Πρωτομαγιά – Μαγιάτικο Στεφάνι

48fdb28a 221a 4180 99b8 df56e8408567

Την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ Τάξης μαζί με τις δασκάλες τους , κυρία Μαρία Ξάνθου και κυρία Ελένη Πολίτη και τη δασκάλα του τμήματος ΖΕΠ, την κυρία Ραφαέλα Κωνσταντίνου, έφτιαξαν το καθιερωμένο Μαγιάτικο Στεφάνι του σχολείου μας, με λουλούδια από τους κήπους τον μαθητών μας! Υποδεχόμαστε όλοι μαζί την άνοιξη με το πιο γλυκό μας χαμόγελο!!!

Και του χρόνου!!!

7cea9140 41ea 43f8 99bd 97f269583059 7fca6dda 0f18 4dca 8d83 6b585d9ba4bb 640048e4 49ab 4b9b 997c 4c7767d3c68e a43632d2 2d65 4e61 bc09 df18e306f500 eec9f1d5 67f8 4365 982a a89f8aeacb41