Στο πλαίσιο υλοποίησης ετήσιου σχεδίου δράσης για την επιμόρφωση των καθηγητών του σχολείου μας, απευθύναμε πρόσκληση προς τους εκπαιδευτικούς να παρακολουθήσουν σύγχρονο εξ-αποστάσεως επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Τα βότανα στη ζωή μας», που διοργάνωσε το ΚΠΕ Μακρινίτσας με τη συνεργασία και υποστήριξη του 14ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου στις 5 Απριλίου 2021 και ώρες 18.00 – 21.00. Το σεμινάριο παρακολούθησε η Δ/ντρια και καθηγητές του σχολείου.
Στο σεμινάριο αναπτύχθηκαν θέματα σχετικά με τη συλλογή των βοτάνων, τους τρόπους καλλιέργειάς τους, τον γενότυπό τους, της επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής σε αυτά κ. α. Επιπλέον, θα παρουσιαστούν σύντομα βιωματικά σχέδια εργασίας για πολύπλευρη ευεξία, όπως και εκπαιδευτικές δραστηριότητες αναγνώρισης βοτάνων. Επίσης έγινε αναφορά στις δράσεις του ΕΘΔ «Τα Βότανα στη ζωή μας» και στο εκπαιδευτικό υλικό που υπάρχει.