Τη διακόσμηση του χώρου της σχολικής μας βιβλιοθήκης που εγκαινιάσαμε την Πέμπτη 19-5-2022 ανέλαβαν εκπαιδευτικοί του σχολείου. Συγκεκριμένα, η θεολόγος κ. Αικατερίνη Τόλιου φιλοτέχνησε υπέροχα επιτοίχια χειροποίητα έργα και η γυμνάστρια του σχολείου κ. Ελένη Πιτσιόρλα φιλοτέχνησε πίνακες ζωγραφικής.


