Καλημέρα παιδιά. Η δεύτερη προσπάθεια που έγινε για εξ αποστάσεως διδασκαλία με webex, είχε καλύτερο αποτέλεσμα. Έγινε σύνδεση με τη Γιορίντα που κράτησε μία ώρα και περισσότερο,χωρίς προβλήματα καθώς και με με την Μπλερίντα με διακοπές στη σύνδεση λόγω κακού ίντερνετ στη συσκευή της.Ξέρω ότι και άλλοι έχετε κάνει προσπάθειες να κατεβάσετε τον σύνδεσμο που σας έστειλα στη συσκευή σας, αλλά αντιμετωπίσατε προβλήματα.Θα σας ξαναστείλω με email τον σύνδεσμο και τις οδηγίες. Η επόμενη συνάντηση θα γίνει την Τρίτη 26–5- 2020 στις 2:30 το μεσημέρι. Μέχρι τότε θα ξέρουμε αν θα ξανανοίξουν τα σχολεία, που τόσο περιμένουμε όλοι , στις 1 Ιουνίου.
Να θυμηθούμε τώρα στα Μαθηματικά μας τα προβλήματα με ποσά ανάλογα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΠΟΣΑ ΑΝΑΛΟΓΑ
Για να λύσουμε προβλήματα με ποσά ανάλογα, χρησιμοποιώ τρεις τρόπους:
α) απλή μέθοδος των τριών. Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
β)με πίνακα ποσών και τιμών και
γ) με αναγωγή στη μονάδα .
Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Λύστε στο τετράδιο μαθηματικών τα παρακάτω προβλήματα με δύο τρόπους (όποιους θέλω):
1.Ένα τρένο διανύει 390 χιλιόμετρα κάθε τρεις ώρες. Πόσα χιλιόμετρα διανύει σε 10 ώρες, αν κινείται συνεχώς με την ίδια ταχύτητα;
2.Σε μια θεατρική παράσταση κόπηκαν 130 εισιτήρια και εισπράχθηκαν 1.950 €. Την επόμενη μέρα κόπηκαν 300 εισιτήρια. Πόσα χρήματα εισπράχθηκαν;
3. Αν 6 κιλά λάδι στοιχίζουν 27 € , πόσα θα στοιχίσουν 15 κιλά;
4. Για να συσκευάσουμε 16 κιλά μέλι χρειαζόμαστε 12 βαζάκια. Πόσα βαζάκια θα χρειαστούμε για 36 κιλά μέλι;
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
1) 1.300 χμ.
2) 4.500 ευρώ
3) 67,5 ευρώ
4) 27 βαζάκια
Επίσης στην προηγούμενη ανάρτηση για τη Γλώσσα που έγινε στις 20 Μαΐου στην άσκηση με τα αντικείμενα υπάρχει και συνέχεια εκτός από την πρώτη σελίδα .Πρέπει να πατάτε το βελάκι που είναι πάνω δεξιά (γράφει επόμενη) όταν κάνετε τον έλεγχο.Κάνω ξανά την ανάρτηση για όσους δεν έχουν ολοκληρώσει την άσκηση.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ