Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27-5-2022 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου, οι παιδαγωγικές ομάδες παρουσίασαν σε μαθητές και εκπαιδευτικούς τα παρακάτω εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποίησαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2021-2022:
- Το πολιτιστικό πρόγραμμα «Νοιάζομαι – μοιράζομαι» Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός Τόλιου Αικατερίνη -Μαθητές της Α΄ Τάξης
- Το πολιτιστικό πρόγραμμα: Έκδοση σχολικής εφημερίδας «ΤΟ Μαθητικό ΒΗΜΑ» Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός Ευαγγελία Κανάλη (ΠΕ02 ) -Μαθητές της Γ΄ Τάξης
- Το περιβαλλοντικό πρόγραμμα: “Δράσεις για το περι-ΒΑΛΛΟΝ ” Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός Ζαπουνίδης Ιωάννης (ΠΕ02 ) -Μαθητές της Α΄ Τάξης
- Το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας : ‘Καθημερινά φαγητά”- Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός Αγγελική Μαντζιάρη (ΠΕ07) -Μαθητές της Β΄ Τάξης Ακολούθησε αποχαιρετιστήρια εκδήλωση για τους μαθητές της Γ΄ τάξης σε μια φορτισμένη συναισθηματικά ατμόσφαιρα. Οι μαθητές της Γ΄ τάξης ευχαρίστησαν τη διευθύντρια και τους καθηγητές για όλα όσα τους πρόσφεραν στο Γυμνάσιο Μακρυγιάλου και με ένα βίντεο που ετοίμασαν για τη σχολική ζωή τους, αποχαιρέτισαν μαθητές και εκπαιδευτικούς . Στ συνέχεια οι μαθητές της Α΄ και της Β΄ τάξης ευχήθηκαν στους συμμαθητές τους της Γ΄ τάξης καλή πρόοδο στο καινούριο τους σχολείο. Τέλος, η διευθύντρια και οι καθηγητές τους ευχήθηκαν στους τελειόφοιτους της Γ΄τάξης καλό ταξίδι στο μονοπάτι της γνώσης έχοντας ως οδηγό τους τα εφόδια που αποκόμισαν από τη φοίτησή τους στο Γυμνάσιο Μακρυγιάλου.
Οι μαθητές της Γ ΄ Τάξης πρόσφεραν στο σχολείο από το ταμείο τους ένα ποσό για τις ανάγκες του σχολείου, μια πράξη γενναιοδωρίας που δείχνει το ήθος των μαθητών του Γυμνασίου Μακρυγιαλου.





