ETWINNING: “LITTLE VOICES, BIG CONNECTIONS” – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Το Νηπιαγωγείο μας, ως ιδρυτής του έργου, ξεκινά μια συνεργασία με σχολεία από διαφορετικές χώρες, με στόχο την ανταλλαγή ιδεών, εμπειριών και καλών πρακτικών.

Μέσα από κοινές δραστηριότητες, οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι οικογένειες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν νέους πολιτισμούς, να αναπτύξουν τη δημιουργικότητα και την ομαδικότητα και να ενισχύσουν το αίσθημα συνεργασίας και αλληλοσεβασμού.

Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε έναν κοινό χώρο μάθησης και επικοινωνίας, όπου θα καλλιεργείται η φιλία, η αποδοχή και η ανοιχτότητα προς το διαφορετικό.

Σας καλούμε να παρακολουθήσετε την πορεία του έργου και να συμμετέχετε στις δράσεις που θα υλοποιηθούν.

2. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

 



Λήψη αρχείου

 

3. ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Στόχοι του Έργου

  • Να ενισχυθούν οι επικοινωνιακές δεξιότητες των παιδιών προσχολικής ηλικίας (4–6 ετών) μέσω δημιουργικών μέσων όπως η γλώσσα, η τέχνη, η μουσική και η τεχνολογία.

  • Να παρέχονται πολυαισθητηριακές μαθησιακές εμπειρίες που υποστηρίζουν την αυτοέκφραση και τη δημιουργικότητα.

  • Να προωθηθεί η συνεργασία μεταξύ ευρωπαϊκών σχολείων, δημιουργώντας ευκαιρίες για τα παιδιά να αλληλεπιδράσουν και να μάθουν το ένα από το άλλο πέρα από τα σύνορα.

  • Να ενσωματωθεί η ψηφιακή παιδεία, η διαπολιτισμική επίγνωση και η γλωσσική ανάπτυξη στην καθημερινή πρακτική.

  • Να καλλιεργηθούν κοινωνικο-συναισθηματικές δεξιότητες όπως η ενσυναίσθηση, η φιλία και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα.

Προσδοκωμενα Αποτελέσματα

  • Τα παιδιά θα βελτιώσουν τον προφορικό λόγο και το λεξιλόγιό τους στη μητρική τους γλώσσα (και θα αποκτήσουν βασική έκθεση σε ξένη γλώσσα).

  • Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων: ομαδική εργασία, μοιρασιά, εναλλαγή στη σειρά, ακρόαση των άλλων.

  • Ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης: αναγνώριση, ονομασία και έκφραση συναισθημάτων με κατάλληλο τρόπο.

  • Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων μέσω κατάλληλης για την ηλικία χρήσης εργαλείων Web 2.0.

  • Αύξηση της δημιουργικότητας και της φαντασίας μέσω αφήγησης ιστοριών, μουσικής, χορού και τέχνης.

  • Δημιουργία διαρκών σχέσεων μεταξύ σχολείων, δασκάλων και παιδιών, ενισχύοντας την πολιτισμική ανταλλαγή και την αμοιβαία κατανόηση.

  • Μία σειρά από τελικά ψηφιακά προϊόντα που θα παρουσιάζουν τη δουλειά και θα παραμείνουν ως πόρος για μελλοντική χρήση.

 

4. ΚΑΝΟΝΕΣ NETIQUETTE

netiqueete Delivery1                   

netiqueete Delivery

 

5. ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

tekst akapitu 6 2 Common logo

ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 2024-2025

Στο Νηπιαγωγείο Βέννας απονεμήθηκαν 4 ετικέτες ποιότητας για τη συμμετοχ΄η μας σε προγράμματα etwinning. Ευχαριστούμε τους μαθητές για τη συμμετοχή τους, τους γονείς για τη στήριξή τους και το λοιπό διδακτικό προσωπικό για τη συνεργασία του.

Stigmiotypo othonhs 1024 Stigmiotypo othonhs 1025 Stigmiotypo othonhs 1026 Stigmiotypo othonhs 1027

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΕΝΝΑΣ 2025-26

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

 

Ωράριο Λειτουργίας:

– Ώρα Άφιξης: 08:15 – 08:30

– Ώρα Αναχώρησης:13:00 

  (Για τα παιδιά που μεταφέρονται με το λεωφορείο θα υπάρξει ξεχωριστή ενημέρωση).

Παρακαλούμε τους γονείς να τηρούν τις ώρες άφιξης και αναχώρησης  για την ομαλή λειτουργία του σχολείου. Τα παιδιά πρέπει να παραδίδονται στην/στον νηπιαγωγό από τον συνοδό τους κατά την άφιξη.

Σημαντική Επισήμανση:

Δεν επιτρέπεται να φεύγουν τα παιδιά πριν από την καθορισμένη ώρα, εκτός από ειδικές περιπτώσεις (π.χ. επίσκεψη σε γιατρό). Σε αυτές τις περιπτώσεις, απαιτείται γραπτή άδεια από τον διευθυντή και υπογραφή σχετικού εγγράφου/δήλωσης.

Γεύμα:

Δεκατιανό γεύμα:10:15 – 10:30 (Ενδέχεται να αλλάξει λίγο, ανάλογα με τις δραστηριότητες.)

Τα παιδιά πρέπει να έχουν στην τσάντα τους για το γεύμα:

  1. Πετσέτα για το τραπέζι
  2. Φαγητοδοχείο
  3. Μπουκάλι με νερό

Τροφές που καλό είναι να προτιμώνται:

Φυσικοί χυμοί, λευκό γιαούρτι, συσκευασμένο γάλα, φρούτα, σπιτικά σάντουιτς ή τοστ, σπιτικές πίτες, σπιτικά γλυκά, μαγειρεμένα φαγητά.

Τροφές που καλό είναι να αποφεύγονται:

Κρουασάν, σοκολατοειδή, γλυκά του εμπορίου, τυποποιημένες τροφές.

Προσοχή: Δεν δίνουμε στα παιδιά μαχαιροπήρουνα και τροφές που περιέχουν κουκούτσια ή κόκκαλα.

Σημαντικό: Όλα τα τρόφιμα που βγαίνουν από την τσάντα πρέπει να έχουν το όνομα του παιδιού. Το όνομα του παιδιού πρέπει επίσης να γράφεται με ανεξίτηλο μαρκαδόρο στο δοχείο φαγητού και σε οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο για το φαγητό (όπως το παγουρίνο).

Οδηγίες για Ρουχισμό και Ασφάλεια:

– Τα παιδιά πρέπει να φοράνε άνετα ρούχα και παπούτσια, κατάλληλα για παιχνίδι και δραστηριότητες που μπορεί να λερωθούν.

– Αποφεύγουμε πολύτιμα αντικείμενα (όπως  κοσμήματα, αλυσίδες) που μπορεί να χαθούν ή να προκαλέσουν ατυχήματα.

– Δεν φοράμε τιράντες και ζώνες που είναι δύσκολο να αφαιρεθούν στην τουαλέτα.

– Τα μπουφάν πρέπει να έχουν το όνομα του παιδιού και κρεμαστάρια για να μην μπερδεύονται.

– Συστήνεται τα παπούτσια των παιδιών να μην έχουν κορδόνια 

Κανόνες Συμπεριφοράς:

– Τα παιδιά χρησιμοποιούν την τουαλέτα μόνα τους. Οι εκπαιδευτικοί βοηθούν μόνο όταν είναι απαραίτητο (π.χ. δέσιμο ζώνης).

– Μια αλλαξιά ρούχα πρέπει πάντα να υπάρχει στην τσάντα του παιδιού για τυχόν «ατυχήματα».

Συμβουλές για την Κοινωνική Συμπεριφορά:

– Δε συμβουλεύουμε τα παιδιά να ανταποδίδουν χτυπήματα ή σπρωξίματα. Προωθούμε τη χρήση του διαλόγου για την επίλυση προβλημάτων.

– Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να μιλούν στον/στην νηπιαγωγό για ό,τι τα απασχολεί. Αν κάτι παραμείνει κρυφό, δεν μπορεί να λυθεί.

– Από την αρχή της χρονιάς, υπενθυμίζουμε στα παιδιά να μην εκτίθενται σε καταστάσεις που μπορεί να προκαλέσουν ατυχήματα.

– Ελέγχουμε τακτικά τα κεφάλια των παιδιών μας για ψείρες και ενημερώνουμε την/τον νηπιαγωγό αν βρούμε, ώστε να ειδοποιηθούν και οι άλλοι γονείς.

Επικοινωνία

mail@nip-vennas.rod.sch.gr

25330 71404  

0mZoEtFK

 

ETWINNING: “The journey of colors” – Muhanna Al Dura

Η ζωή και το έργο του Muhanna Al Dura

Ο Μουχάνα Ντούρα (1938–2021) ήταν Ιορδανός ζωγράφος, πρωτοπόρος του Καλλιτεχνικού Κινήματος της Ιορδανίας και ο πρώτος που εισήγαγε τον Κυβισμό και την αφηρημένη τέχνη στη χώρα. Γεννημένος στο Αμμάν από Ιορδανό πατέρα και Λιβανέζα μητέρα, σπούδασε καλές τέχνες στη Ρώμη, όπου εκπαιδεύτηκε στην κλασική τέχνη. Επέστρεψε στην Ιορδανία, όπου δίδαξε ιστορία της τέχνης και ίδρυσε το πρώτο τοπικό καλλιτεχνικό στούντιο. Ήταν γνωστός για τη συμβολή του στην προώθηση της τέχνης, ενώ μαθήτριές του υπήρξαν η πριγκίπισσα Γουιντζάν Αλί και η Ναουάλ Αμπντάλα. Το έργο του χαρακτηρίζεται από μια έντονα πειραματική προσέγγιση στην αφηρημένη τέχνη και τον Κυβισμό, και τιμήθηκε με το Παράσημο του Κάουκαμπ από τον βασιλιά Χουσεΐν.

300px مهنا دره

 

 

Οι δραστηριότητές μας

THE JOURNEY OF COLOURS

Καλές πρακτικές


Το Νηπιαγωγείο Βέννας συμμετείχε  στην διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση της Τρίτης 18 Φεβρουαρίου 2025, με θέμα «Δράσεις Ενεργού Πολίτη και Καλές Πρακτικές».

Η συνάντηση, που απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης, ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία ανταλλαγής ιδεών και εμπειριών. Κατά τη διάρκειά της,  παρουσιάστηκαν  καλές πρακτικές που έχουμε εφαρμόσει στο νηπιαγωγείο μας, προωθώντας την ενεργό συμμετοχή των μικρών μας μαθητών σε περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες, κοινωνικές δράσεις και ενέργειες αλληλεγγύης. Η διάδραση με συναδέλφους από σχολεία της Ροδόπης, καθώς και η παρουσίαση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΚΕΠΕΑ Μαρώνειας, εμπλούτισαν σημαντικά τη συζήτηση και προσέφεραν πολύτιμες ιδέες για μελλοντικές δράσεις.



Λήψη αρχείου

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση