδηγούν σε έναν κόσμο όπου ο καθένας έχει δικαίωμα να ζει περιτριγυρισμένος από αγάπη!

Οι “Παράλληλες Κίτρινες Γραμμές” είναι ένα έργο διαδραστικό που μας δίνει τη δυνατότητα να αντιληφθούμε τη σημασία της διαφορετικότητας, να οξύνουμε την ενσυναίσθηση, τη συσχέτιση και την αντίληψή μας ως προς τον συνάνθρωπο και το κοινωνικό σύνολο αλλά και να αναπτύξουμε μία υγιή σχέση με το “εγώ“.

20240126 120751 20240126 121616 20240126 122557 20240126 123522 20240126 123630

Χριστουγεννιατικο δρώμενο του Δημου Χανίων

Ενα χριστουγεννιάτικο δρώμενο με πολύ γέλιο για τα Νηπιαγωγεία προσφερε ο Δήμου Χανίων κι είχαμε την τιμή να το παρακολουθήσουμε μαζί με το νηπιαγωγειο των Αγιων Σαραντα.

Τα παιδιά το ευχαριστηθηκαν και η αυλή γέμισε γέλια !

received 1070265420766135

Είναι μυστικό!!Έρχονται Χριστούγεννα! από φορείς της πόλης μας …



Λήψη αρχείου

Παιχνίδια με τα χρώματα και τα σχήματα!

Χρώματα και σχήματα παντού!

Παιχνίδια γνωριμίας για να μάθουν να ξεχωρίζουν τα χρώματα και να αναγνωρίζουν τα σχήματα.

Αρχίσαμε με συζήτηση για να εκμαιεύσουμε τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις των παιδιών.

Διαβάσαμε και “ζωντανέψαμε” το παραμύθι «Τα μαγικά Χρώματα » της Ζαραμπούκα Σοφία

09308

τα παιδιά το μετέφεραν τόσο στις ζωγραφιές τους , όσο και στις κατασκευές τους

20231209 111729 COLLAGE

Ξεκινώντας από την τελεία μάθαμε για τα διάφορα είδη γραμμών

Εικόνα1

Εικόνα2

Γνωρίσαμε διάφορους ζωγράφους και τα έργα τους με τελείες γραμμές και σχήματα(Kusama, Calder, Klimt, Kandinsky, Modrian)

Εικόνα3

Εικόνα4

Εμπνευστήκαμε και φτιάξαμε τα δικά μας ομαδικά έργα τέχνης.

Εικόνα5

Εικόνα6

Δραστηριότητες στην παρεούλα μας,

IMG e77c6b5b0db3cc1a89bfbf0e34920769 V IMG 8568ca82baae0e5d2e98774749c5d665 V

αλλά και ομαδικές απεικονίσεις

IMG 92486f8a1a4850a3e1d7c20ca50de055 V