Αρχική » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » Η Βάση Δεν Εκφράζει την Αξία της Σχολής !

Κατηγορίες

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω απ
την Άλγεβρα της Α΄ τάξης
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

εγγραφές στην Α΄,Β΄,Γ΄ ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Διαδικτυακά τεστ θεωρίας για όλες τις τάξεις ΓΕΛ,νομίζω αξίζει να προσπαθήσεις!

ΘΕΜΑ 1 & 3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Γεωμετρία -Πιθανά Θέματα.

Μαθηματικά Γ Γενικής
Το θεμα 1 και 3.

Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Σελίδα Τ.Θ.Δ.Δ 2022-2024

Θεωρία Γ΄ Τάξης
Όλα τα Σ-Λ.
Όλα τα Α-Ψ
Όλοι οι ορισμοί 2016-2024

Το Ερώτημα Α4

Α 4 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

Πανελλήνιες 2020-2024

Πανελλήνιες 2020-2024

Θέματα &Λύσεις,μαζί με επαναληπτικές!

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Τα 26 μαθήματα Γ τάξης ,
ΓΕΛ Αριδαίας 2023-2024

Τ.Θ.Δ.Δ Γ΄ προ/σμός(Δικό μου Αρχείο)

cropped Space

63 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θέματα και μοριοδότηση!

Περιέχει 100+1 ασκήσεις και τα Θέματα των ενδοσχολικών 2024.

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Φυλλάδιο 65 ασκήσεων
και φύλλων εργασίας

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

το κεφάλαιο 3 σε φύλλα εργασίας

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Σκακιστική άσκηση

Personal Room

Είμαι και Εδώ!

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Το 2019 συναντήθηκαν 10 μαθηματικά site και έφτιαξαν ένα Διαγώνισμα Προσομοίωσης.

Όλα τα ΦΥΛΛΑΔΙΑ

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

Τ.Θ.Δ.Δ Γενικής(Αρχείο)

KONTRA

Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Ακολουθίες

Important exercise

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test

Τεστ στην Άλγεβρα Β΄ τάξης

forms test 3

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test 2

Μαθήματα Γεωμετρίας Α΄ τάξης,2020-Περίοδος Covid

18553 sol

Διανύσματα,Όλα τα Μαθήματα 2020

Τα Πάντα για τον Κύκλο

my eclass 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

Α.Π.Θ-ΒΑΣΗ Μαθηματικού τμήματος

ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΘ 2016-2023

2016-2023 Βάση
του Τμήματος μου!

2022

2022

2021

2021

2020

2020

eclass

eclass

Ι.Ε.Π

Βάσεις Εισαγωγής

Βάσεις Εισαγωγής

από το 2017-2024

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Πανελλήνιες 2024
για υποψήφιους ΓΕΛ

Η Βάση Δεν Εκφράζει την Αξία της Σχολής !

Άρθρο του Σ.Στρατηγάκη

Πολλοί πιστεύουν ότι η βάση μιας σχολής εκφράζει την αξία της.

Αν η σχολή έχει υψηλή βάση, τότε είναι καλή.

Αν έχει χαμηλή βάση, είναι μέτρια.

Έτσι, λοιπόν, προσπαθούν να πετύχουν στην πιο υψηλόβαθμη σχολή που τους επιτρέπουν τα μόρια που συγκέντρωσαν.

Αυτό το πολύ μεγάλο λάθος έχει οδηγήσει πολλούς υποψηφίους σε λανθασμένες επιλογές σπουδών, σε απογοήτευση και τελικά εγκατάλειψη των σπουδών.

Η αλήθεια είναι άλλη: η βάση μιας σχολής εκφράζει μόνο τη ζήτηση για σπουδές στη σχολή. Δεν έχει καμία σχέση με την αξία των σπουδών στη σχολή. Πρόκειται για δύο διαφορετικές έννοιες.

Η ζήτηση για μία σχολή καθορίζεται από αρκετούς παράγοντες:

1. Το αντικείμενο σπουδών και πόσο αυτό θεωρούν οι υποψήφιοι και οι γονείς τους ότι μπορεί να οδηγήσει σε ένα πτυχίο με αντίκρισμα στην αγορά εργασίας. Όσο περισσότερες ελπίδες εύρεσης εργασίας έχουν, τόσο αυξάνεται η ζήτηση.

2. Την πόλη όπου βρίσκεται η σχολή. Όσο μεγαλύτερη είναι η πόλη, τόσο μεγαλύτερη ζήτηση θα έχει η σχολή.

3. Το Πανεπιστήμιο και τη φήμη του. Όσο πιο γνωστό είναι το Πανεπιστήμιο από τη γνώμη των αποφοίτων του ή από τις διάφορες κατατάξεις που έχουν γίνει ευρύτερα γνωστές τα τελευταία χρόνια, τόσο περισσότερο το προτιμούν οι υποψήφιοι.

Το αντικείμενο σπουδών δημιουργεί αυξομειώσεις στη ζήτηση ανάλογα με την περιρέουσα ατμόσφαιρα, που δημιουργείται από τις οικονομικές συνθήκες .

Στον πίνακα βλέπουμε τη ζήτηση για σπουδές στη σχολή Πολιτικών Μηχανικών του Μετσοβίου Πολυτεχνείου.

Στη δεύτερη στήλη βλέπουμε τον αριθμό των υποψηφίων που δήλωσαν τη σχολή ως πρώτη επιλογή στο Μηχανογραφικό τους δελτίο και στην τελευταία στήλη τη βάση της σχολής.

Παρατηρούμε ότι από το 2008 έως το 2010 ο αριθμός των υποψηφίων που δήλωσαν τη σχολή ως πρώτη επιλογή ήταν μεγαλύτερος των 1.000 και η βάση ήταν πάνω από 19.000 μόρια. Ήταν η εποχή πριν την οικονομική κρίση. Τα στεγαστικά δάνεια έπεφταν βροχή και οι οικοδομές ξεφύτρωναν παντού. Κοιτούσαν όλοι γύρω τους τον οικοδομικό οργασμό και δήλωναν μαζικά τους Πολιτικούς Μηχανικούς, θεωρώντας το πτυχίο του Πολιτικού Μηχανικού πολλά υποσχόμενο στην αγορά εργασίας. Έκαναν λάθος γιατί πίστευαν ότι αυτό που έβλεπαν γύρω τους θα συμβαίνει για πάντα.

Μετά ήρθε η οικονομική κρίση. Ο κατασκευαστικός κλάδος κατέρρευσε και ο πολιτικός μηχανικός σταμάτησε να θεωρείται επάγγελμα με καλές προοπτικές στην αγορά εργασίας.

Έτσι άρχισε να μειώνεται η ζήτηση για σπουδές πολιτικών μηχανικών με αποτέλεσμα από το 2011 ο αριθμός των υποψηφίων που δήλωναν ως πρώτη επιλογή τη σχολή να μειώνεται σταθερά, όπως βλέπουμε στον πίνακα, και να φθάνει στους μόλις 231 υποψηφίους το 2017 και τη βάση να κατρακυλά κάτω από τα 17.000 μόρια. Από το 2018 ο κατασκευαστικός τομέας αρχίζει να ανακάμπτει σιγά – σιγά. Οι πρώτες προτιμήσεις των υποψηφίων για το τμήμα αρχίζουν να αυξάνονται και από 231 φθάνουν τις 357 το 2020.

Παρατηρούμε, δηλαδή, ότι οι προτιμήσεις των υποψηφίων ακολουθούν πιστά την πορεία του κατασκευαστικού κλάδου. Αυτό είναι, φυσικά, λάθος διότι οι νεοεισερχόμενοι φοιτητές θα βγουν στην αγορά εργασίας σε, περίπου, 10 χρόνια. Τα πράγματα μπορεί να έχουν αλλάξει πολύ μέχρι τότε. Το λάθος και στις δύο περιπτώσεις και όταν δήλωναν μαζικά Πολιτικούς Μηχανικούς και όταν δεν δήλωναν είναι το ίδιο: Βλέπουμε το αύριο με τα μάτια του σήμερα. Η αλήθεια είναι ότι ο κόσμος είναι πιο ευμετάβλητος από κάθε άλλη περίοδο. Αυτό που ισχύει τώρα μπορεί να ανατραπεί σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Συνεπώς δεν αποτελεί ασφαλές κριτήριο επιλογής σπουδών η εκτίμηση για τις προοπτικές ενός τμήματος στην αγορά εργασίας.

Το ασφαλέστερο κριτήριο είναι να μας αρέσουν οι σπουδές στο τμήμα που επιλέγουμε, τα μαθήματα που θα διαβάζουμε δηλαδή. Πρέπει, λοιπόν, να μελετήσουμε προσεκτικά τον Οδηγό Σπουδών του κάθε τμήματος και αν μας αρέσουν οι σπουδές στο τμήμα, τότε μπορούμε να το δηλώσουμε. Αν δεν μας αρέσουν οι σπουδές δεν πρέπει να το δηλώσουμε, όσες ελπίδες και αν υπάρχουν για καλές επαγγελματικές προοπτικές. Αν δεν μας αρέσουν οι σπουδές δεν θα γίνουμε καλοί φοιτητές, ούτε καλοί επαγγελματίες, με αποτέλεσμα όσες προοπτικές και αν έχει το επάγγελμα που θέλουμε να ακολουθήσουμε να μείνουμε άνεργοι. Αλλά ακόμη και αν βρούμε εργασία, θα είμαστε δυστυχισμένοι κάνοντας μια δουλειά που δεν μας αρέσει.

Πολιτικοί Μηχανικοί Μετσόβιο Πολυτεχνείο

Έτος Αριθμός Υποψηφίων που το επέλεξαν ως 1η προτίμηση Βάση σχολής
2020

357

16.400

2019

292

16.785

2018

290

16.860

2017

231

16.796

2016

241

17.130

2015

275

16.785

2014

401

18.106

2013

465

17.225

2012

719

18.184

2011

844

18.493

2010

1019

19.241

2009

1095

19.356

2008

1087

19.090

ΠΗΓΗ, προσπελάστηκε 27.06.21 και ώρα 10:45


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Ιστορικό

Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Σαν σήμερα

18/11/1307: Ο θρυλικός ελβετός πατριώτης Γουλιέλμος Τέλος σημαδεύει με το τόξο του και από απόσταση 50 μέτρων πετυχαίνει το μήλο στο κεφάλι του γιου του, κερδίζοντας το στοίχημα που είχε βάλει με τον αυστριακό κατοχικό διοικητή Χέρμαν Γκέσλερ.

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Διαγνωστικά τεστάκια

Διαγνωστικά τεστάκια

Β΄-Γ΄ Γυμνασίου
Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Τι κάνω λίγο πριν αλλά και κατά την διάρκεια των εξετάσεων,τι να προσέξω,
τι να αποφύγω.
Οδηγίες προς τους υποψηφίους!

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

Γεωμετρίας Α΄ τάξης
Τι πρέπει να ξέρω!
H παράγραφος 3.13 Πλάγιες-Κάθετες και
το Κεφάλαιο 6 είναι ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Β΄

kousidou 1

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

Άσκηση Ημέρας 2023-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

Επαναληπτικά Θέματα Γ προσ/μου

tetradio

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα σε μορφή ppt :Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα σε word:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα(5/11/20)σε ppt:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλλημα του Τρένου!

14 Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών

diagwnismoi 201121

Πείραμα Ερατοσθένη

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Να είστε καλά! Σας ευχαριστώ.

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

Φέτος (2024) το ιστολόγιο μου έκλεισε 13 χρόνια.

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

Η δημοσίευση των 11 χρόνων !

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Η δημοσίευση των 10 χρόνων!

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Παιχνίδι&Μαθηματικά

Παιχνίδι&Μαθηματικά

18ος και 17ος Διαγωνισμός
για τις τάξεις Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς