Στο πλαίσιο υλοποίησης ετήσιου σχεδίου δράσης για την επιμόρφωση των καθηγητών του σχολείου μας, προσκαλούμε τους εκπαιδευτικούς να παρακολουθήσουν την επιστημονική ημερίδα με θέμα «Διδάσκω στον 21ο Αιώνα με σύγχρονα Εργαλεία & Μεθόδους» που διοργανώνεται από το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας το Σάββατο 9 Απριλίου 2022 ώρα 10:00 – 18:30. Η ημερίδα απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, συστήνεται όμως ένθερμα η παρακολούθησή της από όλες τις ειδικότητες. Πληροφορίες στην Ιστοσελίδα του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας https://blogs.sch.gr/pekesde/archives/2896
Σκοπός της επιστημονικής ημερίδας είναι η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία των εκπαιδευτικών Πληροφορικής (και όλων των άλλων ειδικοτήτων) μεταξύ τους και με μέλη της ερευνητικής – πανεπιστημιακής κοινότητας, προκειμένου να αναδυθούν τάσεις και προοπτικές της αξιοποίησης προηγμένων τεχνολογιών μάθησης στην εκπαίδευση, να παρουσιαστούν δυνατότητες ενσωμάτωσης σύγχρονων εργαλείων, μεθοδολογιών και εφαρμογής τέτοιων καλών πρακτικών στη διδασκαλία και τη μάθηση της Πληροφορικής (και άλλων γνωστικών πεδίων) μέσα από το LAMS, το οποίο είναι ένα προηγμένο εργαλείο μαθησιακής τεχνολογίας.