Τι κι αν η δυναμικότητα μαθητών και προσωπικού είναι μικρή στη σχολική μονάδα μας,
η προσφορά μας για τον συνάνθρωπο καλά κρατεί…
Οι μαθητές μας για ακόμη μια χρονιά υποστήριξαν το “Make a wish”,
προσφέροντας στα παιδιά αυτά που χρειάζονται την βοήθεια όλων μας.
Επιπλέον σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Αραχναίου, ενώσαμε τις δυνάμεις μας και προσφέραμε ότι μπορούσε ο καθένας μας, ενισχύοντας το Γηροκομείο Ναυπλίου. Γονείς/κηδεμόνες, μαθητές, εκπαιδευτικοί πρόσφεραν στους παππούδες και τις γιαγιάδες που διαμένουν εκεί, συνεργαζόμενοι και με το κατηχητικό που λειτουργεί κάθε Κυριακή στο χωριό του Αραχναίου. Η ισχύς εν τη ενώσει.


