ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Η Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού γιορτάζεται κάθε χρόνο με σκοπό να προάγει τη φυσική άσκηση, την υγεία και το ομαδικό πνεύμα μέσα στο σχολείο. Είναι μια ευκαιρία να ενθαρρυνθούν όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες να συμμετέχουν σε αθλητικές δραστηριότητες που προάγουν τη συνεργασία, τον σεβασμό και τη χαρά της κίνησης.
Φέτος, η μέρα αφιερώθηκε σε δράσεις, που ενισχύουν την κοινωνική αλληλεπίδραση και την ομαδικότητα. Οι μικροί μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν ενεργά, να διασκεδάσουν και να κατανοήσουν τη σημασία της άσκησης για την υγεία και την ευεξία τους.
Ευρωπαϊκή ημέρα χωρίς αυτοκίνητο…Μια Ευκαιρία για Μάθηση και Ευαισθητοποίηση
Η Ευρωπαϊκή Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 22 Σεπτεμβρίου με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες για τις επιπτώσεις της χρήσης του αυτοκινήτου και να προωθήσει εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, όπως το περπάτημα και το ποδήλατο. Στο πλαίσιο του φετινού εορτασμού, συμμετείχαμε με τους μαθητές/τριες, οι οποίοι έφεραν τα ποδήλατά τους στο νηπιαγωγείο, δίνοντας το δικό τους μήνυμα για τη σημασία της βιώσιμης μετακίνησης και της προστασίας του περιβάλλοντος.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ
Η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 26 Σεπτεμβρίου με στόχο να αναδείξει τη γλωσσική ποικιλία της Ευρώπης και να ενθαρρύνει την εκμάθηση γλωσσών. Η ημέρα αυτή υπενθυμίζει ότι η πολυγλωσσία αποτελεί πλούτο, ότι οι γλώσσες είναι στοιχείο πολιτιστικής ταυτότητας και ότι η γνώση τους συμβάλλει στην αμοιβαία κατανόηση και συνεργασία μεταξύ των λαών.
Και φέτος το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε ενεργά στον εορτασμό, οργανώνοντας δράσεις που έφεραν τους μαθητές/τριες σε επαφή με διαφορετικές γλώσσες μέσα δίνοντας έτσι το δικό μας μήνυμα για τη σημασία της γλωσσικής ποικιλίας.
https://zoanto.my.canva.site/bt7acvm5w1aejgk3
ETWINNING: “LITTLE VOICES, BIG CONNECTIONS” – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Το Νηπιαγωγείο μας, ως ιδρυτής του έργου, ξεκινά μια συνεργασία με σχολεία από διαφορετικές χώρες, με στόχο την ανταλλαγή ιδεών, εμπειριών και καλών πρακτικών.
Μέσα από κοινές δραστηριότητες, οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι οικογένειες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν νέους πολιτισμούς, να αναπτύξουν τη δημιουργικότητα και την ομαδικότητα και να ενισχύσουν το αίσθημα συνεργασίας και αλληλοσεβασμού.
Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε έναν κοινό χώρο μάθησης και επικοινωνίας, όπου θα καλλιεργείται η φιλία, η αποδοχή και η ανοιχτότητα προς το διαφορετικό.
Σας καλούμε να παρακολουθήσετε την πορεία του έργου και να συμμετέχετε στις δράσεις που θα υλοποιηθούν.
2. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
3. ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Στόχοι του Έργου
-
Να ενισχυθούν οι επικοινωνιακές δεξιότητες των παιδιών προσχολικής ηλικίας (4–6 ετών) μέσω δημιουργικών μέσων όπως η γλώσσα, η τέχνη, η μουσική και η τεχνολογία.
-
Να παρέχονται πολυαισθητηριακές μαθησιακές εμπειρίες που υποστηρίζουν την αυτοέκφραση και τη δημιουργικότητα.
-
Να προωθηθεί η συνεργασία μεταξύ ευρωπαϊκών σχολείων, δημιουργώντας ευκαιρίες για τα παιδιά να αλληλεπιδράσουν και να μάθουν το ένα από το άλλο πέρα από τα σύνορα.
-
Να ενσωματωθεί η ψηφιακή παιδεία, η διαπολιτισμική επίγνωση και η γλωσσική ανάπτυξη στην καθημερινή πρακτική.
-
Να καλλιεργηθούν κοινωνικο-συναισθηματικές δεξιότητες όπως η ενσυναίσθηση, η φιλία και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα.
Προσδοκωμενα Αποτελέσματα
-
Τα παιδιά θα βελτιώσουν τον προφορικό λόγο και το λεξιλόγιό τους στη μητρική τους γλώσσα (και θα αποκτήσουν βασική έκθεση σε ξένη γλώσσα).
-
Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων: ομαδική εργασία, μοιρασιά, εναλλαγή στη σειρά, ακρόαση των άλλων.
-
Ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης: αναγνώριση, ονομασία και έκφραση συναισθημάτων με κατάλληλο τρόπο.
-
Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων μέσω κατάλληλης για την ηλικία χρήσης εργαλείων Web 2.0.
-
Αύξηση της δημιουργικότητας και της φαντασίας μέσω αφήγησης ιστοριών, μουσικής, χορού και τέχνης.
-
Δημιουργία διαρκών σχέσεων μεταξύ σχολείων, δασκάλων και παιδιών, ενισχύοντας την πολιτισμική ανταλλαγή και την αμοιβαία κατανόηση.
-
Μία σειρά από τελικά ψηφιακά προϊόντα που θα παρουσιάζουν τη δουλειά και θα παραμείνουν ως πόρος για μελλοντική χρήση.
4. ΚΑΝΟΝΕΣ NETIQUETTE
5. ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ
























