Νοέ 08
29

Martin Lindstrom…

Κάτω από (Επικαιρότητα, Εργασία, Οικονομία, Προσωπικότητες) από στις 29-11-2008 και με ετικέτα

? ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ το 1970 στην Δανία.
? ΙΔΡΥΣΕ την πρώτη του διαφημιστική εταιρεία σε ηλικία 12 ετών, ενώ παράλληλα εργαζόταν στο τμήμα σχεδιασμού της Lego.martin_sit.jpg
? Η ΚΑΡΙΕΡΑ του εξελίχθηκε ταχύτατα και σήμερα είναι σύμβουλος πολλών εταιρειών σε όλο τον κόσμο.
? ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ από τους γκουρού του μάρκετινγκ διεθνώς.
? ΠΕΛΑΤΕΣ του είναι ορισμένες από τις μεγαλύτερες εταιρείες διεθνώς, όπως η Disney, η Μars, η Ρepsi, η Αmerican Εxpress, η ΜercedesΒenz, το Reuters, η ΜcDonald΄s, η Κellogg΄s και η Μicrosoft.
? ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ του βιβλίου, «Βuyology» (Θα μπορούσε να αποδοθεί ως «Αγοραλογία») με υπότιτλο: «Πως ό,τι πιστεύουμε σχετικά με το γιατί αγοράζουμε, είναι λάθος»).
? ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ του ερευνά το υποσυνείδητο και το πώς αυτό συνδέεται με την λήψη των αποφάσεων για το τι τελικά θα αγοράσουμε.
? ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ του βιβλίου αναφέρει πως μελέτησε τη συμπεριφορά 2.000 ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, ταξιδεύοντας επί 3 χρόνια.



Αφήστε μια απάντηση