Έξι εβδομάδες μετά την κυκλοφορία της έκδοσης 3, ο Firefox φαίνεται να “ροκανίζει” τα ποσοστά του Internet Explorer. Οι νέες του δυνατότητες αλλά και η πανέξυπνη καμπάνια προώθησής του φαίνεται να του δίνουν μια σημαντική θέση στην αγορά των φυλλομετρητών στην οποία έπαιζε, ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο, η Microsoft.
Σύμφωνα με στοιχεία της έγκυρης NetApplications, στα τέλη Ιουλίου ο Firefox κατείχε το 19,23% της αγοράς, ο Internet Explorer το 73%, ο Safari το 6,15 ενώ ο (αγαπημένος μου) Opera αρκείται στο συμβολικό 0,69% (σνιφ!)