IMG 20250910 111808

 Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνω πως την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025θα πραγματοποιηθεί ο καθιερωμένος αγιασμός στις 9:00 π.μ.

Θα ακολουθήσει ενημέρωση στην αίθουσα του νηπιαγωγείου σχετικά με τη λειτουργία του σχολείου και αμέσως μετά θα αποχωρήσετε.

Περιμένω εσάς και τα παιδιά σας, τους μικρούς μαθητές και τις μαθήτριες.

Εύχομαι να έχουμε μιαΚΑΛΗ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Η νηπιαγωγός Αγγελική Γκολέμη