Σήμερα Δευτέρα 11/05/2026, μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου, άφησαν για λίγο τις σχολικές αίθουσες και μεταφέρθηκαν στην παραλία του Μακρυγιάλου, συμμετέχοντας σε μια πρωτότυπη βιωματική δράση Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Σε συνεργασία με το Περιβαλλοντικό Δίκτυο MPA Gen: 10, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον επιστημονικό τρόπο παρακολούθησης του θαλάσσιου οικοσυστήματος. Υπό την καθοδήγηση της Yπεύθυνης του Δικτύου κας Ιωάννας Ζάικου και της Υπεύθυνης του Προγράμματος κας Ελένης Παπουτσίδου, πραγματοποιήθηκαν επιτόπιες μετρήσεις για την ποιότητα του θαλασσινού νερού, εξετάζοντας κρίσιμες παραμέτρους που καθορίζουν την υγεία των ακτών μας. Οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν τη διαδικασία λήψης δειγμάτων και ανάλυσης δεδομένων, κατανοώντας στην πράξη τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος για την τοπική κοινωνία και τη δημόσια υγεία. Η δράση αυτή εντάσσεται στις ευρύτερες πρωτοβουλίες του σχολείου μας για την καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης και την ενεργό συμμετοχή των νέων σε θέματα που αφορούν τον τόπο τους.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές/τριες για το ενδιαφέρον και την υπευθυνότητα που επέδειξαν!









