ΓΛΩΣΣΑ
- Ορθογραφία τις λέξεις από το βασικό λεξιλόγιο των Γεωμετρικών Χρόνων ( για εξάσκηση σε λέξεις που συναντάμε στην ιστορία)

- Αντιγραφή 2 φορές
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στη σελίδα 17 ,ΤΕ κάναμε την άσκηση 2 και γράψαμε σε πίνακα τα αποτελέσματα της έρευνας για την δική μας τάξη. Στο σπίτι, στο τετράδιο εργασιών:
- Σχεδιάζουμε με α)σημειόγραμμα και β)ραβδόγραμμα τα αποτελέσματα της έρευνάς μας (όπως σελ. 17, ΤΕ)
- Γράφουμε ένα κειμενάκι με τα αποτελέσματα της έρευνάς μας, με βάση τις παρακάτω ερωτήσεις:
- Πόσα παιδιά και από ποια τάξη πήραν μέρος στην έρευνα
- Ποιο ήταν το ερωτηματολόγιο της έρευνας (θε το βρείτε σελ.16,ΤΕ)
- Ποιο είναι το αποτέλεσμα της έρευνας:(Μπορείτε να κάνετε τον πίνακα όπως στην σελ.17, επάνω)
- Τι συμπεράσματα βγάζουμε από αυτά; ( Δηλαδή τα περισσότερα παιδιά της τάξης μας, ακολουθούν τον κανόνα υγιεινής διατροφής που μας λέει ότι πρέπει να καταναλώνουμε τουλάχιστον 2 φρούτα την ημέρα;)
Κάποια από τις εργασίες , θα αναρτηθεί στο σχολικό περιοδικό που θα εκδοθεί σε λίγο καιρό στο ιστολόγιο του σχολείου.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Το επαναληπτικό ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
- Μαθαίνω το μάθημα :Νέες αποικίες των Ελλήνων , σελ.17-19 ΒΜ (+ ΓΛΩΣΣΑΡΙ)
- Συμπληρώνω το ίδιο μάθημα στο ΤΕ. Υπενθύμιση: Οι γονείς παρακαλώ να συμπληρώσουν την υπεύθυνη δήλωση για να επισκεφτούμε την Δευτέρα το Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας , όπου θα έχουμε μια πληρέστερη εικόνα των αρχαίων ελληνικών αγγείων και των νομισμάτων.
