Γενικό    Λύκειο    Τυχερού

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ

ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΕΡΚΙΝΗ

Στα πλαίσια των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Αγωγής και Αγωγής Σταδιοδρομίας που υλοποιούνται στο σχολείο μας

Πέμπτη 27 Μαρτίου

ΝΟΗΣΙΣ

ΝΟΗΣΙΣ

Αναχώρηση από το Τυχερό στις 6.30π.μ., άφιξη στη Θεσσαλονίκη

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΟΥΣΕΙΟ

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΟΥΣΕΙΟ

στις 12.00μ.μ. στο ΝΟΗΣΙΣ, όπου θα ξεναγηθούμε στις 12.30μ.μ. στην έκθεση «Αιγαίον-η γέννηση ενός Αρχιπελάγους».

 Στη συνέχεια τακτοποίηση στο ξενοδοχείο, πρόχειρο φαγητό και στις 17.00μ.μ. θα επισκεφθούμε το Ολυμπιακό Μουσείο.

Ελεύθερος χρόνος για ξεκούραση και το βράδυ φαγητό σε ταβέρνα.

Παρασκευή 28 Μαρτίου

ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ

ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ

Πρωινό στο ξενοδοχείο και αναχώρησητο κυμα για την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή, όπου στις 10.00π.μ. θα ξεναγηθούμε στις εγκαταστάσεις τις σχολής και θα μας γίνει ενημέρωση για τις δυνατότητες και τις παροχές που προσφέρει. Το μεσημέρι φαγητό στην ΑΓΣ και επιστροφή στο ξενοδοχείο για ξεκούραση. Το απόγευμα θα περπατήσουμε στην Νέα Παραλία και το Λευκό Πύργο και το βράδυ θα παρακολουθήσουμε στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, από την Νεανική Σκηνή, το θεατρικό έργο «Το κύμα».

Σάββατο 30 Μαρτίου   

ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

Πρωινό στο ξενοδοχείο και στις

MAGIC PARK

MAGIC PARK

10.00π.μ. επίσκεψη στο Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα και στη συνέχεια στο MagicPark όπου και θα γευματίσουμε. Ξεκούραση στο ξενοδοχείο το απόγευμα και το βράδυ βόλτα στην παραλία και φαγητό.

Κυριακή 30 Μαρτίου 

ΛΙΜΝΗ ΚΕΡΚΙΝΗ

ΛΙΜΝΗ ΚΕΡΚΙΝΗ

Αναχώρηση μετά το πρωινό από το ξενοδοχείο στις 9.00π.μ. και άφιξη στην Κερκίνη. Ξενάγηση και ενημέρωση στις 11.30π.μ. από το Περιηγητικό Οικολογικό Κέντρο και στις 12.00 περιήγηση στη λίμνη με βάρκα. Φαγητό στο Κέντρο και αναχώρηση για το Τυχερό στις 16.30μ.μ. Άφιξη στο Τυχερό στις 21.00μ.μ.

 

Carbon-Footprint

Έπειτα από τον προσωπικό υπολογισμό του καρβουνικού μας αποτυπώματος και του καρβουνικού αποτυπώματος της τάξης μας, μαζικά, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η τάξη μας απέχει σημαντικά από τις 4 κατηγορίες (ψώνια, μεταφορές, φαγητό, σπίτι).
Όσο αναφορά τα ψώνια, η τάξη μας έχει μέσο όρο 362 kg ενώ ο μέσος όρος της χώρας μας είναι 1.060 kg.Επομένως η τάξη μας έχει 65% λιγότερο καρβουνικό αποτύπωμα.Σύμφωνα με την ερώτηση 43 ένας παράγοντας που επηρεάζει τα ψώνια συνεπώς είναι τα ρούχα.Σε ένα χωριό υπάρχει οικιότητα μεταξύ των ανθρώπων και έτσι υπάρχει η ανταλλαγή ρούχων.Αυτό το φαινόμενο δεν το συναντάμε τόσο στις πόλεις, κυρίως στις μεγαλούπολεις.
Σύμφωνα με την ερώτηση 46 ένας άλλος παράγοντας είναι οι σακούλες που χρησιμοποιούμε.Στα χωριά γίνονται πολύ συχνά λαϊκές και γι’αυτό τον λόγο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν δικές τους σακούλες, με αποτέλεσμα αυτό το συνήθειο να το υιοθετούν και στα μαγαζιά.Συμπεροάμβάνοντας την ερώτηση 44 σε ένα σχολείο το οποιό βρίσκεται σε χωριό είναι πιο εύκολο να περάσει η ιδέα της ανακύκλωσης γιατί τα παιδιά είναι πιο κοντά στην φύση.
Τέλος το πιο σημαντικό αίτιο για αυτη την τεράστια διαφορά είναι η οικονομική κρίση.Πριν από αυτή οι αγορές στην Ελλάδα ήταν πολυ πιο πολλές.Τώρα οι άνθρωποι τις έχουν περιορίσει αρκετά.Ειδικά εμείς που ζούμε σε ένα χωριό και θέλουμε περισσότερη βενζίνη, από αυτόν που βρίσκεται στην πόλη, για να μετακινηθούμε.
Άλλος ένα τομέας είναι οι μεταφορές.Εμείς εδώ στο χωριό μετακινούμαστε με ποδήλατο γιατί οι αποστάσεις είναι πιο μικρές, ενώ στις πόλεις ελάχιστοι είναι αυτοί που κινούνται με ποδήλατο. Επίσης οι αποστάσεις στις πόλεις είναι πιο μεγάλες γιατί και οι πόλεις είναι πολύ μεγαλύτερες.
Ας μην ξεχνάμε όμως ότι και η οικονομική κρίση επηρεάζει αυτόν τον τομέα.
Στην διατροφή ο μεσός όρος της τάξης μας είναι μικρότερος από αυτόν της χώρας.Αυτό οφείλεται στο ότι στο χωριό μας στηρίζουμε την διατροφή μας σε τοπικά προϊόντα, λόγω των αυξημένων καλλιεργήσιμων εκτάσεων.Επίσης σχεδόν πάντα τα προϊόντα τα οποία καταναλώνουμε είναι προϊόντα εποχής.Μερικά παραδείγματα τοπικών προϊόντων είναι τα αυγά, τα φρούτα, τα λαχανικά και τέλος τα γαλακτοκομικά.
Ένας ακόμη σπουδαίος παράγοντας είναι τα μικρής έκτασης supermarket που έχουμε στο χωριό τα οποία δεν μας επιτρέπουν πρόσβαση σε ποικιλία και συνεπώς την ποικιλία ξένων τροφών τα οποία ανεβάζουν το καρβουνικό αποτύπωμα και στον τομέα τον μεταφορών.Το ίδιο ισχύει και για τα κρεωπολεία.

Η οικονομική κρίση επηρεάζει και αυτόν τον παράγοντα.
Η θέρμανση είναι η τελευταία κατηγορία στην οποία το ποσοστό της τάξης είναι κατα πολύ μεγαλύτερο από αυτό της χώρας.Το χωριό μας βρίσκεται σε μια ορεινή περιοχή.Αυτό συμβάλλει στο να έχουμε κρύο από τις γύρω περιοχές.Οι χειμώνες είναι πιο ψυχροί και οι άνθρωποι λόγο της οικονομικής κρίσης, η οποία επηρεάζει και αυτόν τον παράγοντα, οι άνθρωποι κάνουν μεγαλύτερη χρήση ξύλου επειδή είναι πιο φθηνό και τα δάση είναι κοντά.Το βραδάκι η θερμοκρασία πέφτει πιο πολύ με αποτέλεσμα να αναγκαζόμαστε να ανεβάζουμε την θερμοκρασία στα καλοριφέρ ή να μην σβήνουμε την σόμπα με αποτέλεσμα να καίμε πιο πολλά ξύλα ή να σπαταλάμε περισσότερο πετρέλαιο.
Κατά τους θερινούς μήνες η ζέστη στα χωριά μπορεί να <<καταπολεμηθεί>> γιατί έχουμε δένδρα και κιόσκια αντιθέτως στις πόλεις ανάβουν συχνά το air condition.
Ένας σημαντικός παράγοντας είναι ότι στις πόλεις υπάρχουν σπίτια με μόνωση, ενώ στο χωριό μας τα σπίτια είναι παλιά και χωρίς μόνωση.
Η οικονομική κρίση όπως προαναφέραμε είναι ένας παράγοντας που έχει <<χτυπήσει>> και την κατηγορία της θέρμανσης.Ας μην ξεχνάμε κι όλας ότι τα αποτελέσματα για το συνολικό καρβουνικό αποτύπωμα είναι πολύ παλιά όταν δεν υπήρχε η οικονομική κρίση.Οι άνθρωποι τότε είχαν πιο ελευθερία σε όλους τους τομείς σε αντίθεση με το παρόν.

 

Our country has 9.047kg CO2 and our class has 11.287kg CO2.So our class has a bit more kg of CO2 from our country.This is due to the four categories which affect our carboon footprint.These categories are Transportation, Home, Food and Purchases.
About the transportatsion when you live in a small town, like we, you have to vector small distances, so you take the bike.Instead of when you live in a town you rarely use your bike.
About the Home we burn wood because it is more economic and we have a lot of trees close to us.Also we use heating six or seven months because we live in a countryside and we have too cold.
About Food we eat biological, organic and season food because we have big tillable areas and we can seed and produce our food.Some of this food is eggs, vegetables, fruits and dairy productions.
About Purchases when you live in a small village you know each other and there are intimacy.This phenomenon doesn’t exist in this high level in cities.
Likewise, don’t forget that economic crisis has enfuenced us in a very high level and we don’t have the same freedom in our money as we use to have in the present.

Carbon-Footprint

                                                       ΚΑΡΒΟΥΝΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ

Σε ορισμένους τομείς του καρβουνικού αποτυπώματος σε ερωτηματολόγια που έγιναν ανάμεσα σε 19 μαθητές τα αποτελέσματα έδειξαν ότι είχαμε σε κάποια πιο χαμηλό και σε κάποια πιο ανεβασμένο καρβουνικό αποτύπωμα  σε σχέση με το μέσο όρο της υπόλοιπης Ελλάδας.

Πιο συγκεκριμένα αποδείχθηκε ότι επειδή ζούμε στη βόρεια Ελλάδα και σε χωριό το καρβουνικό αποτύπωμα μας επηρεάζεται αρκετά δηλαδή είτε αυξάνεται είτε μειώνεται σύμφωνα με κάποιες συζητήσεις που έγιναν κατά διάρκεια του μαθήματος και με τους συμμαθητές μας και με την καθηγήτριά μας Στέλλα Τρυφωνίδου.

Στον 1ο τομέα του Home (σπίτι) βλέπουμε ότι το καρβουνικό μας αποτύπωμα είναι υψηλότερο κατά 298% σε σχέση με της υπόλοιπης χώρας μας. Αυτό συμβαίνει λόγω κάποιων σημαντικών παραγόντων. Ο πιο σημαντικός παράγοντας είναι το κλίμα που επικρατεί στο βόρειο κομμάτι της χώρας μας είναι ψυχρό και έτσι αναγκαζόμαστε να θερμάνουμε το σπίτι μας πιο πολλούς μήνες το χρόνο. Επίσης στο βόρειο κομμάτι της χώρας μας οι πιο πολλοί άνθρωπο θερμαίνονται με ξύλο (κάτι που ανεβάζει το καρβουνικό μας αποτύπωμα) ενώ στην κεντρική Ελλάδα έχουν και την επιλογή του φυσικού αερίου. Τέλος στον τομέα του home ένας ακόμα παράγοντας στην περιοχή μας είναι και το κόψιμο του γρασιδιού, με διάφορες ηλεκτρικές μηχανές, κάτι που στις πόλεις υπάρχει σε περιορισμένη έκταση.

Στον 2ο τομέα που είναι οι μεταφορές ο αριθμός του καρβουνικού αποτυπώματος βρέθηκε ότι είναι πολύ μικρότερος κατά 288% από την υπόλοιπη χώρα μας αυτό συμβαίνει γιατί ζούμε σε χωριό και οι μεγάλες αποστάσεις είναι περιορισμένες καθώς έχουμε τα περισσότερα τα έχουμε κοντά μας. Επίσης οι μετακινήσεις με αεροπλάνο δεν είναι τόσο συχνές έως και ανύπαρκτες.

Στον 3ο τομέα που έχουμε τις προσωπικές αγορές είδαμε ότι ο μέσος όρος της τάξης μας είναι μικρότερος κατά 288% από τον μέσο όρο της χώρας μας. Έτσι ένας σημαντικός παράγοντας είναι ότι ο ένας ανταλλάσει ρούχα ή αντικείμενα με τον άλλον γιατί οι άνθρωποι μεταξύ είναι πιο δεμένοι. Επίσης ένας ακόμα λόγος είναι ότι λόγω οικονομικής κρίσης κάποια υλικά μπορούμε να τα επαναχρησιμοποιήσουμε προτού τα πετάξουμε. Ακόμη και η ανακύκλωση χαρτιού που γίνεται στο σχολείο μας, η επαναχρησιμοποίηση του πλαστικού μπουκαλιού  με νερό βοηθάει στην μείωση του καρβουνικού αποτυπώματος.

Τέλος στον 4ο και τελευταίο τομέα που είναι ο τομέας του φαγητού παρατηρούμε ότι και εδώ οι αριθμοί του καρβουνικού αποτυπώματος είναι μικρότερος κατά 185% σε σχέση με την χώρα μας. Ο κύριο λόγος που επηρεάζει το αποτύπωμά μας είναι ότι οι άνθρωποι τρέφονται με βιολογικά και οργανικά προϊόντα. Επίσης τρεφόμαστε με προϊόντα εποχής ή ντόπια σχεδόν πάντα και είμαστε κατά κάποιο μέρος φυτοφάγοι. Τέλος οι ποσότητες προσλαμβανόμενης τροφής ανά εβδομάδα είναι όλα σε μεγάλες ποσότητες βιολογικών προϊόντων όπως μεγάλος αριθμός αυγών, γαλακτοκομικών προϊόντων ακόμα και κρέατα τοπικής παραγωγής.

Έτσι βλέπουμε ότι μόνο στον τομέα το σπιτιού έχουμε υψηλά νούμερα αλλά όλους το καρβουνικό μας αποτύπωμα είναι υψηλό κατά 111% σε σχέση με το τον όρο της Ελλάδας σύμφωνα με τις απαντήσεις που δόθηκαν και δικαιολογήθηκαν.

 

                                                    CARBON FOOTPRINT

 

In some sectors of carbon footprint in questionnaires  that were made between of 19 students the results shown us that  in some areas we had lower coal fingerprint  and higher in some others in relation to the average of the rest of the Greece.

 More specifically proved that because we live in the North Greece ours carbon footprint either increased or reduced according to some discussions during the lesson with our classmates and our teacher Stella Trifonidou.

 In the first area (HOME) we can see that our carbon footprint is higher than our country. This happens because of certain factors. The most important factor is the climate in the northern part of our country that is cold and we forced to heat our house more months a year. Also in the north part of our country most of the people use wood to heat their houses (something that raises our coal fingerprint) but in the central Greece people have the choice of using coral gas. At the end in the sector of home another factor is the cut of the grass with electric machines, something that in the cities is to a limited extent.

 In the second sector (Transport) our carbon footprint is lower than our country’s .This happens because we live in village and the long distances are limited. In addition the transportations by airplane are limited.

 In the third sector (personal references) we saw that the average of our class is lower than our country’s.  An important factor is that people exchange clothes or objectives with each other. Also another factor is that because of economic crisis some materials can be reused before thrown away. Even the paper recycling is done in our school can help to reduce coal fingerprint.

 In fourth and last sector (Food) we note that the number of our carbon footprint is lower than our country’s. The main reason that affects our coal fingerprint is that people fed themselves with biological and organic food. We also fed ourselves with local products and in some part we are vegetarian.

 So we see that only in the sector of home we have higher number but our carbon footprint is higher in relation to the average of our country according to the answers were given.

                                                 

       

Carbon-Footprint

Η Ελλάδα σαν χώρα έχει πολλές δραστηριότητες η όποια μέσα από όλες αυτές μας δίνει 9,047kg CO2 Τα κιλά CO2 που βγάζει η τάξη μας είναι 11.287 τα όποια είναι περισσότερα από αυτά της χώρας μας. Αυτό που το επηρεάζει είναι ο τομέας του σπιτιού στον οποίο παράγουμε 7.664kg CO2 ενώ η χώρα 2.317kg, δηλαδή 67% παραπάνω και γίνεται διότι πολλοί άνθρωποι καίνε ξυλά για να θερμάνουν το σπίτι τους. Με λίγα λόγια χρησιμοποιούν μέσα που παράγουν αρκετά κιλά διοξειδίου του άνθρακα και για να μειωθούν μπορούν να καίνε κάτι πιο φιλικό προς το περιβάλλον για να θερμαίνετε το σπίτι ή διαφορετικά να κλίνουν την βρύση όταν πλύνουν τα δόντια. Ο άλλος τομέας στον οποίο είμαστε λίγο χαμηλότερα άλλα όχι και στην καλύτερη θέση είναι αυτός της διατροφής στον οποίο παράγουμε 1961kg CO2 ,17% δηλαδή λιγότερο από αυτό της χώρας. Παράγουμε τόσο επειδή ζούμε σε χωριό και τα τρόφιμα τα έχουμε κοντά μας σπέρνοντας τα εμείς οι ίδιοι ή αλλιώς τρεφόμαστε με οργανικά τρόφιμα καθώς και τα παΐδια σπάνια τρέφονται με προϊόντα από το κυλικείο αφού περνούν από το σπίτι. Όπως βλέπουμε ο ένας τομέας επηρεάζει τον άλλο κι έτσι έχουμε αυτά τα αποτελέσματα όπως για παράδειγμα έχουμε στις μεταφορές. Αν δεν τρώγαμε ντόπια τρόφιμα ή της εποχής θα χρειαζόταν να πάμε να τα βρούμε άλλου και να τα αγοράσουμε. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει κι έτσι έχουμε μικρότερο ποσοστό παράγωγης κιλών CO2 στις μεταφορές (1.300kg). Άλλοι παράγοντες που βοηθούν να έχουμε λίγα κιλά CO2 στης μεταφορές είναι γιατί οι περιοχές στις οποίες πρέπει να πάμε είναι πολύ μικρές κι έτσι πηγαίνουμε με τα πόδια και όχι με το αυτοκίνητο. Σε άλλη περίπτωση εάν πρέπει να πάμε έξω από το χωριό μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς το όποιο παράγει λιγότερο CO2 όπως για παράδειγμα το λεωφορείο. Στην Ελλάδα ο μέσος όρος των αγορών είναι 1060kg CO2, η τάξη μας είναι χαμηλότερα στο 362kg CO2 το όποιο είναι προς όφελος μας φυσικά. Τα βήματα που ακολουθούμε για να συνεχίσει να είναι χαμηλά είναι τα έξης: α)Λιγότερες αγορές ρούχων και δώρισμα των παλιών σε οικογένειες που τα έχουν ανάγκη. β)Επαναχρησιμοποίηση μπουκαλιού εμφιαλωμένου νερού, γ)Στις αγορές τροφίμων παίρνουμε χάρτινη σακούλα η όποια είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον. Έτσι καταλαβαίνουμε ότι βρισκόμαστε πολύ χαμηλότερα από το όριο της χώρας μας και η διαφορά είναι περίπου 65%.

Greece as a country has many activities,wich through all these gives us 9.047kg CO2.The kg of CO2 that our class make is 11.287 wich is more than our country’s.The things wich affect it the most is the house activities in wich we product 7.664kg of CO2 while the contry products just 2.317kg,that means 67% more and this is happening because many people use wood to heat their house.In other words they are using means wich product much carbon dioxide and in order to reduce it they can use something more friendly and less destructive to the environment or they can also use less water while they are brushing their teeth. The other activity in wich we are a bit lower but not in the best place is the food in wich we produce 1961kg of CO2,that means 17% less than the country’s.We produce so because we live in a village and we eat the food that we produce and the students rarely eat the food from the buffet because they are bringing food from home. As you can see the activities influence each other and that’s why we have those results as for example the transportations.If we didn’t eat local food we would need to find it elsewhere and buy it.Something like this doesn’t happen so we have less kilos of CO2 in transportations(1300kg).Another thing that help us having less kg of CO2 in transportations is that the places where we need to go are very close to us so we dont need to use the car.In case we need to go somewhere far from our village we use other means of transport that produce less CO2 for example the bus. In Greece the average of the bought staff is 1062 kg of CO2 while our classe’s is 362kg of CO2 that means much less wich is to our advantage.The steps we follow in order to keep it low are the followings: a)Less clothes purchasing and donating old ones to families who are in need. b)Reuse of water bottles. c)When buying food use of paper bag or the one that is more environmentally friendly. So we understand that we are lower than the average of our country and the difference between us is approximately 65%.

Χωρίς τίτλοll;

homework

290px-Nike_of_Samothrake_Louvre_Ma2369_n4[1]Το άγαλμα έχει ύψος 3,28 μ. (με τα φτερά) και 5,58 μ. με την μαρμάρινη πλώρη πλοίου πάνω στην οποία είναι τοποθετημένο σήμερα. Φιλοτεχνήθηκε για να τιμήσει τη θεά Νίκη αλλά και μια ναυμαχία – δεν είναι βέβαιο ποια. Ήταν αφιερωμένο σε ναό της Σαμοθράκης και χρονολογείται μεταξύ και 220 και 190 π.Χ. – οι περισσότερες εκτιμήσεις συγκλίνουν στο 190 π.Χ. Σήμερα στο Μουσείο του Λούβρου είναι τοποθετημένο σε βάση και αυτή με τη σειρά της είναι στερεωμένη σε μαρμάρινη πλώρη πλοίου. Στην αρχαιότητα εικάζεται ότι εκείνος που αφιέρωσε το έργο στο ναό της Σαμοθράκης (τόπο φημισμένο στην αρχαιότητα για την ιερότητά του) είχε δώσει παραγγελία να σχεδιαστεί ένα μικρό σύμπλεγμα θεάς και πλοίου. Είναι μία από τις τρεις φτερωτές Νίκες που βρέθηκαν στο ναό της Σαμοθράκης. Μία εκδοχή των αρχαιολόγων για το αφιέρωμα επί πολλά χρόνια ήταν πως το είχε κάνει ο Δημήτριος ο Πολιορκητής (337-283 π.Χ.) όταν νίκησε τον στόλο του Πτολεμαίου στα ανοιχτά της Κύπρου γύρω στο 290 π.Χ. Σήμερα όμως πολλοί πιστεύουν ότι το αφιέρωσαν οι Ρόδιοι όταν το 191 π.Χ., συμμαχώντας με την Πέργαμο, νίκησαν τον Αντίοχο Γ΄ της Συρίας σε ναυμαχία στα ανοιχτά της Σίδης.

scratch

Αφού ολοκληρώσαμε τη φάση 1) του σχεδιασμού και 2) της υλοποίησης θα προχωρήσουμε σταδιακά  στις φάσεις

3) Συγγραφή εγχειριδίου χρήστη (user’s manual)

4) Αξιολόγηση (alpha test, beta test)

5) Διανομή στο Διαδίκτυο

Για την Αξιολόγηση τύπου ALPHA θα χρησιμοποιηθεί το έντυπο:

Δείτε το στο slideshare.net

 

23 Φεβ 2014

Erasmus Plus Key Action 1

Συντάκτης: ΤΡΥΦΩΝΙΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ | Κάτω από: Ανακοινώσεις

Mobility of individuals in the field of education, training and youth

 

Ενδεικτική λίστα διαθέσιμων προγραμμάτων

1) http://www.cervantestraining.eu/ για Ισπανία

2) http://www.itcilo.org/en, σε 4 πόλεις

3) http://www.etimalta.com/eu-llp-comenius, Μάλτα

4) για Ιταλία (λεπτομέρειες)

5) https://www.ice.cam.ac.uk/courses/summer-schools/summer-school-programmes/science

6) http://in-service-training.eu/

7)http://www.eaec.eu.com/

8) www.hcc.edu.gr

 

22 Φεβ 2014

Quiz στα Αγγλικά

Συντάκτης: ΤΡΥΦΩΝΙΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ | Κάτω από: Αγγλικά
homework

Οι μαθητές της Α΄Λυκείου με την καθηγήτριά τους κα. Χαριτούδη Ιωάννα ετοίμασαν …

quiz τύπου slider

quiz τύπου Match

Για να απαντήσετε στο κουίζ της Σταυρούλας κάντε κλικ εδώ

 

Στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας, με τη Θεωρητική κατεύθυνση της Γ΄ Λυκείου του ΓΕ.Λ. Τυχερού, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο Εθνολογικό Μουσείο Θράκης, στην Αλεξανδρούπολη.

HPIM0783Με την ευκαιρία αυτή μελετήσαμε τις μεταβολές συνόρων που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της περιόδου 1912-1923, καθώς και τις μετακινήσεις πληθυσμών που σημειώθηκαν κατά το ίδιο χρονικό διάστημα στην ευρύτερη περιοχή της Θράκης. Παράλληλα, χρησιμοποιώντας τις βάσεις δεδομένων για τους πρόσφυγες, αναζητήσαμε πληροφορίες για την καταγωγή αλλά και τους τόπους στους οποίους εγκαταστάθηκαν οι κάτοικοι του Τυχερού. Επιπλέον, μέσω μιας σειράς γραπτών πηγών, παρακολουθήσαμε την ιστορική διαδρομή των κατοίκων της ανατολικής όχθης του Έβρου στο διάστημα 1912-1923.

Η μελέτη της συλλογής του Μουσείου, ειδικά ως προς τις καλλιέργειες και τα παραδοσιακά επαγγέλματα, μας βοήθησε να αντιληφθούμε τον τρόπο με τον οποίο οι πρόσφυγες της Ανατολικής Θράκης μπόρεσαν να συνεχίσουν τις επαγγελματικές τους δραστηριότητες στην περιοχή του Ν. Έβρου μετά την Έξοδο του 1922.

Με τον τρόπο αυτό, ξεφεύγοντας από τα όρια της σχολικής αίθουσας και ερχόμενοι σε άμεση επαφή με τα αντικείμενα της συλλογής του Εθνολογικού Μουσείου, συνειδητοποιήσαμε πως η Ιστορία δεν αποτελεί μια τυπική παράθεση ημερομηνιών, ιστορικών γεγονότων και κοινωνικοπολιτικών μεταβολών, αλλά μια ζώσα πραγματικότητα που καθορίζει την καθημερινότητά μας, έστω κι αν αυτό δε γίνεται άμεσα αντιληπτό…

HPIM0784

HPIM0786HPIM0791

Επιπλέον υλικό και φύλλο εργασίας

Δείτε το στο slideshare.net

Δείτε το στο slideshare.net