20251022 090446

Εορτασμός της επετείου της 28 Οκτωβρίου

Ο εορτασμός της επετείου της 28 Οκτωβρίου στο Νηπιαγωγείο μας

Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια γιορτάσαμε στο Νηπιαγωγείο μας την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Τα παιδιά δημιούργησαν μια όμορφη και συμβολική κατασκευή, μέσα από την οποία γνώρισαν τα μηνύματα της ημέρας και ανέδειξαν τη δημιουργικότητά τους.

Στη γιορτή που ακολούθησε, οι μικροί μαθητές απήγγειλαν ποιήματα και τραγούδησαν με ενθουσιασμό, ενώ οι γονείς τους είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να καμαρώσουν τις προσπάθειές τους.

Τέλος, τιμήσαμε την ιστορική ημέρα με κατάθεση στεφάνου και συμμετοχή στην παρέλαση, όπου τα παιδιά μας περπάτησαν με υπερηφάνεια, κρατώντας ψηλά τα σύμβολα της πατρίδας.

Κατασκευή

20251022 082157 20251022 090446

Γιορτή

1

Κατάθεση στεφάνου και παρέλαση

2 3 4 5 6 7

logo 5 6

Δράσεις Οκτωβρίου “Less Water More Future”

Στα πλαίσια του etwinning προγράμματος “Less Water More Future” υλοποιήθηκαν δράσεις που αφορούν την γνωριμία με το νερό και την  εξοικονόμηση του.

Ο Κύκλος του νερού: Πείραμα με τον βροχοποιό, αναπαράσταση του κύκλου του Νερού με το σώμα, Κατασκευή.

CHoris titlo 2025 10 28T232036.241   kolaz 2

Τα παιδιά αποτύπωσαν με ζωγραφιές τις ιδέες τους για το πώς μπορούμε να εξοικονομήσουμε νερό.

20251030 104512

Πείραμα: Δημιουργούμε ένα σύννεφο στην τάξη

CHoris titlo 2025 11 09T000049.098

Μαθηματικά με σταγόνες: Μετρώ τις σταγόνες που γεμίζουν κάθε σύννεφο.

CHoris titlo 2025 11 03T003157.232

Τα παιδιά δημιουργούν ένα φράγμα με υλικά της επιλογής τους.

CHoris titlo 2025 11 09T000832.293

Online games

CHoris titlo 2025 10 29T000057.231

Δραστηριότητες Κωδικοποίησης

CHoris titlo 2025 10 09T220752.541 CHoris titlo 2025 10 08T225800.245

Η πρόταση μας για mascot του έργου

20251020 095300

 

 

 

 

 

BEBAIOSH

Συμμετοχή στην Δράση Plastic Clever Schools

 

Τα Plastic Clever Schools ,“Έξυπνα Σχολεία χωρίς Πλαστικά” είναι ένα εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό πρόγραμμα  με σκοπό τη μείωση της χρήσης πλαστικών μιας χρήσης στα σχολεία και την ευαισθητοποίηση  των μαθητών για την πλαστική ρύπανση.

Το πρόγραμμα χωρίζεται σε τρία βασικά στάδια:

Έμπνευση:  Οι μαθητές ενημερώνονται για το πρόβλημα του πλαστικού και «μπαίνουν» στην ιδέα ότι μπορούν να δράσουν

Έρευνα: Τα σχολεία κάνουν έναν “έλεγχο πλαστικών” — καταγράφουν πόσο πλαστικό χρησιμοποιείται, πού, κ.λπ.

Δράση: Δημιουργούν καμπάνιες, εκδηλώσεις, παρεμβάσεις για να μειώσουν το πλαστικό.

Τα σχολεία που συμμετέχουν γίνονται μέρος ενός διεθνούς δικτύου Plastic Clever Schools.

Επίσης το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε  στην «Διεθνή Ημέρα Δράσης Plastic Clever Schools», όπου σχολεία σε όλο τον κόσμο συντονίζονται για δράσεις κατά της πλαστικής ρύπανσης.

Στα παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε τις δράσεις μας:

Level 3 Act Clever School Afisa Maketa Inspire Part 2 Scholikh Syneleysh

BEBAIOSH 2 BEBAIOSH

Anonymo schedio 18

Σχολική Επιβράβευση

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει φέτος στο Πρόγραμμα  “Σχολική Επιβράβευση” της εταιρείας “ΑΦΗΣ ΑΕ”. Η εταιρία ΑΦΗΣ ΑΕ ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2004 με σκοπό την οργάνωση συλλογικού συστήματος εναλλακτικής διαχείρισης φορητών ηλεκτρικών στηλών και συσσωρευτών σύμφωνα με τον νόμο 2939/6.8.2001 (ΦΕΚ 179A) και την ΚΥΑ 41624/2057/Ε103/2010 (ΦΕΚ 1625Β/11.10.2010). Λειτουργεί ως μη κερδοσκοπικός οργανισμός με στόχο τη συλλογή και ανακύκλωση φορητών μπαταριών προκειμένου να επιτευχθούν οι εθνικοί στόχοι, όπως προβλέπεται από την Ευρωπαϊκή και Ελληνική Νομοθεσία.

mpataria

Τι γίνεται όταν δεν ανακυκλώνουμε τις μπαταρίες μας;

Όταν δεν γίνεται ανακύκλωση των μπαταριών, καταλήγουν στις χωματερές οι οποίες πολλές φορές ξεχειλίζουν και έπειτα πολλά από τα απόβλητα καταλήγουν στο έδαφος ή στο νερό, επιβαρύνοντας τους φυσικούς πόρους με βλαβερά υλικά. Τα βλαβερά υλικά εισέρχονται στους ζωντανούς οργανισμούς μέσω του νερού, του αέρα και της τροφής και δεν μπορούν να μεταβολιστούν ή να διασπαστούν από αυτούς. Έτσι, οι τοξικές ουσίες αυξάνονται σημαντικά στους οργανισμούς που βρίσκονται στα υψηλότερα επίπεδα της τροφικής αλυσίδας, άρα και στον άνθρωπο.. Ακόμη, εκτός από βαρέα μέταλλα, οι μπαταρίες περιέχουν και διαβρωτικά οξέα, τα οποία προκαλούν προβλήματα στους ανθρώπινους οργανισμούς, κυρίως στα μάτια και στο δέρμα.
Επίσης εάν αυτά τα υλικά παραμείνουν στο περιβάλλον, μπορεί να προκαλέσουν την απώλεια οικοτόπων και να επηρεάσουν την βιοποικιλότητα της κάθε περιοχής. Για παράδειγμα, οι μπαταρίες λιθίου μπορεί να προκαλέσουν πυρκαγιές, οι οποίες θα καίνε για μεγάλο χρονικό διάστημα απελευθερώνοντας βλαβερά αέρια, τα οποία επιβραδύνουν τις προσπάθειες καταπολέμησης του φαινομένου του θερμοκηπίου και εντείνουν την κλιματική κρίση.
Ανακυκλώνοντας τις μπαταρίες, εμποδίζουμε όλες τις παραπάνω δυσάρεστες επιπτώσεις της απόρριψης των μπαταριών στις χωματερές, προστατεύοντας έτσι την φύση, την υγεία και το μέλλον μας με τον ασφαλέστερο τρόπο.

1 3 2 1

 

Eycharisthrio

Ευχαριστήριο προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη γενναιόδωρη προσφορά αναλώσιμων υλικών, απαραίτητων για την καθημερινή εκπαιδευτική μας διαδικασία, καθώς και για τα όμορφα βιβλία γνώσεων που θα εμπλουτίσουν τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας.

Η στήριξή, το ενδιαφέρον και η συνεχής παρουσία σας δίπλα στους εκπαιδευτικούς και στα παιδιά μας, αποτελούν πολύτιμη βοήθεια και ενθάρρυνση στο έργο μας.

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς!

20251022 090345 Anonymo schedio 17

 

ooo

Εσωτερικός Κανονισμός λειτουργίας Νηπιαγωγείου Αρμενοχωρίου 2025-2026.



Λήψη αρχείου

CodeWeek 3

Οι δράσεις μας για την εβδομάδα Προγραμματισμού EuCode Week

1 European Day of Languages: Γιορτάσαμε την 25η επέτειο της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών στις 26 Σεπτεμβρίου 2025 με μια απλή δραστηριότητα χρωματικής κωδικοποίησης για το λογότυπο της εκδήλωσης.

1 2 20250930 154233

2 Coding Bears 1: Δημιουργήσαμε στο δάπεδο ένα τετραγωνισμένο πλαίσιο αποτελούμενο από 12 τετράγωνα (3×4). Ένα από αυτά ορίζεται ως αφετηρία και ένα άλλο ως τερματισμός – η «φωλιά».
Τα παιδιά παίζουν σε ζευγάρια. Το ένα παιδί υποδύεται την αρκούδα που πρέπει να βρει τη φωλιά της, ενώ το άλλο σχεδιάζει με βελάκια τη διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσει η «αρκούδα» για να φτάσει στον προορισμό της.
Στη συνέχεια, το παιδί-αρκούδα ακολουθεί τη διαδρομή που έχει σχεδιαστεί.

3

3 Coding Bears 2: Δημιουργήσαμε ένα τετραγωνισμένο πλαίσιο με 12 τετράγωνα 3Χ4. Ένα τετράγωνο είναι η αφετηρία (αρκούδα) και ένα ο τερματισμός(φωλιά). Τα παιδιά προγραμματίζουν το Beebot σχεδιάζοντας την ασφαλέστερη διαδρομή, ώστε να φτάσει η αρκούδα στη φωλιά της.

CHoris titlo 2025 10 06T222742.783

4Coding Bears 3: Δίνουμε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας με ένα τετραγωνισμένο πλαίσιο 12 τετραγώνων. Το παιδί σχεδιάζει τη διαδρομή από την αρκουδίτσα μέχρι τη φωλιά με έναν μαρκαδόρο. Στη συνέχεια, γράφει τον κώδικα με τα βελάκια που θα πρέπει να ακολουθήσει η αρκουδίτσα ώστε να φτάσει στη φωλιά της.

CHoris titlo 2025 10 08T003132.125

5 Less Water more Future: Οι μαθητές χρησιμοποιούν βέλη για να σχεδιάσουν μια διαδρομή μέσα στα τετράγωνα ενός πίνακα για να καθοδηγήσουν ένα ζώο να πιει νερό (κόβουν τα βέλη και τα κολλάνε στο φύλλο εργασίας για να δείξουν τη διαδρομή)

CHoris titlo 2025 10 08T225800.245

6 Color by number: Τα νήπια ζωγραφίζουν μια εικόνα με τίτλο «Σώστε το νερό» χρησιμοποιώντας τη διαδικασία «χρωματίστε με αριθμό».

CHoris titlo 2025 10 09T220752.541

20251007 105718

Droppy Around the World: Δημιουργούμε τη δική μας μασκοτ

Στα πλαίσια του Etwinning Προγράμματος  τα παιδιά σχεδιάζουν τη δική τους εκδοχή της σταγόνας του νερού – είτε ως ζωγραφιά είτε ως μασκότ – και κάθε τάξη της δίνει ένα όνομα στη μητρική της γλώσσα.

Οι δικές μας προτάσεις για μασκότ:

1 1 2 20251007 105718 20251007 110603

ETwinning Baku by Aytaj

1η Διαδικτυακή Συνάντηση Εκπαιδευτικών στο Etwinning πρόγραμμα ‘Less Water More Future”

Κατά την πρώτη διαδικτυακή μας συνάντηση, οι εκπαιδευτικοί εταίροι γνωρίστηκαν, αντάλλαξαν ιδέες, συζήτησαν θέματα οργάνωσης του έργου και σχεδίασαν τις επόμενες κοινές δράσεις.

2025 09 29 21 06 19 2025 09 29 21 05 31