Αρχική » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » Για τον ΠΜΔ “Ο Θαλής” 2021,2022 – Μια άποψη!

Κατηγορίες

εγγραφές στην Α΄,Β΄,Γ΄ ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Διαδικτυακά τεστ θεωρίας για όλες τις τάξεις ΓΕΛ,νομίζω αξίζει να προσπαθήσεις!

ΘΕΜΑ 1 & 3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Γεωμετρία -Πιθανά Θέματα.

Μαθηματικά Γ Γενικής
Το θεμα 1 και 3.

Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Θεωρία Γ΄ Τάξης
Όλα τα Σ-Λ.
Όλα τα Α-Ψ
Όλοι οι ορισμοί 2016-2024

Το Ερώτημα Α4

Α 4 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

Πανελλήνιες 2020-2024

Πανελλήνιες 2020-2024

Θέματα &Λύσεις,μαζί με επαναληπτικές!

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Τα 26 μαθήματα Γ τάξης ,
ΓΕΛ Αριδαίας 2023-2024

Τ.Θ.Δ.Δ Γ΄ προ/σμός(Δικό μου Αρχείο)

cropped Space

61 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θέματα και μοριοδότηση!

Περιέχει 88 ασκήσεις και τα Θέματα των ενδοσχολικών 2024.

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Φυλλάδιο 65 ασκήσεων
και φύλλων εργασίας

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

το κεφάλαιο 3 σε φύλλα εργασίας

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Σκακιστική άσκηση

Personal Room

Είμαι και Εδώ!

Σελίδα Τ.Θ.Δ.Δ 2022-2024

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Το 2019 συναντήθηκαν 10 μαθηματικά site και έφτιαξαν ένα Διαγώνισμα Προσομοίωσης.

Όλα τα ΦΥΛΛΑΔΙΑ

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

Τ.Θ.Δ.Δ Γενικής(Αρχείο)

KONTRA

Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Ακολουθίες

Important exercise

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test

Τεστ στην Άλγεβρα Β΄ τάξης

forms test 3

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test 2

Μαθήματα Γεωμετρίας Α τάξης

18553 sol

Διανύσματα,τι πρέπει να ξέρω!

Τα Πάντα για τον Κύκλο

my eclass 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

Α.Π.Θ-ΒΑΣΗ Μαθηματικού τμήματος

ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΘ 2016-2023

2016-2023 Βάση
του Τμήματος μου!

2022

2022

2021

2021

2020

2020

eclass

eclass

Ι.Ε.Π

Βάσεις Εισαγωγής

Βάσεις Εισαγωγής

από το 2017-2024

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Πανελλήνιες 2024
για υποψήφιους ΓΕΛ

Για τον ΠΜΔ “Ο Θαλής” 2021,2022 – Μια άποψη!

Το παρακάτω σχόλιο γράφτηκε 5/11/2021 (με αγάπη για τα μαθηματικά και τους μαθητές μας που δυστυχώς φεύγουν τρέχοντας, μακριά απ αυτά!).

Στο τέλος του άρθρου όμως έχει κάποιες φετινές προσθήκες!

ΣΧΟΛΙΟ 5/11/2021

“Συμμετέχω εθελοντικά στον διαγωνισμό απ το 2005 που διορίστηκα στην δευτεροβάθμια δνση. Προέτρεπα πάντα τους μαθητές μου να συμμετέχουν σε αυτόν απ το 2008 που ήμουν σε Γυμνάσιο μέχρι και πέρσι (2020) ως καθηγητής ΓΕΛ. Τέλος, δημοσιεύω τα θέματα, τις λύσεις αλλά και τη διαδικασία συμμετοχής σε αυτό το ιστολόγιο απ το 2011 !

Βλέπω όμως ότι ο διαγωνισμός είναι για λίγους (ελάχιστους) , μόνο για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές και δεν έχει και πολύ σχέση με τα σχολικά μαθηματικά, δηλαδή, είναι λίγο,  εκτός “σχολικής πραγματικότητας”.

Θα σας δώσω και ένα παράδειγμα.

Το 2021 στη Β Γυμνασίου δόθηκε το παρακάτω πρόβλημα, είναι το

Πρόβλημα 2

“Οι καθηγητές των Mαθηματικών και Φυσικής βαθμολόγησαν για το α τετράμηνο τους μαθητές ενός τμήματος του Γυμνασίου τους ως εξής :

Ο καθηγητής των Mαθηματικών έβαλε :

  • α φορές τον βαθμό 20
  • β φορές τον βαθμό 18
  • γ φορές τον βαθμό 16
  • δ φορές τον βαθμό 14

Ο καθηγητής της Φυσικής έβαλε :

  • α φορές τον βαθμό 18
  • β φορές τον βαθμό 16
  • γ φορές τον βαθμό 14
  • δ φορές τον βαθμό 20

Γνωρίζουμε ότι το άθροισμα των βαθμών των μαθητών του τμήματος στα μαθηματικά ισούται με το άθροισμα των βαθμών των μαθητών του τμήματος στη Φυσική.(συνθήκη)

Να προσδιορίσετε τον αριθμό Ν των μαθητών του τμήματος αν δίνεται ό,τι 20<Ν<28.”

Στις πρώτες παραγράφους του βιβλίου της Β Γυμνασίου έρχονται σε επαφή οι μαθητές με τις αλγεβρικές παραστάσεις και εξισώσεις. Εξισώσεις με μια μεταβλητή.

Στην Α Γυμνασίου οι μαθητές διδάσκονται την έννοια της εξίσωσης και μαθαίνουν να λύνουν εξισώσεις της μορφής α+χ = β , χ-α=β  και τίποτα παραπάνω .

Στις ερωτήσεις των μαθητών , “κύριε που διδαχθήκαμε κάτι τέτοιο; ” ή ” σε ποια παράγραφο είναι αυτή η άσκηση;” , δεν έχω απάντηση. Αν έχετε εσείς , θα ήθελα να την ακούσω.

Θα πει κάποιος, ο διαγωνισμός αυτός γίνεται να βγει η 6αδα μαθητών που θα μας αντιπροσωπεύσει σε Ολυμπιάδες και Βαλκανιάδες.

Ναι σωστό αλλά έχει 3 φάσεις. Θαλής-Ευκλείδης-Αρχιμήδης , τελευταία έχει μόνο 2.

Θα μπορούσαν τα θέματα της πρώτης φάσης να είναι πιο κοντά στα σχολικά μαθηματικά και στην ύλη τη σχολική, άποψη μου προφανώς!

Για να μην αφήσω το πρόβλημα 2 , θα δώσω τη λύση που είπα στην κόρη μου , που έδινε σήμερα.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ Ιορδάνη Κοσόγλου

Είναι α+β+γ+δ = Ν  (1)

Άθροισμα βαθμών στα μαθηματικά : 20α+18β+16γ+14δ

Άθροισμα βαθμών στη Φυσική : 18α+16β+14γ+20δ

Από την συνθήκη αυτά είναι ίσα άρα :  20α+18β+16γ+14δ=18α+16β+14γ+20δ  ή

2α+2β+2γ – 6δ = 0  ή    α+β+γ – 3δ = 0   ή   α+β+γ = 3δ (2)

Η (1) μέσω της (2) γίνεται : 3δ+δ = Ν  ή  4δ = Ν

Όμως 20 < Ν < 28  ή   20 < 4δ < 28  ή  5 < δ< 7  , άρα δ = 6 συνεπώς 4δ = 24 = Ν.

Με κοιτούσε, η κόρη μου,  με ανοικτό στόμα! Προσωπικά αυτό σκέφτηκα!

Δεν υπάρχουν παρόμοιες ασκήσεις στα σχολικά τους βιβλία! Αλγεβρικές παραστάσεις , ναι υπάρχουν αλλά διαχείριση αυτών (αντικαταστάσεις) με τόσες μεταβλητές και ανίσωση (στην 1.5 της Β Γυμνασίου- δεν έχουν φτάσει ακόμη!), δεν ξέρω τι να πω!

Ίσως να υπάρχει πιο απλή λύση, την οποία όμως δεν βλέπω. Τέλος να ξαναπώ ότι για μένα το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν απευθύνεται σε μαθητές Β Γυμνασίου. Θα είχε ενδιαφέρον και θα το κάνω , να το δώσω σε μαθητές Β Λυκείου. Είμαι περίεργος να δω τι θα κάνουν!

Οπότε, λυπάμαι, αλλά δεν θα αναφέρω ξανά σε μαθητές μου για το διαγωνισμό , δεν μπορώ να απαντήσω στην ερώτηση “που τα είδαμε ή τα διδαχθήκαμε εμείς αυτά;” και δεν μπορώ να βλέπω θλιμμένα πρόσωπα ή πρόσωπα με απορία!

Να τους κάνω μαθήματα προετοιμασίας , μπορεί να είναι μια απάντηση.

Το έχω κάνει. Δεν ξέρω, όχι ξέρω, ΔΕΝ φτάνουν 2 ή 3 μαθήματα και στην τελική ερχόμαστε πάλι στην αρχική τοποθέτηση ότι ο διαγωνισμός είναι για πολύ καλά προετοιμασμένους!

Εννοείται ό,τι δεν θα ξαναδείτε εδώ δημοσίευση για τον διαγωνισμό! Ειλικρινά λυπάμαι.

Καλή συνέχεια και σας ευχαριστώ που διαβάσατε την δημοσίευση.

Ο Επιμελητής του ιστολογίου, Ιορδάνης Χ. Κοσόγλου


Σχόλιο 12/11/2022

Φέτος (2022) συμμετείχε το σχολείο μου, ΓΕΛ Αριδαίας, με 4 μαθητές και μιλάμε για σχολείο 300+ μαθητών. Τα θέματα ήταν λίγο πιο προσιτά (άποψη μου) αλλά για πολύ καλά προετοιμασμένους πάλι.

Μιας και η κόρη μου πηγαίνει στη Γ Γυμνασίου , μελέτησα τα θέματα της τάξης της.

Το θέμα 1 οκ(κλασικό), το 2 θεωρώ ότι είναι δύσκολο για μαθητές Γ , δεν ξέρω αν θα κατάφερναν μαθητές της Α ΓΕΛ,θα σταθώ όμως στο πρόβλημα 3 της Γ Γυμνασίου.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ 3 (δική μου διατύπωση, όχι η ακριβής διατύπωση)

“Μια πόλη έχει πληθυσμό Α  (κάτοικοι), όπου 35000<Α<40000. Αν ο πληθυσμός της Α ,

  • διαιρείται με το 7 και αφήνει υπόλοιπο 1
  • διαιρείται με το 9 και ανήκει υπόλοιπο 1
  • διαιρείται με το 64 και αφήνει υπόλοιπο 3

ποιος είναι ο πληθυσμός της Α; ”

Μια χαρά θέμα αλλά για μαθητές Γ Γυμνασίου; Δεν ξέρω.

Η λύση μου, αφού άνοιξα κάποια βιβλία Πανεπιστημιακά!

thales C Gym 2022 thema3

Η κόρη μου τελικά δεν δήλωσε συμμετοχή φέτος!

Α! και ένα τελευταίο,

  • νομίζω θα πρέπει να σταματήσει να πραγματοποιείται Παρασκευές εντός του σχολικού ωραρίου,καλύτερα Σάββατο όπως παλιά και
  • η αποστολή των γραπτών στις ΕΜΕ , Παρασκευή μετά τις 14:00 με απλό ταχυδρομείο είναι ΑΔΥΝΑΤΗ (για την επαρχία μιλάω πάντα), είναι δυνατή μόνο με courier και υψηλό κόστος για τον εθελοντή μαθηματικό !

Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες, να αγαπάτε τα μαθηματικά και να μην τα φοβάστε! Δεν είναι απρόσιτα!

Σας ευχαριστώ που αντέξατε και διαβάσατε τη δημοσίευση μου.

Ιορδάνης Κοσόγλου, μαθηματικός ΓΕΛ Αριδαίας


16 Σχόλια

  1. Συμφωνώ απόλυτα!!!
    Τα ίδια αντιμετώπισα και εγώ στο Μουσικό σχολείο Λάρισας τα τελευταία δύο χρόνια του διαγωνισμού Αποθαρρύνουν τα παιδιά τέτοια θέματα.

  2. Έχεις απόλυτο δίκιο Ιορδάνη. Ωστόσο, πρέπει να παραμείνουμε δίπλα στα παιδιά, ελπίζοντας να μεταπείσουμε την επιτροπή να βελτιωθούν τα θέματα, ειδικά στην πρώτη φάση του διαγωνισμού. Κάνουμε προσπάθεια να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών για τα μαθηματικά και τέτοια θέματα σε μαθητές που δεν έχουν γράψει ποτέ εξετάσεις στη ζωή τους λειτουργούν αποτρεπτικά.

    • Συμφωνώ φίλε μου ότι τα θέματα αυτά λειτουργούν αποτρεπτικά.
      Ένας τρόπος για να το καταλάβει και η επιτροπή είναι η μεγάλη μείωση της συμμετοχής. Νομίζω θα φανεί τα επόμενα χρόνια. Ίσως δεν τους ενδιαφέρει κιόλας μετά την εμφάνιση του “Πυθαγόρα”.

      Προσωπικά δεν μπορώ να ενημερώνω πλέον τους μαθητές μου για τον Θαλή (ημέρα διεξαγωγής διαδικαστικά και συμμετοχή). Ούτε θα κάνω μάθημα προετοιμασίας. Η απάντηση μου στους μαθητές που επιμένουν θα είναι “Έχεις μελετήσει παλιά θέματα; Είσαι σίγουρος/η;”. Προφανώς και θα τους δηλώνω αν απαντούν καταφατικά ή θέλουν να συμμετέχουν.

      Να σαι καλά φίλε μου , σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου και που διάβασες τη δημοσίευση μου. Καλή συνέχεια.

  3. Όντως είναι για γερούς λύτες.
    Απλά 20α+18β+16γ+14δ=18α+16β+14γ+20δ που γίνεται 2α+2β+2γ=6δ, δηλ. α+β+γ=3δ και Ν=4δ=> 20<4δ 5<δδ=6 και Ν=24. Το εξήγησα στα παιδιά και με κοίταζαν λες και μιλάω κινέζικα.

  4. Δική μου λύση στο 1ο θέμα του Θαλή β γυμνασίου (μέσα στην τάξη)
    προφανώς α και γ άρτιοι
    είναι 10β+α=πολλ4 και 10β+γ=πολλ4, άρα (10β+α)-(10β+γ)=α-γ=πολλ4
    άρα α-γ=4 (δεν γίνεται α-γ=8, γιατί τότε α=9, γ=1, που δεν είναι άρτιοι)
    περιπτώσεις
    α=6,γ=2, τότε β={1,3,5,7,9}
    α=8,γ=4, τότε β={0,2,4,6,8}
    με κοίταζαν σαν εξωγήινο (ας μη μιλήσω για το 3ο θέμα που ήταν βουνό για β γυμν.)

  5. Να και μία δική μου για JBMO(τραβηγμένη για λύκειο)
    Έστω τρίγωνο AΒΓ με <Α=70μοίρες, <Β=60μοίρες, το ορθόκεντρό του Η, το περίκεντρό του Ο και η παράλληλος από το Ο προς τη ΒΓ που τέμνει την ΑΒ στο Κ. Αν Ζ το μέσον του ΑΗ, να υπολογίσετε
    α)Τη γωνία <ΑΖΚ
    β)Τη γωνία <ΑΖΓ
    Για μοναδικούς λύτες

  6. Θα χαιρόμουν ιδιαίτερα αν την προσπαθούσε κάποιος μαθητής
    Σε λίγο έτσι όπως πάμε θα μπει αυτή η άσκηση στον Θαλή της β γυμνασίου

  7. Καλύτερα όσοι ασχοληθούν να με ρωτήσουν και να τους απαντήσω
    Αν θέλετε δείξτε την στους μαθητές και στις μαθήτριες του ΓΕΛ(μόνο στην Β και Γ τάξη). Η ουσία είναι να την λύσουν τα παιδιά και όχι εμείς, οι μαθηματικοί
    Το μεσημέρι θα δώσω την ενδεικτική (δική μου) λύση

  8. ΥΠΟΔΕΙΞΗ α) Ισχύει <ΟΑΓ=<ΟΓΑ=30, <ΑΟΓ=120,<ΑΚΟ=60,<ΚΑΟ=40,<ΑΟΚ=80,<ΗΑΓ=40,<ΗΓΑ=20,<ΑΗΓ=120. Ονομάζουμε ΑΓ=Χ, τότε από τον νόμο των ημιτόνων στα τρίγωνα ΑΟΓ,ΑΟΚ,ΑΗΓ παίρνουμε ΑΚ=0,656Χ και ΑΗ=0,395Χ,δηλ. ΑΖ=0,198Χ. Επίσης είναι <ΚΑΗ=30 κι έτσι τώρα στο τρίγωνο ΑΖΚ γνωρίζουμε ότι ΑΚ=0,656Χ, ΑΖ=0,198Χ και <ΚΑΖ=30, άρα βρίσκουμε άνετα τη γωνία <ΑΖΚ(όταν σε ένα τρίγωνο ξέρω τρία στοιχεία, μπορώ να βρω τα πάντα)
    β) Τώρα γνωρίζουμε ότι ΑΖ=0,198Χ, ΑΓ=Χ, <ΖΑΓ=40, άρα βρίσκουμε άνετα τη γωνία <ΑΖΓ(κοιτάξτε αυτό που έγραψα στο τέλος του α ερωτήματος) Στο α ερώτημα ξέρετε πως υπολογίζουμε τις γωνίες που έχω γράψει στην αρχή

  9. Ιορδάνη καλησπέρα, συμφωνώ και προσυπογράφω την άποψή σου αλλά το ερώτημα μου είναι το εξής, άραγε οι εμέ και όλοι όσοι είναι υπεύθυνοι και κυρίως οι θεματοδοτες δεν το αντιλαμβάνονται ότι με την τακτική τους απαξιωνουν τον θεσμό των διαγωνισμών αποτρέποντας την συμμετοχή των παιδιών, το οποίο άλλωστε φαίνεται και από τα στατιστικά συμμετοχής. Όσο για την κόρη σου θεωρώ την ίδια κατάληξη θα έχει και η δικιά μου και μάλιστα σε μικρότερη τάξη. Τα σέβη μου φίλε.

    • Θεωρώ φίλε μου ότι μάλλον δεν τους ενδιαφέρει. Ίσως πιστεύουν ότι ο διαγωνισμός αυτός είναι μόνο για την 6αδα που θα πάει Ολυμπιάδα. Οπότε ……
      Για αυτό, ίσως, δημιουργήθηκε , ο διαγωνισμός Πυθαγόρας. Με συνδρομή όμως και ελάχιστα κέντρα. Όταν θα πάψει να είναι διαδικτυακός, αν συμβεί αυτό , θα μειωθεί και εκεί η συμμετοχή.
      Όλα τα παραπάνω είναι δικές μου απόψεις ,δεν ξέρω τίποτα εκ των έσω.
      Πάντως του χρόνου στο σχολείο μου,δεν θα ήθελα να συμμετάσχω στο Θαλή, ούτε ανακοίνωση θα κάνω.
      Σε ευχαριστώ θερμά για το σχόλιο σου.

Γράψτε απάντηση στο Ιορδάνης Χ. Κοσόγλου Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Ιστορικό

Σεπτέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Σαν σήμερα

18/9/1834: Πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους, ορίζεται η Αθήνα.

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Διαγνωστικά τεστάκια

Διαγνωστικά τεστάκια

Β΄-Γ΄ Γυμνασίου
Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Τι κάνω λίγο πριν αλλά και κατά την διάρκεια των εξετάσεων,τι να προσέξω,
τι να αποφύγω.
Οδηγίες προς τους υποψηφίους!

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

Άσκηση Ημέρας-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

Επαναληπτικά Θέματα Γ προσ/μου

tetradio

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα:Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλλημα του Τρένου!

Διαγωνισμοί Μαθηματικών

diagwnismoi 201121

Πείραμα Ερατοσθένη

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Να είστε καλά! Σας ευχαριστώ.

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

Φέτος (2024) το ιστολόγιο μου έκλεισε 13 χρόνια.

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

Η δημοσίευση των 11 χρόνων !

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Η δημοσίευση των 10 χρόνων!

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Παιχνίδι&Μαθηματικά

Παιχνίδι&Μαθηματικά

18ος και 17ος Διαγωνισμός
για τις τάξεις Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς