Είχα απορίες για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε νέα (;) λογισμικά που ετοιμάζει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και τις είχα εκφράσει σε προηγούμενη ανάρτηση. Κάποιες λύθηκαν. Ευγενής συνάδελφος με μήνυμά του με πληροφόρησε ότι το έργο έχει ανατεθεί σε ιδιωτική εταιρεία. Ένα τηλεφώνημα από ΚΕΚ της Αθήνας ήρθε να τον επιβεβαιώσει.

-Σας τηλεφωνούμε από το ΚΕΚ …. για να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητά σας γιατί η επιμόρφωση αρχίζει άμεσα. Είμαστε εταιρεία – ανάδοχος της επιμόρφωσης που υλοποιεί το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Η ευγενής κυρία στην άλλη άκρη της γραμμής μπορούσε να με ενημερώσει για τα διαδικαστικά. Πότε αρχίζει το πρόγραμμα, πόσο διαρκεί, σε ποιους χώρους γίνεται η επιμόρφωση. Για τα ουσιαστικά ζητήματα που συνδέονται μ’ ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα μ’ άφησε στο σκοτάδι.

– Ποιο ακριβώς είναι το αντικείμενο της επιμόρφωσης;

– …

– Ποιοι διδάσκουν, επιμορφωτές του ΚΕΚ ή επιμορφωτές από το Μητρώο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου;

– Βασικααά, και δικοί μας και «απέξω»…

– Είχα διαβάσει στην προκήρυξη (που αποσύρθηκε από τη σελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου) ότι μετά την επιμόρφωση θα γίνει εργασία – εφαρμογή στα σχολεία των επμορφούμενων. Ισχύει αυτό;

– …

Για όλα αυτά, υποθέτω, ότι θα ενημερωθούμε μετά την έναρξη της επιμόρφωσης. Αναρωτιέμαι όμως, υπακούουν όλα αυτά σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική επιμόρφωσης; Μπορούν 30 – 40 ώρες επιμόρφωσης να απαντήσουν στις απορίες και στις αγωνίες των συναδέλφων; Έχει σχέση (και αυτή) η επιμόρφωση με πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στις τάξεις ή θα είναι μια από τα ίδια, αναμάσημα θεωριών μάθησης σε συνδυασμό με παμπάλαια λογισμικά; Πόσες κατηγορίες «επιμορφωμένων» εκπαιδευτικών θα υπάρξουν; Και κυρίως, πότε οι πολυτραγουδισμένες ΤΠΕ θα μπουν στις τάξεις μας;

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων