Αρχική » Α' ΤΑΞΗ ΓΕ.Λ » Γρίφος Νο 30 – Προβλήματα Κρουνών ή “Βρυσών” – Γέμισμα Δεξαμενής !

Κατηγορίες

εγγραφές στην Α΄,Β΄,Γ΄ ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Διαδικτυακά τεστ θεωρίας για όλες τις τάξεις ΓΕΛ,νομίζω αξίζει να προσπαθήσεις!

ΘΕΜΑ 1 & 3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Γεωμετρία -Πιθανά Θέματα.

Μαθηματικά Γ Γενικής
Το θεμα 1 και 3.

Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Θεωρία Γ΄ Τάξης
Όλα τα Σ-Λ.
Όλα τα Α-Ψ
Όλοι οι ορισμοί 2016-2024

Το Ερώτημα Α4

Α 4 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

Πανελλήνιες 2020-2024

Πανελλήνιες 2020-2024

Θέματα &Λύσεις,μαζί με επαναληπτικές!

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Τα 26 μαθήματα Γ τάξης ,
ΓΕΛ Αριδαίας 2023-2024

Τ.Θ.Δ.Δ Γ΄ προ/σμός(Δικό μου Αρχείο)

cropped Space

61 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θέματα και μοριοδότηση!

Περιέχει 88 ασκήσεις και τα Θέματα των ενδοσχολικών 2024.

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Φυλλάδιο 65 ασκήσεων
και φύλλων εργασίας

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

το κεφάλαιο 3 σε φύλλα εργασίας

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Σκακιστική άσκηση

Personal Room

Είμαι και Εδώ!

Σελίδα Τ.Θ.Δ.Δ 2022-2024

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Το 2019 συναντήθηκαν 10 μαθηματικά site και έφτιαξαν ένα Διαγώνισμα Προσομοίωσης.

Όλα τα ΦΥΛΛΑΔΙΑ

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

Τ.Θ.Δ.Δ Γενικής(Αρχείο)

KONTRA

Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Ακολουθίες

Important exercise

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test

Τεστ στην Άλγεβρα Β΄ τάξης

forms test 3

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test 2

Μαθήματα Γεωμετρίας Α τάξης

18553 sol

Διανύσματα,τι πρέπει να ξέρω!

Τα Πάντα για τον Κύκλο

my eclass 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

Α.Π.Θ-ΒΑΣΗ Μαθηματικού τμήματος

ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΘ 2016-2023

2016-2023 Βάση
του Τμήματος μου!

2022

2022

2021

2021

2020

2020

eclass

eclass

Ι.Ε.Π

Βάσεις Εισαγωγής

Βάσεις Εισαγωγής

από το 2017-2024

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Πανελλήνιες 2024
για υποψήφιους ΓΕΛ

Γρίφος Νο 30 – Προβλήματα Κρουνών ή “Βρυσών” – Γέμισμα Δεξαμενής !

“Μια βρύση γεμίζει μια άδεια δεξαμενή νερού σε 2 ώρες ακριβώς.

Μια δεύτερη βρύση γεμίζει την ίδια δεξαμενή σε 4 ώρες ακριβώς.

Σε πόσο χρόνο  θα γεμίσει η παραπάνω δεξαμενή , αν ανοιχθούν και οι δυο βρύσες ταυτόχρονα;” 

ΠΗΓΗ : Οδός Μαθηματικής Σκέψης, Γ. Θωμαΐδης – Γ. Ρίζος, Εκδόσεις Μαυρίδη, Θεσ/νίκη 2017, σελίδα 53.


Οι γρίφοι αυτοί βασίζονται στη λύση εξίσωσης της μορφής:  1/x = 1/α + 1/β (1) και γενικά στην αναγωγή στη μονάδα !

Όπου,  α, β, x όλοι θετικοί.

Στην (1) έχουμε θεωρήσει ,

  • α , τις ώρες που κάνει για να γεμίσει τη δεξαμενή η πρώτη βρύση, σε μια ώρα έχει γεμίσει το 1/α της δεξαμενής.
  • β , τις ώρες που κάνει να γεμίσει τη δεξαμενή η δεύτερη βρύση, σε μια ώρα έχει γεμίσει το 1/β και
  • x οι ώρες που κάνουν να την γεμίσουν και οι δυο μαζί!

Άρα  1/x = 1/2 + 1/4    ή      1/x = 3/4      ή     x = 4/3  ,    (4/3 *60 = 80λεπτά)


Υπάρχουν και προβλήματα όμως που δεν έχουν λύση (αδύνατο), όπως το παρακάτω :

Μια βρύση γεμίζει μια άδεια δεξαμενή νερού σε 12 ώρες ακριβώς. Μια δεύτερη βρύση γεμίζει την ίδια δεξαμενή σε 15 ώρες ακριβώς και μια τρίτη μπορεί να την αδειάσει σε 5 ώρες. Αν η δεξαμενή είναι κενή και ανοιχθούν ταυτόχρονα και οι τρεις βρύσες , σε πόσες ώρες  θα γεμίσει η παραπάνω δεξαμενή ;” 


Εδώ προκύπτει η εξίσωση  1/12 + 1/15 – 1/5 = 1/x  που ισοδυναμεί μετά από πράξεις με:

-3x = 60  ή  x = -20.

Αυτό σημαίνει ότι η δεξαμενή δεν θα γεμίσει ποτέ!


Τέλος ένα ενδιαφέρον πρόβλημα είναι το παρακάτω :

“Δυο βρύσες όταν λειτουργούν ταυτόχρονα , γεμίζουν μια δεξαμενή σε 2 ώρες. Όταν λειτουργούν χωριστά , η μια βρύση χρειάζεται 3 ώρες περισσότερο χρόνο απ την άλλη για να γεμίσει τη δεξαμενή. Να βρείτε το χρόνο που χρειάζεται κάθε βρύση για να γεμίσει τη δεξαμενή μόνη της.”

ΛΥΣΗ, 3 ώρες και 6 ώρες μετά από ένα “όμορφο”  συστηματάκι!


22 Σχόλια

  1. Εάν ανοίξουμε και τις δύο βρύσες συγχρόνως θα γεμίσουν την δεξαμενή σε 1ώρα και 20΄ λεπτά ή σε 80΄ λεπτά. Πράγματι η πρώτη βρύση γεμίζει την δεξαμενή σε 1/3 ώρες. Η δεύτερη βρύση γεμίζει την δεξαμενή σε 1/2 ώρες. Εάν ανοίξουμε ταυτόχρονα και τις δύο βρύσες μαζί θα γεμίσουν την δεξαμενή σε:
    1/3+1/2=(2+1)/4=3/4 της ώρας.
    Επειδή η ώρα έχει 60΄ λεπτά θα έχουμε:
    (3/4)*60=3*15=45΄λεπτά ο.ε.δ.

    • Δίνεις δυο διαφορετικές απαντήσεις. Αρχικά λες ο,τι θα γεμίσει σε 80 λεπτά και μετά λες ο,τι θα γεμίσει σε 3/4 της ώρας άρα 45 λεπτά ! Ποιο απ τα δυο ισχύει ; Το 1/3 ώρες για την πρώτη και το 1/2 ώρες για τη δεύτερη,
      πώς προκύπτουν ; Να σχολιάσω κάτι ακόμη , προσοχή στα κλάσματα , 1/3 + 1/2 δεν κάνει 3/4 αλλά 5/6 , ΕΚΠ(3,2) =6.

      Λίγη βοήθεια : Η πρώτη βρύση γεμίζει τη δεξαμενή σε 2 ώρες, άρα σε 1 ώρα θα έχει γεμίσει το 1/2 της δεξαμενής……..συνεχίζεται

  2. Εάν ανοίξουμε και τις δύο βρύσες συγχρόνως θα γεμίσουν την δεξαμενή σε 45΄ λεπτά. Πράγματι η πρώτη βρύση γεμίζει την δεξαμενή σε 1/2 ώρες. Η δεύτερη βρύση γεμίζει την δεξαμενή σε 1/4 ώρες. Εάν ανοίξουμε ταυτόχρονα και τις δύο βρύσες μαζί θα γεμίσουν την δεξαμενή σε:
    1/2+1/4=χ —> (2+1)= 4χ —> χ=3/4 της ώρας.
    Επειδή η ώρα έχει 60΄ λεπτά θα έχουμε:
    χ=(3/4)*60 —> χ=3*15 = 45΄ λεπτά ο.ε.δ.

  3. 2ος τρόπος λύσης:
    Η πρώτη βρύση γεμίζει την δεξαμενή σε 1/2 ώρες.
    Άρα:(1/2)*60=30΄λεπτά.
    Η δεύτερη βρύση γεμίζει την δεξαμενή σε 1/4 ώρες.
    Άρα: (1/4)*60=15΄λεπτά
    Σύνολο:30+15=45΄λεπτά.

  4. Εάν ανοίξουμε και τις δύο βρύσες συγχρόνως θα γεμίσουν την δεξαμενή σε 1ώρα και 20΄λεπτά. Έστω ότι και οι δύο βρύσες μαζί γεμίζουν την δεξαμενή σε x ώρες. Αφού η πρώτη βρύση γεμίζει τη δεξαμενή σε 2 ώρες, σε μία ώρα θα έχει γεμίσει το 1/2 της δεξαμενής και σε x ώρες θα έχει γεμίσει τα x/2 της δεξαμενής. Ομοίως, αφού η δεύτερη βρύση γεμίζει τη δεξαμενή σε 4 ώρες, σε μία ώρα θα έχει γεμίσει το 1/4 της δεξαμενής και σε x ώρες θα θα έχει γεμίσει τα x/4 της δεξαμενής. Αφού και οι δύο βρύσες μαζί θα γεμίσουν την δεξαμενή έχουμε την εξίσωση:
    (x/2)+(x/4)=1 —> 2x+x=4*1 —> 3x=4 —>
    x=4/3ώρες
    Άρα, χ=(4/3)*60 —-> χ=4*20 —> χ=80΄ή 1ώρα και 20΄λεπτά.

  5. Πολύ ωραίο πρόβλημα και παρουσίαση.
    Ήθελα τη γνώμη σας για ένα πρόβλημα εδώ
    https://yourstudy-community.gr/wp-content/uploads/2022/03/%CE%9C%CE%91%CE%98%CE%97%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%95%CE%A3-%CE%93%CE%9D%CE%A9%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3-%CE%94%CE%95-2004-%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3.pdf.

    Είναι το 72 και δίνει λύση 8 λεπτά.

    Εγώ υπολόγισα ότι όλη η δεξαμενή έχει 3600 λίτρα και δεν μου βγαίνει το σωστό αποτέλεσμα. Έχω κάνει κάτι λάθος;

    • Ωραίο πρόβλημα. Λοιπόν, αφού αδειάζει η Κ3 120 λίτρα το λεπτό και σε 30 λεπτά θα αδειάζει 3600 λίτρα που πολύ σωστά βρήκες ότι είναι η δεξαμενή.
      Τα 2/3 του 3600 είναι 2400 λίτρα .Άρα θέλουμε για να γεμίσει 1200 λίτρα.

      Σε ένα δευτερόλεπτο, ανοίγοντας και τις τρεις,γεμίζει 4,5 λίτρα και αδειάζει 2 άρα γεμίζει 2,5 λίτρα το δευτερόλεπτο ή αλλιώς 2,5*60 = 150 λίτρα το λεπτό

      Σε πόσο χρόνο θα γεμίσει ; Δηλαδή πόσο χρόνο χρειάζεται για να φτάσει τα 1200 λίτρα;
      Είναι 1200:150 = 8 λεπτά.
      Καλή συνέχεια αγαπητέ Νίκο.
      Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στο ιστολόγιο μου.

  6. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΩΣ ΛΥΝΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΣΚΗΣΗ ?ΜΙΑ ΒΡΥΣΗ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΣΕ 3 ΩΡΕΣ ΕΝΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΣΕ 2 ΩΡΕΣ.ΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΟΙ ΔΥΟ ΒΡΥΣΕΣ ΑΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ?
    ΕΓΩ ΑΚΟΥΛΟΥΘΩ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΝΩ ΔΗΛΑΔΗ 1/3+1/2 ΜΕΤΑ ΤΙ ΚΑΝΩ ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    • α΄ τρόπος (αναγωγή στη μονάδα)

      σε μια ώρα μαζί θα έχουν γεμίσει τα (1/2+1/3) = 5/6 της δεξαμενής.
      Σε 60 λεπτά τα 5/6
      το 1/6 σε 60:5 = 12 λεπτά
      τα 6/6 σε 6*12=72 λεπτά.
      β΄ τρόπος (Γυμνάσιο)
      αρκεί να λύσω την εξίσωση : (1/2)+(1/3)=1/χ (διάβασε τη δημοσίευση ξανά!)
      άρα 5/6=1/χ
      χ=6/5
      χ=1 και 1/5
      το 1/5 της ώρας είναι 12 λεπτά
      άρα σε 72 λεπτά.

      Καλή συνέχεια.

  7. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΔΩ
    ΔΥΟ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΠΟΛΕΙΣ Α ΚΑΙ Β ΠΟΥ ΑΠΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ 160ΧΛΜ ΚΑΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.
    ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Α ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ 10ΧΛΜ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ 8ΧΛΜ ΤΗΝ ΩΡΑ.ΑΝ ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ?

    • Έστω ότι θα συναντηθούν μετά από χρόνο t ώρες.
      O ποδηλάτης που πηγαίνει με 10χλμ/ώρα μετά από t χρόνο θα έχει κάνει (10t) χλμ
      Ο άλλος ποδηλάτης θα έχει κάνει (8t) χλμ.
      Μαζί θα έχουν κάνει (18t) χλμ, δηλαδή όλη τη απόσταση των δυο πόλεων. Άρα 18t=160 ή t=160/18=80/9=(81-1)/9=(9-1/9) ώρες.

      Αρκεί να βρω το 1/9 της ώρας. Είναι (1/9)*60 = 20/3=6+2/3 , δηλαδή 6 λεπτά και 2/3 του λεπτού ή (2/3)*60=40 δευτερόλεπτα.
      Συνεπώς απ τις 9ώρες αφαιρώ τα 6 λεπτά και 40 δευτ και η τελική απάντηση είναι ότι θα συναντηθούν σε : 8ώρες 53 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα.

      Σας ευχαριστώ που επισκεφτήκατε το ιστολόγιο μου. Καλή συνέχεια.

  8. Γειά σας. Θα ήθελα και γω μια βοήθεια σε μια άσκηση αν γίνεται. Σε ένα σχολείο όλα τα παιδιά έχουν καστανά μαλλιά ή καστανά μάτια . Τα 3/5 των παιδιών έχουν καστανά μαλλιά, το 60% καστανά μάτια, ενώ υπάρχουν και 10 παιδιά με άλλο χρώμα ματιών. Πόσα παιδιά έχουν καστανά μαλλιά και μάτια ; Ευχαριστώ

    • Α : Οι μαθητές με καστανά μαλλιά
      Β: οι μαθητές με καστανά μάτια.
      Είναι Ρ(Α)=0,6 και Ρ(Β)=0,6 , Ρ(ΑένωσηΒ)=1 , άρα Ρ(ΑτομήΒ)=0,2 ή 20%
      Είναι Ρ(Α-Β)=Ρ(Α)-Ρ(ΑτομήΒ)=0,6-0,2=0,4. Όμως το πλήθος Ν(Α-Β)=10 , άρα Ν(Ω) =25 όλοι οι μαθητές.
      Το 20% αυτών έχουν καστανά μαλλιά και μάτια άρα οι 5 μαθητές.

      Η λύση είναι του συνάδερφου και φίλου κ.Νίκου Αντωνόπουλου. Τον ευχαριστώ θερμά.

  9. Γεια σας. Πώς λύνεται το πιο κάτω πρόβλημα;

    3 εργάτες, Α,Β,Γ τελειώνουν μια δουλειά σε 10 μέρες. Οι Α και Γ μαζί την τελειώνουν σε 15 μέρες, ενώ οι Α και Β σε 16 μέρες. Σε πόσες μέρες οι Β και Γ μαζί θα τελειώσουν τα 5/8 της δουλειάς;

    Ευχαριστώ.

    • Με κάθε επιφύλαξη-μόλις τώρα γύρισα απ το σχολείο- λοιπόν,
      οι Α,Β,Γ σε μια μέρα κάνουν το 1/10 του έργου και οι Α και Β σε μια μέρα το 1/16 ,άρα μόνος του ο Γ κάνει σε μια μέρα (1/10-1/16)=3/80 του έργου.
      Ομοίως ο Β σε μια μέρα μόνος του κάνει τα (1/10-1/15)=1/30 του έργου-30 μέρες θα του έπαιρνε αν δούλευε μόνος του.
      Άρα οι Β και Γ μαζί σε μια μέρα (φαντάζομαι 8 ώρες όχι 12) θα τελείωναν τα (1/30+3/80)=17/240 του έργου. (αν δεν έχω κάνει λάθος !)
      Τα 5/8 του έργου είναι 150/240 μιας και το 1/8 του είναι 30/240. Άρα θα χρειστούν πάνω από 8 και κάτω από 9 μέρες για να ολοκληρώσουν τα 5/8 της δουλειάς.
      Περίπου 9 μέρες λοιπόν ή το πολύ 9 μέρες!

  10. Καλησπέρα σας. Έχω την απάντηση στο πιο κάτω αλλά δεν είμαι σίγουρος πως κατέληξε εκεί.

    Δύο εργάτες Α & Β εκτελούν μια εργασία σε 15 ημέρες. Αφού εργάστηκαν μαζί για 5 μέρες προσλήφθηκε και τρίτος εργάτης Γ της ίδια απόδοσης με τον Α, και τώρα η εργασία τελειώνει σε 8 μέρες. Πόσες μέρες χρειάζεται ο καθένας μόνος του για να τελειώσει όλη την εργασία; (Η απάντηση είναι 60, 30, 60 μέρες).

    Ευχαριστώ.

    • Έστω οτι τελειώνουν μόνοι τους το έργο , σε χ μέρες ο Α , σε ψ ο Β και σε χ ο Γ μιας και δουλεύει το ίδιο με τον Α.

      Σε μια μέρα θα έχουν κάνει ο Α το 1/χ του έργου και ο Β το 1/ψ του έργου. Μιας και μαζί θέλουν 15 μέρες , τότε 1/χ + 1/ψ = 1/15 (1)

      Μέχρι να έρθει ο Γ οι Α και Β έχουν τελειώσει το 1/3 του έργου άρα έχουν μείνει τα 2/3 του έργου.

      Οι τρεις τους θα κάνουν τα 2/3 του έργου σε 8 μέρες άρα το 1/3 σε 4 και τα 3/3 σε 12 μέρες. Μάζι δηλαδή όλοι μαζί θα ήθελαν 12 μέρες.

      Ομοίως με πριν σε μια μέρα ισχύει 1/χ + 1/ψ + 1/χ = 1/12 (2)

      Όμως από (1) η (2) γίνεται : 1/15+1/χ=1/12
      1/χ = 1/12-1/15
      1/χ = 1/60
      χ= 60

      Άρα ο Α θέλει χ=60 μέρες , όπως και ο Γ. Από (1) βγαίνει ότι ψ=20

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Ιστορικό

Σεπτέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Σαν σήμερα

21/9: Διεθνής Ημέρα Ειρήνης
Η Διεθνής Ημέρα Ειρήνης καθιερώθηκε το 1981 από τον ΟΗΕ για να συμπίπτει με την ετήσια γενική συνέλευση του Οργανισμού κάθε Σεπτέμβριο. Από το 2001 γιορτάζεται σε σταθερή ημερομηνία, την 21η Σεπτεμβρίου κάθε χρόνου.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Διαγνωστικά τεστάκια

Διαγνωστικά τεστάκια

Β΄-Γ΄ Γυμνασίου
Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Τι κάνω λίγο πριν αλλά και κατά την διάρκεια των εξετάσεων,τι να προσέξω,
τι να αποφύγω.
Οδηγίες προς τους υποψηφίους!

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

Άσκηση Ημέρας-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

Επαναληπτικά Θέματα Γ προσ/μου

tetradio

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα:Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλλημα του Τρένου!

Διαγωνισμοί Μαθηματικών

diagwnismoi 201121

Πείραμα Ερατοσθένη

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Να είστε καλά! Σας ευχαριστώ.

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

Φέτος (2024) το ιστολόγιο μου έκλεισε 13 χρόνια.

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

Η δημοσίευση των 11 χρόνων !

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Η δημοσίευση των 10 χρόνων!

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Παιχνίδι&Μαθηματικά

Παιχνίδι&Μαθηματικά

18ος και 17ος Διαγωνισμός
για τις τάξεις Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς