Η Βαθμολόγηση των γραπτών για το μάθημα των μαθηματικών ξεκίνησε την Παρασκευή 18/6/21.
Προσωπικά μέχρι και την Τετάρτη 23/6/21 βαθμολόγησα 90 γραπτά.
Υποθέτω ότι οι συνάδερφοι στο ΒΚ θα έχουν τελειώσει τη βαθμολόγηση του μαθήματος μέχρι και την Πέμπτη 24/6/21.
Στα 90 αυτά γραπτά το 40% άνηκε στην Θετική και το 60% στην Οικονομίας Πληροφορικής, σε 5 γραπτά ΔΕΝ υπήρχε σημειωμένη η κατεύθυνση.
Οι θετικοί μάλλον “γράφουν” καλύτερα! 29 γραπτά πάνω απ τη βάση και 5 κάτω .
Τώρα, η γενική εικόνα των γραπτών που διόρθωσα είναι η κάτωθι .
(Δείγμα ν1 = 90 γραπτών ΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ προφανώς!)
Ο μέσος όρος των 90 γραπτών είναι : 51.1 / 100 ή 10.2/20
Και σε ένα λίγο μεγαλύτερο δείγμα (ν = 118) – Γενικά Στοιχεία !
Σχόλια πάνω στα παραπάνω μη αντιπροσωπευτικά δείγματα!
- Η προσωπική μου εικόνα είναι ότι οι μαθητές έγραψαν καλύτερα από πέρσι, το στηρίζω στα γραπτά που διόρθωσα εγώ!
- Επίσης οι θετικοί έγραψαν καλύτερα απ τους οικονομίας-πληροφορικής.
- Τα άριστα όμως είναι λιγότερα από πέρσι (9,5%). Δυστυχώς στα δικά μου γραπτά υπήρχαν ΔΥΟ κατοστάρια !
- Το 45% των μαθητών περίπου (στο δείγμα ν=118), έγραψε πάνω απ τη βάση.
- Δυσκολότερο θέμα όλων ήταν προφανώς το Δ και ειδικά τα Δ3 και Δ4. Το 49% των μαθητών έγραψαν κάτω από 5 μόρια σε αυτό ενώ το 21% έγραψε πάνω από 15 μόρια.
- Στο Α4 (Σ-Λ) το 60% των μαθητών πήρε βαθμό τουλάχιστον 8. Να πω επίσης ότι ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών χαρακτήρισε και τα 5 Σωστά !
- Έχω την εντύπωση ότι υπάρχουν πολλοί μαθητές που έγραψαν καλύτερα στο θέμα Γ απ ότι στο Β αλλά αυτό Δεν φαίνεται στο μικρό δείγμα.
- Το Γ2 ι) τελικά παγίδευσε πολλούς και έκαναν λάθος και στο Γ2 ιι).
- Το συν(3π/2) παιδιά μου Δεν κάνει 1 , δυστυχώς.
- Το Β1 ήταν το ευκολότερο όλων (εύκολα 3 μόρια!)
Τα συγκεκριμένα στοιχεία είναι ανεπίσημα και μη αντιπροσωπευτικά , μπορεί να είναι και μακριά απ την πραγματική Πανελλαδική εικόνα, οπότε δεν έχουν και πολλή σημασία!
Να πω τέλος, ένα τεράστιο ευχαριστώ στον συντονιστή μαθηματικών Ημαθίας-Πέλλας-Πιερίας κ. Π. Βενάρδο , που με εμπιστεύτηκε για 3η συνεχή φορά και με όρισε βαθμολογητή παρόλο που ανήκω οργανικά σε άλλο νομό!
Η εμπειρία αυτή (βαθμολόγηση γραπτών πανελληνίων) αξίζει και με το παραπάνω και θεωρώ ότι όλοι όσοι διδάσκουν Γ΄ Λυκείου θα έπρεπε να περνάμε από αυτήν , ακόμη και οι συνάδερφοι απ τον ιδιωτικό τομέα, ίσως με κάποια σεμινάρια στα οποία να βλέπουμε όλοι, λύσεις μαθητών, συνηθισμένα λάθη τους και γενικά τη διαδικασία (μοριοδότηση-ανάθεση φακέλου (30 γραπτών) – βαθμολόγηση- έλεγχος βαθμολογίας – παράδοση 1ου και παραλαβή 2ου φακέλου κ.ο.κ)
Καλή δύναμη σε όλους τους βαθμολογητές και καλά αποτελέσματα σε όλα τα παιδιά.
Καλησπέρα. Καταρχάς ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση.
Παρατήρησα ότι υπάρχει μια ασυμφωνία ανάμεσα στο κυκλικό διάγραμμα (που δίνετε 45% κάτω από τη βάση) με το ραβδόγραμμα (στο οποίο φαίνονται 65 στους 118 κάτω από τη βάση, δηλαδή 55%)
Να υποθέσω ότι το ραβδόγραμμα είναι το σωστό;
Έχετε απόλυτο δίκιο , τα έβαλα ανάποδα!! Σας ευχαριστώ θερμά, το άλλαξα.
Καλή συνέχεια.
Στο Δ4 πως θα σπάσουν τα 7 μόρια για τις δύο περιπτώσεις; Θα είναι 3,5 και 3,5; Υπάρχει σχετική οδηγία ή θα είναι υποκειμενική η κρίση;
Ρωτάω, διότι πολλά παιδιά δεν έλαβαν το ενδεχόμενο να μην είναι παραγωγίσιμη στο xo.
Στα περισσότερα ΒΚ η βαθμολόγηση θα είναι ως εξής:
Για την συνάρτηση (απόσταση), ορισμός και μέχρι να βγει το απόλυτο 1 μόριο, αν είναι παραγωγίσιμη και εφαρμογή του Fermat 4 μόρια και αν δεν είναι παραγωγίσιμη …… 2 μόρια.
Μισό μόριο δεν γίνεται !!
Σας ευχαριστώ για το σχόλιο και που επισκεφτήκαμε το ιστολόγιο μου.
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας.
Καλή δύναμη ????✌️
Καλησπέρα.Σας ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση.
Για της Ιατρικες σχολες βλεπετε μεγαλη ανοδο?
Δεν γνωρίζω αγαπητέ Γιάννη.Δεν έχω εικόνα για τα υπόλοιπα μαθήματα ούτε και στοιχεία. Να απολαύσεις το καλοκαίρι και όλα μια χαρά θα πάνε. Καλά αποτελέσματα.
Καλησπέρα.ήθελα να ρωτήσω στο δ3 όσοι δεν πήραμε περιορισμό για χ μεγαλύτερο του 0 ποσά μόρια θα χασουμε αν τα αλλά τα έχουμε δείξει .
Θα χαθεί 1 μόριο γιατί (δεν έχω λύση στο (-άπειρο,0] γιατί η h(x) είναι θετική για κάθε x και η g(x)…….)
Θα χαθεί άλλο ένα μόριο γιατί αφού θα πάρουμε λογαρίθμους και στα δυο μέλη πρέπει να πούμε για κάθε x > 0 έχουμε …..
Άρα, αν τα υπόλοιπα είναι όλα σωστά 6 στα 8 μόρια απ το Δ3.
Καλά αποτελέσματα αγαπητέ Αντώνη.
Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση σας απαντηση μόνο αυτό έχασα γιατί δεν το πρόσεξα κατά την λύση με συνεπήρε ο υπερβολικός ενθουσιασμός! Ευχομαι καλό καλοκαίρι σε εσάς και σε όλους τους αναγνώστες!
Καλησπέρα αν εγώ στο Δ1 έθεσα συναρτηση φ(χ)= xinx-1 x Ε [1,e] και μετά με bolzanno και μονοτονία στο (1,e) έδειξα το ζητούμενο είναι λάθος ?
Δεν έδειξες ότι έχει μοναδική λύση η εξίσωση στο (0,άπειρο)!
Η άσκηση λέει να δείξεις ότι έχει μοναδική λύση και κατόπιν ότι αυτή ανήκει στο (1,e).
Δυστυχώς η λύση που γράφεις παίρνει 2 μονάδες στις 4.
Καλά αποτελέσματα και καλή συμπλήρωση μηχανογραφικού.