Εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας που προσομοιώνει ένα τρισδιάστατο εικονικό μουσείο με εκθέματα από την επιστήμη των υπολογιστών. Οι μαθητές καλούνται να προηγηθούν στο χώρο και να εξερευνήσουν τα εκθέματα /αντικείμενα που υπάρχουν σε πέντε δωμάτια: 1) υπολογιστικές μηχανές της αρχαιότητας, 2) το εσωτερικό του υπολογιστή, 3) μονάδες εισόδου, 4) μονάδες εξόδου και 5) αποθηκευτικά μέσα. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με σημαντικούς σταθμούς στην ιστορία της Πληροφορικής.
Ο/η εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης.
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3129
Συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
Δημιουργία: Παύλος Τουκίλογλου [ΙΤΥΕ]
Επικαιροποίηση / προσαρμογή: Παύλος Τουκίλογλου [ΙΤΥΕ]
