Και φέτος τιμήσαμε την επέτειο του Πολυτεχνείου. Τις ημέρες πριν και ανήμερα της επετείου είδαμε σχετικά βίντεο και  ακούσαμε ηχητικά ντοκουμέντα από τον ραδιοφωνικό σταθμό του Πολυτεχνείου.

Διαβάσαμε τα βιβλία

“Η κυρά Δημοκρατία” της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου, εκδ.: ΚΕΔΡΟΣ

“Στο Δάσος” της Σοφίας Ζαραμπούκα,εκδ.: ΠΑΤΑΚΗ

και συζητήσαμε για την αξία της Δημοκρατίας, τις σχέσεις εξουσίας και την κοινωνική οργάνωση και φυσικά για την αξία της Ελευθερίας.

Ακούσαμε σχετικά τραγούδια και τραγουδήσαμε τα:

«Ο δρόμος», Μουσική: Μάνος Λοΐζος, Στίχοι: Κωστούλα Μητροπούλου.

«Τα παιδιά ζωγραφίζουν στο τοίχο», Μουσική: Χατζηνάσιος Γιώργος, Στίχοι: Μπουρμπούλης Μιχάλης

Κάναμε κατασκευές

IMG 20251117 095159 IMG 20251117 095221