Το ΓΕΛ Τυχερού στα “Σχολεία υπερασπιστές των παιδιών”

Ενημερωθήκαμε, με μεγάλη χαρά, για το πρόγραμμα της UNICEF «Σχολεία Υπερασπιστές των Παιδιών» και αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες, στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας της Α΄ Λυκείου.

Συγκεκριμένα, δημιουργήσαμε την ομάδα «UNICEF- Α΄ Λυκείου ΓΕ.Λ. Τυχερού», η οποία μελέτησε τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τις κάρτες «Αντιλήψεις σχετικά με την εργασία ανηλίκων», προχωρήσαμε σε παιχνίδι ρόλων, κατά τη διάρκεια του οποίου τα παιδιά ανακάλυψαν τις διαφορές αντίληψης που μπορεί να εντοπίσει κανείς σε ένα θέμα, όπως αυτό της παιδικής εργασίας. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με τη δραστηριότητα αυτή και παράλληλα προβληματίστηκαν ως προς τη συγκεκριμένη θεματική. Μάλιστα, μια μαθήτρια ανέλαβε την πρωτοβουλία να ζωγραφίσει μια αφίσα για τη συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα της UNICEF.

Παράλληλα συγκεντρώσαμε ένα μικρό χρηματικό ποσό, προκειμένου να συνδράμουμε, με τις μικρές μας δυνάμεις, στην προσπάθεια της UNICEF.

Οι εντυπώσεις όλων είναι πολύ καλές και οι μαθητές μας περιμένουν την επόμενη χρονιά, ώστε να επαναλάβουμε τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.

HPIM0848
HPIM0853
Βεβαίωση unicef
Τσαπάνης Χρήστος ΠΕ02, Φιλόλογος

Ημερίδα παρουσίασης προγραμμάτων και δράσεων

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης “Δημιουργίες από σκουπίδια” με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα. Κανίδου Ζωή

 

Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας, “Επιχειρείν… με σοκολάτα”, υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα Τζινίκου Όλγα,

 

Δείτε το στο slideshare.net

 

Ψηφιακές δημιουργίες μαθητών, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα Τρυφωνίδου Στέλλα

 

Δείτε το στο slideshare.net

 


Ελέγχουμε τις γνώσεις μας γύρω από την κοινωνική δικτύωση

Τα παρακάτω ερωτηματολόγια δημιουργήθηκαν από το υλικό του ιστότοπου Saferinternet.gr . Παρακαλώ συμπληρώστε τα ανώνυμα .

Μεταβείτε στο σύνδεσμο:

Ελέγχουμε τις γνώσεις μας στα προσωπικά δεδομένα στο Διαδίκτυο – Για όλους τους μαθητές

Ελέγχουμε τις γνώσεις μας στο Facebook -Μόνο για τους μαθητές που είναι χρήστες του Facebook

Μόλις ολοκληρώσετε, πατήστε την επιλογή  Done

Θα το επαναλάβουμε μαζί στην τάξη και θα συζητήσουμε τις σωστές απαντήσεις



ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ: Διεξαγωγή και αποτελέσματα

eratosthenis results

Στο πείραμα συμμετείχαν οι μαθητές του τμήματος Τεχνολογίας Επικοινωνιών και υλοποιήθηκε στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας στο Δίκτυο Καινοτομίας Open Discovery Space.

Η πειραματική διάταξη: ράβδος 1μ πακτωμένη κάθετα σε οριζόντιο επίπεδο, 2 αλφάδια
Η πειραματική διάταξη: ράβδος 1μ πακτωμένη κάθετα σε οριζόντιο επίπεδο, 2 αλφάδια

Για την προετοιασία του πειράματος, εδώ  και σχετικό υλικό, εδώ

Ερατοσθένης 2014 αΣτο πείραμα συμμετείχαν οι μαθητές του τμήματος Τεχνολογία Επικοινωνιών Β΄Λυκείου, και το τελικό παραδοτέο των μαθητών θα είναι μία ατομική εργασία-εργαστηριακή αναφορά .

Ευχαριστούμε τον κο Πρασσόπουλο για τις πολύτιμες οδηγίες του,την κα Κανίδου για την βοήθεια που πρόσφερε στην διεξαγωγή και τον συνάδελφο μαθηματικό από τη Σητεία, κο Περάκη Μιχάλη.

Happy Learning by experimenting!

 

 

 

 


Quiz για τα αγγλικά(Diogenes)

Στα πλαίσια του μαθήματος των αγγλικών με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Χαριτούδη , η ομάδα μας (Όλγα  Δέδογλου,Κωνσταντίνα Κερασίδου και Σιώπη Σταυρούλα) ανέλαβε να κάνει ένα quiz σχετικά με την ζωή του Διογένη.

Κάντε κλικ εδώ για να παίξεται το Quiz



Η συμμετοχή μας στο 4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Την Παρασκευή 4 Απριλίου 2014, με τους μαθητές του τμήματος  “Εφαρμογές Πληροφορικής” το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε στο 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας , που φέτος πραγματοποιήθηκε στην Ξάνθη, και φιλοξενήθηκε από το 1ο ΕΠΑΛ.digfest

Οι μαθητές, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν έργα άλλων σχολείων αλλά και να παρουσιάσουν τα δικά τους :

Τα τέσσερα Pacman στο Scratch και το σχολικό ιστολόγιο.

dfest

Δείτε περισσότερα για το φεστιβάλ εδώ.

Για τις εργασίες των μαθητών εδώ.

 

Τους ευχαριστώ πολύ και για την εξαιρετική δουλειά και την άψογη παρουσίαση! Και το χρόνου, παιδιά!

Happy learning!!!

 

 


Let’s do it Greece στο Λύκειο Τυχερού

Την εβδομάδα από 31 Μαρτίου ως και 6 Απριλίου το σχολείο μας σε συνεργασία με το Δήμο Σουφλίου και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, συμμετείχε στην δράση του Let’s do it Greece,DSCF3040 με φύτευση δέντρων στην αυλή του σχολείου, καθαρισμό της αυλής από τα χόρτα, φύτευση λουλουδιών σε παρτέριαDSCF3078 και κατασκευή ενός καθιστικού από ξύλινες παλέττες στη βιβλιοθήκη του σχολείου.

 

DSCF2705DSCF3100
Στέλλαlet's do it in greece


Εργασία στα αγγλικά για τον Μέγα Αλέξανδρο

                                                            ALEXANDER THE GREAT

Alexander III of Macedon (20/21 July 356 – 10/11 June 323 BC), was commonly known as Alexander the Great. He was a king of Macedon which was a state in northern ancient Greece. He was born in Pella in 356 BC and he was the son of the king of Macedon, Philip II, and his fourth wife, Olympias who was a princess of Epirus. His parents were very concerned about his education that’s why one of Alexander’s tutors was Aristotle who taught him from the age of 13 until the age of 16. During these years, Aristotle gave Alexander training in rhetoric and literature and he made him love science, medicine and philosophy. Alexander had a horse called Bucephalus. It was an unruly animal but at the age of 12 he managed to tame it and he rode it in all of his major battles.

Alexander_&_Bucephalus_by_John_Steell[1] Alexander taming BucephalusEdinburgh

Alexander succeeded his father, Philip II of Macedon, to the throne in 336 BC after Philip was assassinated. After Philip’s death, Alexander inherited a strong kingdom and an experienced army. In 334BC, he began a series of campaigns that lasted ten years. One of his most important battles was that of Granicus in 334 BC where he defeated the Persians. This battle contributed later to the fall of the Persian Empire. Other important battles and campaigns were the battle of Issus in the autumn of 333 BC, the conquest of Phoenicia and Egypt and the battle of Gaugamela in 331 BC. During his campaigns the Greek civilization became well-known to the nations that he conquered because the Greek cities that he founded were very important for the development of trade and transport. By the age of thirty, he had created one of the largest empires of the ancient world which was stretching from the Ionian Sea to the Himalayas. He was undefeated in battle and is considered one of history’s most successful commanders.

 Battle_of_Issus[1]Alexander battling Darius at the Battle of Issus (Naples National Archaeological Museum).

Alexander had great charisma and force of personality, characteristics which made him a great leader. He made decisions spontaneously but he was logical, too. He had a great desire for knowledge, a love for philosophy and he liked reading a lot. In addition, Alexander was intelligent and quick to learn. A great disadvantage of him was that he couldn’t control his desire for alcohol, although he could limit other desires.

On either 10 or 11 June 323 BC, Alexander died in Babylon, at the age of 33. He developed a fever which worsened until he was unable to speak. His soldiers, who were anxious about his health, went past him as he silently waved at them.

 Alexander_and_Aristotle[1]

Alexander and his tutor Aristotle.

 

References:

http://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_the_Great

http://www.historyofmacedonia.org/AncientMacedonia/AlexandertheGreat.html

Νέα εγκυκλοπαίδεια, Μαλλιάρης παιδεία


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση