Παρουσίαση των σχολικών προγραμμάτων- Αποχαιρετιστήρια εκδήλωση για τους μαθητές της Γ΄ τάξης

20220527 081145

20220527 081513

20220527 085307

20220527 101742

20220527 101226

20220527 101314

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27-5-2022  στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου,  οι παιδαγωγικές ομάδες παρουσίασαν σε μαθητές και εκπαιδευτικούς τα παρακάτω εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποίησαν  κατά τη διάρκεια  του σχολικού έτους 2021-2022:

  • Το πολιτιστικό πρόγραμμα «Νοιάζομαι – μοιράζομαι» Υπεύθυνος  Εκπαιδευτικός Τόλιου Αικατερίνη   -Μαθητές της Α΄ Τάξης
  • Το πολιτιστικό πρόγραμμα:   Έκδοση σχολικής εφημερίδας «ΤΟ Μαθητικό ΒΗΜΑ» Υπεύθυνος  Εκπαιδευτικός  Ευαγγελία Κανάλη (ΠΕ02 ) -Μαθητές της Γ΄ Τάξης
  • Το περιβαλλοντικό πρόγραμμα: “Δράσεις για το περι-ΒΑΛΛΟΝ ” Υπεύθυνος  Εκπαιδευτικός   Ζαπουνίδης Ιωάννης (ΠΕ02 ) -Μαθητές της Α΄  Τάξης
  •   Το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας :   ‘Καθημερινά φαγητά”- Υπεύθυνος  Εκπαιδευτικός  Αγγελική Μαντζιάρη (ΠΕ07) -Μαθητές της Β΄  Τάξης                         Ακολούθησε αποχαιρετιστήρια εκδήλωση για τους μαθητές της Γ΄ τάξης σε μια φορτισμένη συναισθηματικά  ατμόσφαιρα. Οι μαθητές της Γ΄ τάξης ευχαρίστησαν τη διευθύντρια και τους καθηγητές για όλα όσα τους πρόσφεραν στο Γυμνάσιο Μακρυγιάλου και με ένα βίντεο που ετοίμασαν για τη σχολική ζωή τους,  αποχαιρέτισαν  μαθητές και εκπαιδευτικούς . Στ συνέχεια οι μαθητές της Α΄ και της Β΄ τάξης ευχήθηκαν στους συμμαθητές τους της Γ΄ τάξης καλή πρόοδο στο καινούριο τους σχολείο. Τέλος, η διευθύντρια και οι καθηγητές τους ευχήθηκαν στους τελειόφοιτους της Γ΄τάξης  καλό ταξίδι στο μονοπάτι της γνώσης έχοντας ως οδηγό τους  τα εφόδια που αποκόμισαν από τη φοίτησή τους στο Γυμνάσιο Μακρυγιάλου.

Οι μαθητές της Γ ΄ Τάξης πρόσφεραν  στο σχολείο από το ταμείο τους ένα ποσό για τις ανάγκες του σχολείου, μια πράξη γενναιοδωρίας που δείχνει το ήθος των μαθητών του Γυμνασίου Μακρυγιαλου.