Κάλεσμα για εμπλουτισμό της νεοϊδρυθείσας σχολικής μας βιβλιοθήκης

Στις 19-5-2022 έγιναν τα εγκαίνια της βιβλιοθήκης του Γυμνασίου Μακρυγιάλου που ιδρύθηκε μετά από εισήγηση της Διευθύντριας του σχολείου κ. Ευαγγελίας Κανάλη στο Σύλλογο Διδασκόντων και με τη συνδρομή όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Στην προσπάθειά μας να εμπλουτίσουμε τη συλλογή της βιβλιοθήκης μας με στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, απευθύνουμε κάλεσμα σε όλους για την προσφορά βιβλίων λογοτεχνικών και επιστημονικών. Ο εμπλουτισμός της συλλογής της σχολικής μας βιβλιοθήκης με βιβλία και εκπαιδευτικό υλικό θα μπορεί να  γίνει με τα εξής κριτήρια, όσον αφορά το περιεχόμενο:

  • να απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες
  • να καλύπτει διαφορετικά προφίλ μάθησης
  • να απευθύνεται στις περισσότερες δυνατές περιπτώσεις διαφορετικότητας
  • να ανταποκρίνεται στην ποικιλία των ενδιαφερόντων των αναγνωστών