Πλημμυρισμένοι από συναισθήματα, ενθουσιασμού, ανακούφισης, χαράς, υπερηφάνειας αλλά και λύπης, που έφτασε ο Ιούνιος και η ώρα να αποχαιρετήσουμε μικροί και μεγάλοι το Νηπιαγωγείο μας, σας ευχόμαστε από καρδιάς
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!
Και με την ευχή να ξανασυναντηθούμε
