Report για το project (Ομάδα : SAVE THE PLANET)

Η Ελλάδα σαν χώρα έχει πολλές δραστηριότητες η όποια μέσα από όλες αυτές μας δίνει 9,047kg CO2 Τα κιλά CO2 που βγάζει η τάξη μας είναι 11.287 τα όποια είναι περισσότερα από αυτά της χώρας μας. Αυτό που το επηρεάζει είναι ο τομέας του σπιτιού στον οποίο παράγουμε 7.664kg CO2 ενώ η χώρα 2.317kg, δηλαδή 67% παραπάνω και γίνεται διότι πολλοί άνθρωποι καίνε ξυλά για να θερμάνουν το σπίτι τους. Με λίγα λόγια χρησιμοποιούν μέσα που παράγουν αρκετά κιλά διοξειδίου του άνθρακα και για να μειωθούν μπορούν να καίνε κάτι πιο φιλικό προς το περιβάλλον για να θερμαίνετε το σπίτι ή διαφορετικά να κλίνουν την βρύση όταν πλύνουν τα δόντια. Ο άλλος τομέας στον οποίο είμαστε λίγο χαμηλότερα άλλα όχι και στην καλύτερη θέση είναι αυτός της διατροφής στον οποίο παράγουμε 1961kg CO2 ,17% δηλαδή λιγότερο από αυτό της χώρας. Παράγουμε τόσο επειδή ζούμε σε χωριό και τα τρόφιμα τα έχουμε κοντά μας σπέρνοντας τα εμείς οι ίδιοι ή αλλιώς τρεφόμαστε με οργανικά τρόφιμα καθώς και τα παΐδια σπάνια τρέφονται με προϊόντα από το κυλικείο αφού περνούν από το σπίτι. Όπως βλέπουμε ο ένας τομέας επηρεάζει τον άλλο κι έτσι έχουμε αυτά τα αποτελέσματα όπως για παράδειγμα έχουμε στις μεταφορές. Αν δεν τρώγαμε ντόπια τρόφιμα ή της εποχής θα χρειαζόταν να πάμε να τα βρούμε άλλου και να τα αγοράσουμε. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει κι έτσι έχουμε μικρότερο ποσοστό παράγωγης κιλών CO2 στις μεταφορές (1.300kg). Άλλοι παράγοντες που βοηθούν να έχουμε λίγα κιλά CO2 στης μεταφορές είναι γιατί οι περιοχές στις οποίες πρέπει να πάμε είναι πολύ μικρές κι έτσι πηγαίνουμε με τα πόδια και όχι με το αυτοκίνητο. Σε άλλη περίπτωση εάν πρέπει να πάμε έξω από το χωριό μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς το όποιο παράγει λιγότερο CO2 όπως για παράδειγμα το λεωφορείο. Στην Ελλάδα ο μέσος όρος των αγορών είναι 1060kg CO2, η τάξη μας είναι χαμηλότερα στο 362kg CO2 το όποιο είναι προς όφελος μας φυσικά. Τα βήματα που ακολουθούμε για να συνεχίσει να είναι χαμηλά είναι τα έξης: α)Λιγότερες αγορές ρούχων και δώρισμα των παλιών σε οικογένειες που τα έχουν ανάγκη. β)Επαναχρησιμοποίηση μπουκαλιού εμφιαλωμένου νερού, γ)Στις αγορές τροφίμων παίρνουμε χάρτινη σακούλα η όποια είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον. Έτσι καταλαβαίνουμε ότι βρισκόμαστε πολύ χαμηλότερα από το όριο της χώρας μας και η διαφορά είναι περίπου 65%.

Greece as a country has many activities,wich through all these gives us 9.047kg CO2.The kg of CO2 that our class make is 11.287 wich is more than our country’s.The things wich affect it the most is the house activities in wich we product 7.664kg of CO2 while the contry products just 2.317kg,that means 67% more and this is happening because many people use wood to heat their house.In other words they are using means wich product much carbon dioxide and in order to reduce it they can use something more friendly and less destructive to the environment or they can also use less water while they are brushing their teeth. The other activity in wich we are a bit lower but not in the best place is the food in wich we produce 1961kg of CO2,that means 17% less than the country’s.We produce so because we live in a village and we eat the food that we produce and the students rarely eat the food from the buffet because they are bringing food from home. As you can see the activities influence each other and that’s why we have those results as for example the transportations.If we didn’t eat local food we would need to find it elsewhere and buy it.Something like this doesn’t happen so we have less kilos of CO2 in transportations(1300kg).Another thing that help us having less kg of CO2 in transportations is that the places where we need to go are very close to us so we dont need to use the car.In case we need to go somewhere far from our village we use other means of transport that produce less CO2 for example the bus. In Greece the average of the bought staff is 1062 kg of CO2 while our classe’s is 362kg of CO2 that means much less wich is to our advantage.The steps we follow in order to keep it low are the followings: a)Less clothes purchasing and donating old ones to families who are in need. b)Reuse of water bottles. c)When buying food use of paper bag or the one that is more environmentally friendly. So we understand that we are lower than the average of our country and the difference between us is approximately 65%.



Νίκης της Σαμοθράκης(εργασία στην γλώσσα)(Γώγος Παντελής)

290px-Nike_of_Samothrake_Louvre_Ma2369_n4[1]Το άγαλμα έχει ύψος 3,28 μ. (με τα φτερά) και 5,58 μ. με την μαρμάρινη πλώρη πλοίου πάνω στην οποία είναι τοποθετημένο σήμερα. Φιλοτεχνήθηκε για να τιμήσει τη θεά Νίκη αλλά και μια ναυμαχία – δεν είναι βέβαιο ποια. Ήταν αφιερωμένο σε ναό της Σαμοθράκης και χρονολογείται μεταξύ και 220 και 190 π.Χ. – οι περισσότερες εκτιμήσεις συγκλίνουν στο 190 π.Χ. Σήμερα στο Μουσείο του Λούβρου είναι τοποθετημένο σε βάση και αυτή με τη σειρά της είναι στερεωμένη σε μαρμάρινη πλώρη πλοίου. Στην αρχαιότητα εικάζεται ότι εκείνος που αφιέρωσε το έργο στο ναό της Σαμοθράκης (τόπο φημισμένο στην αρχαιότητα για την ιερότητά του) είχε δώσει παραγγελία να σχεδιαστεί ένα μικρό σύμπλεγμα θεάς και πλοίου. Είναι μία από τις τρεις φτερωτές Νίκες που βρέθηκαν στο ναό της Σαμοθράκης. Μία εκδοχή των αρχαιολόγων για το αφιέρωμα επί πολλά χρόνια ήταν πως το είχε κάνει ο Δημήτριος ο Πολιορκητής (337-283 π.Χ.) όταν νίκησε τον στόλο του Πτολεμαίου στα ανοιχτά της Κύπρου γύρω στο 290 π.Χ. Σήμερα όμως πολλοί πιστεύουν ότι το αφιέρωσαν οι Ρόδιοι όταν το 191 π.Χ., συμμαχώντας με την Πέργαμο, νίκησαν τον Αντίοχο Γ΄ της Συρίας σε ναυμαχία στα ανοιχτά της Σίδης.


Κατασκευή Pacman στο Scratch-Μετά τι;

Αφού ολοκληρώσαμε τη φάση 1) του σχεδιασμού και 2) της υλοποίησης θα προχωρήσουμε σταδιακά  στις φάσεις

3) Συγγραφή εγχειριδίου χρήστη (user’s manual)

4) Αξιολόγηση (alpha test, beta test)

5) Διανομή στο Διαδίκτυο

Για την Αξιολόγηση τύπου ALPHA θα χρησιμοποιηθεί το έντυπο:

Δείτε το στο slideshare.net

 


Erasmus Plus Key Action 1

Mobility of individuals in the field of education, training and youth

 

Ενδεικτική λίστα διαθέσιμων προγραμμάτων

1) http://www.cervantestraining.eu/ για Ισπανία

2) http://www.itcilo.org/en, σε 4 πόλεις

3) http://www.etimalta.com/eu-llp-comenius, Μάλτα

4) για Ιταλία (λεπτομέρειες)

5) https://www.ice.cam.ac.uk/courses/summer-schools/summer-school-programmes/science

6) http://in-service-training.eu/

7)http://www.eaec.eu.com/

8) www.hcc.edu.gr

 



Επίσκεψη στο Εθνολογικό Μουσείο Θράκης

Στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας, με τη Θεωρητική κατεύθυνση της Γ΄ Λυκείου του ΓΕ.Λ. Τυχερού, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο Εθνολογικό Μουσείο Θράκης, στην Αλεξανδρούπολη.

HPIM0783Με την ευκαιρία αυτή μελετήσαμε τις μεταβολές συνόρων που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της περιόδου 1912-1923, καθώς και τις μετακινήσεις πληθυσμών που σημειώθηκαν κατά το ίδιο χρονικό διάστημα στην ευρύτερη περιοχή της Θράκης. Παράλληλα, χρησιμοποιώντας τις βάσεις δεδομένων για τους πρόσφυγες, αναζητήσαμε πληροφορίες για την καταγωγή αλλά και τους τόπους στους οποίους εγκαταστάθηκαν οι κάτοικοι του Τυχερού. Επιπλέον, μέσω μιας σειράς γραπτών πηγών, παρακολουθήσαμε την ιστορική διαδρομή των κατοίκων της ανατολικής όχθης του Έβρου στο διάστημα 1912-1923.

Η μελέτη της συλλογής του Μουσείου, ειδικά ως προς τις καλλιέργειες και τα παραδοσιακά επαγγέλματα, μας βοήθησε να αντιληφθούμε τον τρόπο με τον οποίο οι πρόσφυγες της Ανατολικής Θράκης μπόρεσαν να συνεχίσουν τις επαγγελματικές τους δραστηριότητες στην περιοχή του Ν. Έβρου μετά την Έξοδο του 1922.

Με τον τρόπο αυτό, ξεφεύγοντας από τα όρια της σχολικής αίθουσας και ερχόμενοι σε άμεση επαφή με τα αντικείμενα της συλλογής του Εθνολογικού Μουσείου, συνειδητοποιήσαμε πως η Ιστορία δεν αποτελεί μια τυπική παράθεση ημερομηνιών, ιστορικών γεγονότων και κοινωνικοπολιτικών μεταβολών, αλλά μια ζώσα πραγματικότητα που καθορίζει την καθημερινότητά μας, έστω κι αν αυτό δε γίνεται άμεσα αντιληπτό…

HPIM0784

HPIM0786HPIM0791

Επιπλέον υλικό και φύλλο εργασίας

Δείτε το στο slideshare.net

Δείτε το στο slideshare.net


Παραδοσιακή στολή Αν.Ρωμυλίας (Α.Δουκαλέτση)

Μια από τις παραδοσιακές στολές της Θράκης, και πιο συγκεκριμένα του νομού  Έβρου, είναι η στολή της Ανατολικής Ρωμυλίας .Με κάποιες παραλλαγές, η ενδυμασία αποτελεί τη γιορτινή ενδυμασία της παντρεμένης αλλά και της λεύτερης. Συνηθιζόταν στα 11 χωριά της περιφέρειας Καβακλί στην Ανατολική Ρωμυλία (σήμερα ανήκει στην Βουλγαρία).

Κύριο εξάρτημα της η τσούκνα, αμάνικο μονοκόμματο φόρεμα με κεντητό ποδόγυρο που το είδος του κεντήματος, των σχεδίων και των χρωμάτων υποδήλωναν την κοινωνική κατάσταση της γυναίκας (κορίτσι, νύφη, νεόνυμφη, παντρεμένη). Το πουκάμισο είχε μπλε σκούρο μπούστο και το κάτω μέρος του ήταν άσπρο με κεντητό ποδόγυρο.

1192479458_110_nor_5626

Ο κεφαλόδεσμος αποτελείται από δυο μαντίλες, η εσωτερική είναι μονόχρωμη, η εξωτερική σταμπωτή με άνθινα μοτίβα.

Ο κεφαλόδεσμος αποτελείται από δυο μαντίλες, η εσωτερική είναι μονόχρωμη, η εξωτερική σταμπωτή με άνθινα μοτίβα. Στο μέτωπο στερεώνονταν ένα  κόσμημα με 5-15 φλουριά την «μπάπκα».

κατάλογοξηξξς

Την φορεσιά συμπληρώνουν επιμετώπια και επιστήθια κοσμήματα.Η ενδυμασία είναι γιορτινή. Η θρακική γυναικεία φορεσιά διαφοροποιείται στα χρώματα και στα κεντίδια από πόλη σε πόλη και από χωριό σε χωριό. Επίσης για τις νέες οι ποδιές ήταν συνήθως κόκκινες με κατακόρυφα στο κέντρο διακοσμητικά μοτίβα κεντητά.

 

 

Δουκαλέτση Αθηνά

 




Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση