Έρευνα των μαθητών της Β’ Λυκείου, στα πλαίσια της Ερευνητικής Εργασίας τους , για τους μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου Τυχερού
Μπείτε εδώ και απαντήστε ανώνυμα στα ερωτήματα.
Έρευνα των μαθητών της Β’ Λυκείου, στα πλαίσια της Ερευνητικής Εργασίας τους , για τους μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου Τυχερού
Μπείτε εδώ και απαντήστε ανώνυμα στα ερωτήματα.
Όπως κάθε χρόνο , έτσι και φέτος γορτάστηκε από κοινού στα δύο σχολεία μας η επέτειος του “ΟΧΙ”. Στο πρώτο μέρος της γιορτης έγινε η απονομή Αριστείων και Βραβείων στους μαθητές και ο ορισμός σημαιοφόρου και παραστατών.
Στο δεύτερο μέρος, παρακολουθήσαμε το αφιέρωμα που ετοίμασε η φιλόλογος του Λυκείου κα Σπυριδούλα Παπανδρέου , με ομάδα μαθητών .
Την Τρίτη, 21 Οκτωβρίου το Γυμνάσιο και Λύκειο Τυχερού, σε συνεργασία με το Αστυνομικό τμήμα Τυχερού, διοργάνωσαν ημερίδα με θέμα την Οδική συμπεριφορά και ασφάλεια . Ο διοικητής του Α.Τ. Τυχερού, κος Καραβασίλης και ο αστυνόμος κος Παυλίδης, μέσα από παρουσιάσεις και βίντεο
ενημέρωσαν μαθητές, εκπαιδευτικούς αλλά και γονείς για τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας . Έδωσαν συμβουλές και οδηγίες στους μαθητές , είτε κυκλοφορούν πεζοί, είτε ποδηλάτες, ενώ ειδική αναφορά έγινε στο συχνό για το Τυχερό, φαινόμενο των μαθητών που οδηγούν μηχανάκια.
Εφαρμογές Πληροφορικής, Α΄Λυκείου
Στα πλαίσια της Ενότητας 2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ , (Κεφάλαιο 2.3), οι μαθητές του τμήματος θα τροποποιήσουν τον κώδικα σε Scratch του έργου των μαθητών του περσινού τμήματος, καθηδηγούμενοι από το Φύλλο Εργασίας και εργαζόμενοι σε Google Doc.
Στην ενότητα “φιλολογείν”, και πιο συγκεκριμένα στην ενότητα “Λογοτεχνία, Α΄ τάξη“, μπορείτε να βρείτε τα έγγραφα, στα οποία θα συγκεντρώσετε το υλικό των εγασιών σας.
Για τους μαθητές της πορτοκαλί ομάδας της Ε.Ε Β΄Λυκείου.
Εδώ, μπορείτε να καταχωρήσετε τα ερώτημα που θα συμπεριλάβετε στο ερωτηματολόγιο της έρευνάς σας.
Δεν χρειάζεται αποθήκευση, είναι Google Doc!
Γράψτε ο καθένας με διαφορετικό χρώμα!
Με τις τρεις εκδηλώσεις γιορτάστηκε στα σχολεία μας , η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με θεματικό άξονα «Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι» στο πλαίσιο του σύγχρονου «Κοινωνικού Σχολείου».
1) Παρακολούθηση ταινίας
Ο Ανίκητος: Αμερικανική ταινία, σκηνοθεσία Κλιντ Ίστγουντ με τους: Μόργκαν Φρίμαν, Ματ Ντέιμον, Τόνι Γκόροτζ
1994: ο
Νέλσον Μαντέλα, νεοεκλεγείς πρόεδρος της Νότιας Αφρικής, προσπαθεί με κάθε τρόπο να βάλει τις μισαλλοδοξίες του παρελθόντος στην άκρη και το παγκόσμιο κύπελλο ράγκμπι, που διοργανώνεται στη χώρα του την επόμενη χρονιά, του δίνει μια ιδανική αφορμή. Θα πρέπει, όμως, να συνεργαστεί με τον λευκό αρχηγό της εθνικής ομάδας Φρανσουά Πιενάρ.(αναδημοσίευση από τον Ιστότοπο του Αθηνοράματος)
Μία εξαιρετική επιλογή της φιλολόγου μας κας Σπυριδούλας Παπανδρέου με ηχηρά αντιρατσιστικά μηνύματα με φόντο… το γήπεδο ράγκμπι!
2) Ποδηλατοδρομία,
από το σχολείο , μέχρι το εργοστάσιο του Ακρίτα
3) Αγώνας βόλευ
Το εν λόγω βιβλίο, αποτελούμενο από 52 σελίδες, είναι ένα εκπαιδευτικό εγχειρίδιο που απευθύνεται σε εφήβους 13-16 ετών, το οποίο δημιουργήθηκε το 2013 από το Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο (EUN) σε συνεργασία με το δίκτυο Insafe. Αξίζει να επισημανθεί ότι στην ανάπτυξή του συνέβαλαν νέοι άνθρωποι, οι οποίοι συμμετείχαν ενεργά στη δημιουργία και την πιλοτική εφαρμογή του. Ως εκ τούτου, πρόκειται για ένα εγχειρίδιο από και για νέους ανθρώπους.
Τα παρακάτω ερωτηματολόγια δημιουργήθηκαν από υλικό του βιβλίου The Web We Want , και απαντώνται από τους μαθητές ανώνυμα. Θα χρειαστεί μόνο να σημειώσετε στο τέλος του ερωτηματολογίου την τάξη σας (για λόγους στατιστικής)
Καταπάτηση/Παραβίαση των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας.
Δεν είναι πάντα εύκολο να καταλάβουμε πότε κάτι προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα και πώς στοιχεία προστατευόμενα από πνευματικά δικαιώματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν με νόμιμο τρόπο. Δοκίμασε τις γνώσεις
σου σχετικά με τα ακόλουθα – αποτελούν τα παρακάτω παραβιάσεις των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας; Κάνε κλικ εδώ
Μήπως είσαι πειρατής;
Δίνεις προσοχή στη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων; Απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις..
Κάνε κλικ εδώ
Είσαι διαδικτυακά σοφός ή διαδικτυακά ευάλωτος;
Κάνε κλικ εδώ
Κάντε κλικ εδώ και απαντήστε στο ερώτημα του πίνακα.
“Παρατηρήσατε ποτέ αν οι διαφημίσεις που “παίζουν” στις σελίδες που επισκέπτεστε είναι σχετικές με τα πραγματικά ενδιαφέροντά σας, παλιότερες αναζητήσεις που κάνατε , και γενικά το προφίλ σας;”
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται να αναφερθείτε σε προϊόν ή υπηρεσία που θα σας έκανε να αισθανθείτε άβολα. Η δραστηριότητα σκοπό έχει να σας βάλει στη διαδικασία να αναρωτηθείτε και την επόμενη φορά που θα “έρθετε μπροστά” σε μία διαφήμιση , να αναλογιστείτε αν στοχευμένα ήρθε σε εσάς .Απαντήστε χρησιμοποιώντας μόνο το μικρό σας όνομα!!!