Στην Γ´ γυμνασίου το συμπληρωματικό υλικό πληροφορικής του ΙΕΠ προβλέπει οι μαθητές να κατανοήσουν έννοιες όπως η αλγοριθμική και οι αναδρομικοί αλγόριθμοι (τρίγωνο Sierpinski, πύργοι του Ανόι, δηλαδή αλγόριθμους που χωρίσουν ένα πρόβλημα σε υπό προβλήματα και εφαρμόζουν σε κάθε μέρος τον εαυτό τους, δηλ. την ίδια ακριβώς διαδικασία που εφαρμόστηκε στο προηγούμενο βήμα).
Για την καλύτερη κατανόηση και εμπέδωση της έννοιας των αναδρομικών αλγορίθμων οι μαθητές/τριες του Γ3 σχεδιάσαν ¨σπιραλ´και στη συνέχεια διατύπωσαν οι ίδιοι με δικά τους λόγια τον αλγόριθμο – βήματα- οδηγίες για τη δημιουργία του σχήματος. Με αυτήν την δραστηριότητα επετεύχθη η ενεργός εμπλοκή των μαθητών/τριων.