Την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ Τάξης μαζί με τις δασκάλες τους , κυρία Μαρία Ξάνθου και κυρία Ελένη Πολίτη και τη δασκάλα του τμήματος ΖΕΠ, την κυρία Ραφαέλα Κωνσταντίνου, έφτιαξαν το καθιερωμένο Μαγιάτικο Στεφάνι του σχολείου μας, με λουλούδια από τους κήπους τον μαθητών μας! Υποδεχόμαστε όλοι μαζί την άνοιξη με το πιο γλυκό μας χαμόγελο!!!
Και του χρόνου!!!





