Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον ήχο κατά τη σύνδεση σας σε τηλεδιάσκεψη Webex, δείτε κάποιες από τις πιθανές αιτίες και τον αντίστοιχο τρόπο επίλυσης του προβλήματος.
Αρχικά, ελέγχετε αν υπάρχει γενικότερο πρόβλημα ήχου στην πλατφόρμα του webex μέσω της σελίδας https://status.webex.com/service/status?lang=en_US. Αν αυτό δεν ισχύει προχωρήστε στον έλεγχο της ταχύτητας της σύνδεσης σας. Σχετικές οδηγίες θα βρείτε στο άρθρο https://blogs.sch.gr/news/archives/617
Άλλα προβλήματα ήχου
- Πρόβλημα με certificate (πιστοποιητικό) με αναδυόμενο παράθυρο παρόμοιο με την παρακάτω εικόνα.
Το πρόβλημα οφείλεται σε λανθασμένη ημερομηνία/ώρα στην συσκευή (υπολογιστής, tablet, ή κινητό) που χρησιμοποιείτε. Ρυθμίστε τη συσκευή σας στην σωστή τρέχουσα ώρα.
- Πρόβλημα στον ήχο, ο ήχος με διακοπές (σαν ρομπότ) και με θόρυβοΗ λύση είναι, ενώ βρίσκεστε ήδη συνδεδεμένος/η στο ηλεκτρονικό δωμάτιο, πατήστε στο κάτω μέρος της οθόνεης, δίπλα από το Unmute το βελάκι, και στη συνέχεια το Settings
Στη συνέχεια στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, στην καρτέλα “Speaker and microphone” απο-επιλέξτε τις επιλογές που φαίνονται στην ακόλουθη εικόνα.
Τέλος κλείστε το παράθυρο αυτό.
Ο ήχος θα έχει διορθωθεί.
- Περισσότερα αρχεία βοήθειας για τηλεδιασκέψεις Webex μπορείτε να βρείτε στην σελίδα: https://webex.sch.gr/docs.php
- Βρείτε λύσεις σε συχνά προβλήματα/ερωτήσεις για τηλεδιασκέψεις Webex στο αρχείο https://webex.sch.gr/docs/FAQ_Webex.pdf